תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

אבי הוכמן – טיפול בהיפראקטיביות

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

אבי הוכמן הינו איש טיפול מומחה, המטפל בהפרעת היפראקטיביות. אבי הינו מדריך טיפולי, אשר משלב תנועה ואומנות לחימה בטיפול איכותי אחד.

היפראקטיביות הינה הפרעה נוירולוגית- עצבית, אשר מתפתחת עקב שינוי נוירולוגי במוח ולאור השפעות פסיכולוגיות וקוגניטיביות שונות. הפרעה זו משפיעה על יכולת השימוש באנרגיה הבסיסית של האדם, לאדם הלוקה ישנו קושי בהגעה לכדי איזון ורוגע בפעילות העצמית. היפראקטיביות משפיעה על כל תחומי החיים, כאשר במיוחד היא באה לידי ביטוי בתחום הלימודי והחברתי.

תלמידים בעלי הפרעת היפראקטיביות מתקשים בתחומי לימוד שונים. כל הפרעה הינה בעלת רמה שונה ולעיתים באה לידי ביטוי באופן שונה מאדם לאדם. מרבית התלמידים הלוקים בהפרעה מתקשים במיוחד בתחום הלימודי כיוון שהם מתקשים לשמור על סבלנות והתמדה בלימודים. הם בעלי יכולות, בעלי ידע, רצון ושאיפה להצליח, אך כאשר הם יושבים על כיסא לפרק זמן ממושך של למידה- מתעוררת הבעיה והם מתחילים שלב התמודדות קשה.

לא פשוט לשלוט בדחפים, “אנרגית עודף” וחוסר שקט פיזי ונפשי, התלמידים מרגישים שהם שונים מהשאר ומתמודדים עם אתגר משמעותי, אשר לרוב אינו חולף במהלך חייו של האדם ומלווה אותו לאורך כל חייו.

אבי הוכמן מטפל בשיטת טיפול ייחודית, אשר פיתח בעצמו. ומשלב בדרך ייחודית בין טיפול בתנועה על בסיס גישת “אלבאום” ובין עולם אומנויות הלחימה.

אבי עבר תהליך אישי ארוך, אשר הביא להתפתחות מופלאה מילד בעל קשיים ולקויות למידה, עד לכדי מדריך טיפולי בכיר. תהליך התפתחותי זה, אשר הביא לא פעם לכדי בעיה בהתאמה למסגרת החינוכית, הביא לאבי את הכלים הנחוצים לכדי הכשרתו למדריך איכותי לילדים ותלמידים. כיוון שהוא בעצמו הרגיש איך זה להיות ילד בעל קשיים, לקויות למידה ואתגרים אישיים, אבי יכול בצורה טבעית להיכנס לעולמו של הילד, להזדהות עם התחושות ועד לכדי תיאור הקושי במילים של הילד. נוצר תהליך תקשורת אמין ופתוח בין אבי לילדים וכך איכות הטיפול מגיעה לרמה הגבוהה ביותר.

 

אחד מהסימפטומים השונים של הפרעה זו הוא הערכה עצמית נמוכה מאוד, אשר מביאה לעיתים לקשיים חברתיים, שיכולים להביא לשימוש באלימות מילולית או פיזית. אבי יכול לגעת בליבם של הילדים בעלי קושי זה ומסוגל להניע אותם לכדי תהליך שיפור וחיזוק אישי. אבי, בשיטה המיוחדת, מעצב דפוסי התנהגות נכונים ומאזן את המצב הפיזי והנפשי.

עולם אומנויות הלחימה מתייחס לדרך הייחודית לחיזוק הגוף, פיתוח אורך רוח אישי, חיזוק הביטחון העצמי, הגדרת יעדים אישיים ודרך השגתם, פיתוח נחישות עצמית, הבנת חוזקות וחולשות אישיות ועוד. עולם זה, אשר מתוכו צמחו תורות עתיקות יומין רבות, הביא לדרך חיים של מיליונים ברחבי העולם. עולם אומנויות הלחימה מספק לאנשיו דרך חיים נכונה ומסגרת טובה להתפתחות אישית במהלך החיים.

דרך מגע, תנועה ואומנויות לחימה, אבי מניע תהליך של איזון המערכות של האדם. בטיפול מבוצע תהליך של שילוב המערכת הרגשית, המערכת הקוגניטיבית, המערכת האנרגטית והמערכת הגופנית. ברגע שנוצר האיזון הנכון בין מערכות אלו, הסימפטומים השונים של הפרעת היפראקטיביות מקבלים תפנית, נוצרת דרך לשליטה אישית בסימפטומים והקשיים שנגרמים עקב ההפרעה.

אתם מוזמנים להגיע ולהנות מאיכות טיפול גבוהה, כזו שחלמתם שתביא אתכם להישג האישי. דרך התמדה, רוגע, שלווה נפשית, מיקוד, חשיבה חיובית ואמונה אישית- אשר את כל אלו תקבלו ככלים אישיים- תוכלו להתגבר גם על הפרעות קיימות וללמוד כיצד להתקדם בחיים המאתגרים של היומיום.

 

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה