תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

אבי הוכמן – טיפול בהפרעות קשב וריכוז

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

אבי הוכמן הינו מטפל מומחה בהפרעות קשב וריכוז, על בסיס גישת “אלבאום” בשילוב אומנויות לחימה. שיטת טיפול זו ייחודית לאבי והיא הוכחה כיעילה ואיכותית בעבודה עם מגוון רחב של תלמידים, ילדים, בוגרים ובעלי לקויות.

הפרעות קשב וריכוז הפכו בשנים האחרונות לשכיחות יותר בקרב האוכלוסייה, בעיקר הודות למחקר הרב שנעשה בתחום. בניגוד לעבר אשר בו לא אובחנו כלל בעלי ההפרעה, כיום מבוצעים מגוון אבחונים וטיפולים על מנת לשפר את איכות חייהם של הלוקים בהפרעה. על כן, מגוון הורים ותלמידים פונים למטפלים הטובים ביותר על מנת להעניק טיפול מתאים ואישי.

הפרעות קשב וריכוז הינן הפרעות אשר נוצרות עקב שינויים נוירולוגים-התפתחותיים במוח האדם. מוחו של האדם הלוקה בהפרעת קשב וריכוז, אינו מבצע סינון או סיווג של המידע אשר הוא קולט מהסביבה הכללית. כך, נוצר עומס מערכתי אצל האדם, אשר קולט את כל הגירויים השמיעתיים, סביבתיים, תחושתיים או כלליים שהוא יכול לספוג מהסביבה. המוח אינו מסוגל להתמודד עם כמויות מידע אלו ומפתח דרכי תגובה וסימפטומים שונים לבעיה.

לרוב, הלוקים בהפרעה נולדים עמה והיא אף מועברת בתורשה מההורים לילדים. ההפרעה אינה חולפת והיא מלווה את האדם לכל אורך חייו. ההפרעה בעלת השפעה ניכרת על האדם הלוקה בה- כמובן ביחס לדרגות השונות שלה שאובחנו. נתון מעניין שעולה מהמחקרים המדעיים שנעשו בנושא, מעלה כי 10% לערך מכלל האוכלוסייה הוא בעל הפרעות קשב וריכוז בדרגות שונות.

הפרעות קשב וריכוז מתבטאות לראשונה בצורה ניכרת עם תחילת תהליך הלימוד של האדם. הילדים סופגים ידע, מפתחים יכולות ומיומנויות למידה בסיסיות. הילד הלוקה בהפרעה מתקשה מאוד ביחס לחבריו ומפתח סימפטומים שונים אשר מקשים על תהליך הלימוד. ללא טיפול איכותי, הפער הולך וגדל עם השנים ומכאן מגיעה החשיבות הרבה של טיפול בהפרעה בגילאים צעירים עד כמה שניתן.

ישנה חשיבות מכרעת באבחון ההפרעה בגיל צעיר ובעקבותיו, ביצוע טיפול איכותי שייתן מענה מתאים להפרעה האישית. מגוון שיטות טיפול פותחו לאורך השנים, חלקן מעולם התרופות הכימי- תרופת ה”ריטלין” המפורסמת, חלקן מעולם הטיפול הפסיכותרפיה וחלקן פותחו ע”י אנשים מיוחדים כמו אבי- כפי שנפרט מיד.

אבי הוכמן היה בפני עצמו ילד בעל לקויות למידה וקשיים. קשיים אלו התבטאו בחוסר אמון במסגרות החינוכיות אשר הביאו לקשיים רבים ואתגרים אישיים. לאחר תהליך אבחון וטיפול איכותיים- הפך אבי למדריך טיפול בתנועה. ייחודיותו של אבי מתבטאת בכך שהוא משלב אומנות לחימה בטיפול התנועתי. הטיפול מביא לתוצאות נפלאות, ליצירת שיטת טיפול מהנה ומחזקת נפשית- ובעיקר לשיפור ההתמודדות עם הפרעת קשב וריכוז קיימת. הטיפול התנועתי מבוסס ע”פי גישת “אלבאום” המפורסמת.

לאבי יש יכולת נדירה לראות את העולם כפי שרואים בעלי ההפרעה, לאור החוויה האישית שעבר והתהליך האישי המופלא שלאורו גדל. בכך, באות לידי ביטוי היכולות האיכותיות שלו לעזור לבעלי ההפרעה, להגיע למגוון רחב של ילדים, בני נוער ובוגרים ובעיקר להעניק טיפול אישי ואיכותי אשר יביא למימוש הפוטנציאל האישי.

אומנויות הלחימה, בהן נעשה שימוש עיקרי בטיפול של אבי, מביאות לכדי חיזוק הגוף, פיתוח אורך רוח אישי מותאם, חיזוק הביטחון העצמי, פיתוח נחישות עצמית איתנה, הגדרת יעדים ומטרות אישיים- והשגתם בדרך האישית הטובה ביותר, זיהוי חוזקות וחולשות אישיים ועוד.

הילדים זוכים לטיפול פעיל, מהנה, יצירתי, יעיל ובעיקר- איכותי.

הנכם מוזמנים להגיע לטיפול איכותי, להכיר שיטה טיפול מתקדמת ולהתחיל תהליך של שיפור היכולות- עד להגעה לאיזון, רוגע והצלחה אישית.

 

 

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה