תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

מרכז בשביל הקשב – טיפול ואבחון בהפרעות קשב וריכוז …

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

טיפולים מתקדמים עבור סובלים מהפרעות קשב וריכוז בעזרת ד”ר אוסנת צפריר

ד”ר אסנת צפריר – הרופאה המבינה ביותר עבור הילדים שלכם

ד”ר אסנת צפריר הינה רופאת ילדים ייחודית בעלת גישה מיוחדת וטיפולית כלפי הבריאות של הילדים שתחת חסותה. ד”ר צפריר ניגשת לעבודתה בראייה שילדים הינם עולם בפני עצמם, ורפואה לילדים איננה “רפואה של מבוגרים בקטן”, אלא אומנות בפני עצמה שדורשת יחס מאוד מיוחד, עדין ומתחשב.

ד”ר צפריר מבינה היטב גם לליבם של הילדים המופיעים במשרדה, וגם ללב הוריהם המודאגים, שמחפשים תשובות לכל השאלות כאן ועכשיו. רפואה של ילדים הינה נושא עדין מאוד, היות וגוף הילד משתנה באופן פעיל ובצורה קבועה, להבדיל מגופו של אדם בוגר.  ההבנה העמוקה הזאת מאפשרת לד”ר אסנת צפריר להיות מובילה בתחומה ולתת מענה הוליסטי להורים עבור כל בעיה, להרגיע או להזהיר במידת הצורך, ובאופן כללי- תמיד להיות שם עבור המטופלים שלה.

הפרעות קשב וריכוז והשפעתם על חיי הילדים

הפרעות קשב וריכוז זוהי תופעה עצובה מאוד שפוגעת רבות בחיי ילדים בגילאים שונים. בין אם מדובר בילד בגן שאינו מסוגל לשבת הפעלה שלמה, או תלמיד בית ספר שאינו מצליח להתרכז בשיעור – מדובר בתופעה חמורה מאוד שיכולה להשפיע בצורה הרסנית על חיי הילדים, במידה ולא תטופל בצורה נאותה. החשיבות הגדולה של טיפול בהפרעות קשב וריכוז נובעת מכך, שללא הסתגלות למצב הקיים, ילדים עלולים לנשור מהלימודים בשלב מוקדם בחייהם ולא למצוא את עצמם מבחינה תעסוקתית. כמו כן, הפרעות קשב וריכוז משפיעות לרעה גם על יחסים בינאישיים.

לפיכך, לילד שאובחן כסובל מהפרעות קשב וריכוז (מבחן המתבצע באמצעות מבחן TOVA ודומיו) דרוש יחס מיוחד מאוד, ייעוץ של מומחים שונים שיעזרו לגבש את הטיפול המתאים בשבילו. הורים רבים מודאגים מסוגיית הריטלין – התרופה הפסיכיאטרית הנפוצה החל לקבל שם רע מאוד בשל תופעות לוואי שלה ומשום שרק 75% מהסובלים מהפרעות קשב וריכוז נעזרים בה בהצלחה. ההתלבטויות האלה מביאות הורים רבים למרפאתה של ד”ר אסנת צפריר.

טיפולי בהפרעות קשב וריכוז בעזרת ד”ר אסנת צפריר – גישה חדשה לבעיה

ד”ר אסנת צפריר מספקת להורים וגם לילדים תמיכה אמיתית לכל אורך הדרך, חוות דעת מקצועית המנומקת מכל הבחינות, עם שקיפות מלאה וללא כל אינטרס להטות את ההורים לכיוון זה או אחר. ד”ר צפריר מעניקה תמיכה וייעוץ להורים לילדים הסובלים מהפרעות קשב וריכוז. ההשכלה ותחומי ההתמחות של ד”ר צפריר מאפשרים לה להכיר מקרוב את כל סוגי ההתמודדות עם הפרעות קשב וריכוז, מתוכם היא בוחרת את השילוב המתאים ביותר עבור ילד ספציפי זה או אחר. גישה אישית זו הופכת את ד”ר צפריר למעוז חפצם של הורים רבים המחפשים תשובות ודרכים להקל על חיי ילדם.

ד”ר צפרירי יוצאת מנקודת הנחה שהפרעות קשב וריכוז לא בהכרח מעידים על כך שהילד לא יצליח בחייו. ההיפך הוא הנכון, המטרה של ד”ר צפריר הינה להפוך חסרון ליתרון ולהוציא את האישיות המיוחדת מילדים אלה, שפעמים רבות ידועים בכישורים הבלתי רגילים שלהם. בעזרת גישה זו, כל ילד עם הפרעות קשב וריכוז ירגיש שהוא לא פחות טוב מכל ילד אחד.

נכתב ע”י: מערכת “קשב וריכוז”

פורסם בקטגורית טיפול בהפרעות קשב וריכוז

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה