תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

אימון להפרעות קשב – ללמוד ללכת בדרך חדשה

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

אימון להפרעות קשב – ללמוד ללכת בדרך חדשה
מתי בפעם האחרונה מצאתם את עצמכם מגיבים באימפולסיביות ? האם אתם מרגישים שאינכם מצליחים לנהל את המשימות שלכם ובעצם המשימות הללו מנהלות אתכם ? אז נכון, אתם יודעים שיש לכם הפרעת קשב, אובחנתם ואפילו התחלתם לקחת ריטלין, אז למה נותרו עדיין השאריות הללו ?

רצף החיים עד האבחון
בין אם אובחנתם בגיל 12 ובין אם בגיל 30 ואף יותר, עברתם לא מעט בדרך. התנהגתם באופן שונה, ראיתם את העולם באופן שונה ואף הסביבה ראתה ותייגה אתכם כשונים. כל זאת ועוד, גרמו לכם לטיפוח תחושות והתנהגויות מסוימות אשר עם השנים התקבעו בכם. כך, גם לאחר האבחון וקבלת התרופה קשה להשתחרר מאותן התנהגויות מוכרות והרגלים, אשר אימצתם במהלך השנים. כמו כן, הסביבה הקרובה אשר מכירה אתכם באופן מסוים מתייחסת אליכם על פי הכרותה עמכם לפני האבחון והטיפול התרופתי. נשאלת השאלה, האם קיים דבר מה אשר יכול לסייע לכם להפטר מכל ההתנהגויות הללו וללמד אתכם להחליף אותן בהתנהגויות אחרות ?

ללמוד ללכת בדרך חדשה

אימון להפרעות קשב, הינו תהליך, אשר בין השאר, מטרתו לעזור לכם להסתגל ל-“אני” החדש שהופיע. כמו תינוק הלומד ללכת בפעם הראשונה, הגיע זמנכם ללמוד ללכת מחדש מתוך תפיסה שונה כלפי הסביבה ומשמעות מגוון ההתרחשויות סביבכם. אבחון הפרעת הקשב סייע לכם להבין מה היא הבעיה ואילו אימון להפרעת קשב יסייע לכם להתרגל למצב החדש ולשנות התנהגויות מן העבר. כל זאת מתוך מטרה לייצב את האני החדש שלכם ולקדם אתכם בכל תחומי החיים.

לתת אמון באימון
חשוב מאד לציין, כי לאחר אבחון הפרעת קשב מתחיל תהליך הפנמה בו יש לקבל את העובדה שאתם סובלים מאותה הפרעה ושהגיע הזמן לטפל בעצמכם. בשלב זה, אימון להפרעות קשב המבוצע על ידי איש מקצוע מוסמך בנושא הינו הדרך לקבל כלים ולצאת למסע חדש. חשוב מאד שתתנו אמון בתהליך, שתקחו אחריות על החיים שלכם ותהיו מחוייבים, כי רק כך תוכלו באמת ובתמים להתקדם בכל תחומי חייכם.
והחשוב מכל, זכרו כי גם אם אתם מטופלים בתרופה כלשהיא, האימון הינו אמצעי משלים ולא ניתן בלעדיו. חשוב לבחור במאמן מוסמך בתחום הפרעות קשב וריכוז אשר מכיר את הסימפטומים, החוויות והתחושות, אשר עוברים אנשים בעלי הפרעת קשב וריכוז ולכן ידע לאמן, להדריך וללוות אתכם בקצב הנכון לכם ובאופן אינדיבידואלי.

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה