תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

מרכז דף חדש – אימון קשב וריכוז

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

אל תחום האימון דבי לוי ,אשת חינוך ותיקה  ואם לשני בנים בוגרים, הגיעה  לאחר שנים רבות של חינוך,ריכוז פרויקטים והוראה מתקנת.עולמם המורכב של בעלי הפרעת קשב ולקויי הלמידה מוכר לה כאם וכמורה.

לאור ניסיונה הרב,  פיתחה את  האימון אישי תפקודי ,שמעניק כלים פרקטיים לתפקוד אקדמי וחברתי. למרכז “דף חדש” מגיעים תלמידים מכל הגילאים, סטודנטים ומבוגרים, ומשם יוצאים לדרך חדשה.

ראשי התיבות של”דף חדש” : דחף,פתיחות,חופש,דרך ו..שינוי. אלה הם הערכים המובילים לפתיחת דף חדש .  

האימון הינו מקצועי  ומתבסס על ערוץ תקשורת אמין ואינטימי. האימון משלב מצגות, דמיון מודרך, ביבליותרפיה, קלפים אימוניים, משחקים ייחודים ועוד.  

אימון אישי תפקודי, Functions Coaching, הוא כלי ממוקד ואפקטיבי ביותר המסייע לבעלי הפרעת AD(H)D וללקויי  למידה לשפר את התפקודים הניהוליים שלהם, כמו: מיומנויות תכנון,ארגון זמן,קביעת סדרי עדיפויות,שיפור ביצועים וכו’. על פי מחקרים,בקרב בעלי AD(H)D ישנו חסך ב”תפקודים מנהלתיים” של המוח, כלומר: קיימים קשיים בזיכרון העבודה,בדיבור פנימי,בארגון מידע,בוויסות עצמי ובמוטיבאציה.כל אלה נגרמים בשל עיכוב תגובה לקוי.

דבי לוי,מאמנת מוסמכת,מומחית לבעלי קשב וריכוז,מובילה מזה שנים תלמידים , סטודנטים ומבוגרים לשינוי. דבי מזהה ביחד עם המאומן את האופן בו הוא מתפקד:רגשית, התנהגותית וקוגניטיבית , את נקודות החוזק והעוצמה שלו, וביחד מגדירים צרכים ומטרות . מכאן סוללים את הדרך לשינוי: שינוי בתחושות מ”אין” ל”יש”,שינוי באמונות ,שינוי ממצב של “דברים קורים” ל”גורם לדברים לקרות”.המאומן מקבל  אסטרטגיות שונות,מתחיל להאמין בעצמו, איכות הביצוע שלו משתפרת ותחושת התסכול והכישלון מתחלפות בחוויות של הצלחה.

במרכז “דף חדש” מספר תוכניות אימון: אימון ילדים- לתלמידי בי”ס יסודי,אימון מתבגרים-לתלמידי חטיבה ותיכון, אימון אקדמי-לסטודנטים, אימון והדרכת הורים- הורים לילדים בעלי הפרעת קשב ול”ל או הורים שלהם הפרעת קשב ואימון מבוגרים. פרוט על כל אלה תוכלו לקרוא באתר “דף חדש”.

בנוסף לכך,במרכז “דף חדש” מתקיימות סדנאות אימוניות שהן חוויה בפני עצמה:”אימון תפקודי+ אסטרטגיות למידה=שילוב מנצח” ,”מתנת הקשב שלי”-סדנא למתבגרות עם  ADHD , “אני בראי הקשב שלי”-לתלמידי יסודי. הסדנאות אינטימיות, חוויתיות ומעצימות!

 


מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה