תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

מכון שלם – טיפול בהפרעות קשב וריכוז

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

כל מה שרציתם לדעת על טיפול בהפרעות קשב וריכוז במסגרת מכון שלם

מכון שלם זהו מרכז לטיפול פסיכולוגי שנועד לעזור לכל אדם או משפחה להתמודד עם הרגעים הקשים בחייהם ולצאת מהם חזקים ומאוחדים יותר. המכון נוסד בשנת 1985 ומאז צבר ניסיון יקר מפז שמאפשר למומחים של המכון לזהות את הבעיות המציקות למטופלים, למצוא את שורש הבעיה ולפתור אותה עד כמה שאפשר.

נכון להיום, מכון שלם מספק מענה בנושאים הבוערים והכואבים ביותר של התחום הפסיכולוגי – ייעוץ פסיכולוגי על כל סוגיו, טיפולים זוגיים ומשפחתיים, טיפול יחידני, טיפול קוגניטיבי התנהגותי, המתאים, בין השאר, לסובלים מהפרעות קשב וריכוז, שגם יכולים לעבור אבחון דידקטי או מבחן TOVA במסגרת מכון שלם. מכון שלם מספק את הטיפולים המתקדמים ביותר בתחום הפסיכולוגיה המודרנית והעדכנית.

היחס האישי והאדיב של צוות המכון יחד עם הגיוון הרב של הטיפולים השונים המוצעים הופכים את מכון שלם, הממוקם בראשון-לציון לאחד המקומות האיכותיים והבטוחים ביותר לייעוץ פסיכולוגי, מה שמביא לשם לקוחות מכל גוש דן. בנוסף, צוות המכון יכול לספק אבחונים כמעט בכל מקום בארץ. 

הבעיה הנפוצה של הפרעות קשב וריכוז

הפרעות קשב וריכוז הינה תופעה שדובר עליה רבות לאורך שנים ארוכות, עד שבסוף שנות השמונים התקבלה בעיה זו במלוא הרצינות, נכנסה לספר ההפרעות הנפשיות של הפסיכיאטריה האמריקאית, ומאז אנשים רבים מתמודדים עם בעיה זו בדרכים שונות. המאפיין העיקרי של הפרעות קשב וריכוז,  זה חוסר היכולת להתמקד על פעילות אחת לאורך זמן. הפרעות אלה ניכרות פעמים רבות עוד בשנות הגן, או בשנים הראשונות בבית הספר.

ילדים הסובלים מהפרעות קשב וריכוז מתקשים בלימודים, לא יכולים להקשיב למורים בשקט לאורך שיעור שלם, מראים סימנים של היפראקטיביות ואימפולסיביות, המתבטאים בין השאר בצעקות והתפרעויות שמפריעות למהלך השיעור. במצבים אלה, המורים מזמנים את ההורים וממליצים להפנות את הילד לאבחון הפרעות קשב וריכוז.

ברוב המכריע של המקרים, אנשים שאובחנו בילדותם כסובלים מהפרעות קשב וריכוז, ימשיכו לסבול מסימפטומים שונים של הבעיה גם בחייהם הבוגרים. 

העזרה של מכון שלם בהתמודדות עם הפרעות קשב וריכוז

מכון שלם מודע לחומרת תופעת הפרעות קשב וריכוז ולכן הוא מהווה מקור לעזרה, ייעוץ ואף נחמה עבור המשפחות שילדם אובחנו בהפרעות קשב וריכוז וגם למבוגרים שסובלים מהתופעה. במכון שלם תמצאו את כל הטיפולים והבדיקות שתצטרכו. האבחונים של מכון שלם דואגים לשלול אפשרות של כל בעיה אחרת (פסיכולוגית או פיזיולוגית) המדמה הפרעות קשב וריכוז. במידה ומקבצי המבחנים השונים (TOVA או BRC) הראו באופן מובהק שהבעיה הינה אכן הפרעת קשב וריכוז, למשפחות יש אפשרות לבחור בין מגוון הטיפולים השונים שנועדו לעזור לבעיה. ניתן לבחור בטיפול התנהגותי קוגניטיבי או בטיפול פסיכולוגי יחידני או משפחתי. לכל אדם הסובל מהפרעות קשב וריכוז יש מכלול של טיפולים שיש להם את האפקט הטוב ביותר. מכון שלם עוזר לכל משפחה לבדוק את כל האפשרויות ולגבש את שיטת הטיפול היעילה ביותר עבור כל מקרה אינדיבידואלי.

מגוון הגדול של טיפולים פסיכולוגיים ברמה הגבוהה ביותר מאפשר למכון שלם להיות התמיכה הטובה ביותר עבור אנשים או משפחות החוות את תופעת הפרעות קשב וריכוז.

נכתב על-ידי: מערכת “קשב וריכוז”

פורסם בקטגורית טיפול בהפרעות קשב וריכוז

 

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה