תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

אבחון דידקטי עם מכון נעמן

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

מהו מכון נעמן ומה הופך אותו למוסד מעולה?

מכון נעמן הנמצא בתל אביב זהו מרכז אבחון, סיוע, ייעוץ וטיפול פסיכולוגי, המקנה שירותים רבים ביותר לאנשים בכל הגילאים, כל שכבות האוכלוסיה, ולכל מטרה. הדבר מתאפשר בזכות הצוות הייחודי של מכון נעמן, שמונה מעל 100 פסיכולוגים מוסמכים, המתמחים בתחומים שונים. כך ניתן לתת מענה לכל דרישה למגוון רחב של אנשים, גם בעיר תל אביב, וגם בסביבותיה. המכון הוקם ומנוהל על ידי ד”ר מאיר נאמן שמצידו עבר סוגים שונים של השכלה וניסיון, תמך באנשים במצבים שונים, חלקם קשים ביותר: הוא שירות כפסיכולוג קליני ראשי של צה”ל, וגם כראש מכון המתמחה בטיפול בהתמודדויות של אנשי קבע ומשפחותיהן. בנוסף, תפקד בתור פסיכולוג ראשי במרכז הרפואי ע”ש שיב”א (תל השומר). הניסיון הרב שלו מאפשר לו גם להדריך דור חדש של פסיכולוגים בחוג לפסיכותרפיה באוניברסיטת תל אביב וגם בחוג לרפואת המשפחה בבית הספר לרפואה באוניברסיטת תל אביב.

מהו אבחון דידקטי, מתי ולמה יש לבצע אותו?

אבחון דידקטי זהו כלי חינוכי וקליני המאפשר לבדוק את היכולות הלימודיות של תלמיד זה או אחר. החשיבות של אבחון זה נובעת בצורך להפריד בין שתי סיבות עיקריות לקשיים בלימודים” חוסר רצון, או חוסר יכולת. חוסר יכולת קשורה לביצועים קוגניטיביים שלא תלויים ברצונו של התלמיד. אבחון דידקטי מאפשר לשים את האצבע על הבעיה הספציפית של התלמיד, על מנת להתחיל לחפש כלים חיוניים ויעילים, שיעזרו להתגבר על בעיה זו.

אבחון דידקטי בודק את היכולת של התלמיד לעבד חומר לימודי בארבעה תחומים המהווים את הבסיס לכל מקצועות הלימוד: קריאה, כתיבה, חשבון, ולימודי שפה זרה. האבחון דורש חמש-שש פגישות עם מאבחן מוסמך, על מנת לראות את פני הדברים כפי שהם, ולמנוע משתנים מתערבים, רשמים מוטעים וכו’. מאבחנים הינם בדרך כלל מורים שעברו הכשרה בתור מאבחן דידקטי, אך תמיד מומלץ לערב באבחון גורמים פסיכולוגיים קליניים, משום שיש קשר עמוק בין מצבו הפסיכולוגי של אדם ליכולות הלימודיות שלו.  

מה היתרונות ש ביצוע אבחון דידקטי במכון נעמן?

מכון נעמן מהווה מרכז מקצועי ביותר לכל שלבי הטיפול והסיוע. עם זאת, ניתנת בו חשיבות עילאית לנושא האבחון, משום שללא אבחון איכותי ומקצועי, קיים סיכון שהטיפול שיקבע יהיה מוטעה, מה שמצידו עלול גם להביא לנזק למטופל, וגם לבזבוז כספי ההורים לשווא. אבחון דידקטי של מכון נעמן מלווה את מטופליו לכל אורך הדרך, מעניק תשומת לב מקסימאלית, והענקת משמעות גדולה מאוד לפרטים קטנים, שיכולים להעיד רבות על המצב כפי שהוא – הרבה יותר מאשר העובדות היבשות. במסגרת מכון נעמן פועלים אך ורק אנשי  המקצוע המוסמכים והמנוסים ביותר, כך שניתן להיות בטוחים – אבחון המתבצע במכון נעמן הינו אבחון מדויק ומקצועי ביותר. בנוסף, לאחר שלב האבחון תהיה לכם גישה לקבוצה גדולה של אנשי מקצועי המתמחים בשיטות טיפול שונות, כך שניתן יהיה למצוא את הפתרון היעיל ביותר עבור הילד, מבלי לפגוע בשכרה היומיומית שלו, וגם לא בביטחונו העצמי. מכון נעמן זהו המקום המסייע גם להורים וגם לילדים להתמודד עם בעיות וקשיים בחייהם.

קראו עוד על אבחון דידקטי מחיר

נכתב ע”י: פורטל קשב וריכוז

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה