תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

אימון לסובלים מהפרעות קשב וריכוז

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

מכללת iCU

אסתי פישר היים העומדת בראש מכללת iCU להכשרת מאמנים, היא מפתחת השיטה לאינטליגנציה אינטואיטיבית, ואף כתבה עליה ספר. פישר היים היא גם מאמנת אישית בכירה, שלמדה כי ניתן להפעיל את השיטה שפיתחה לסובלים מהפרעות קשב וריכוז ולהגיע להצלחות מוכחות. בבית הספר למאמנים שבראשותה, מעבירה פישר היים קורסים בנושא הן למאמנים אישיים בעלי ניסיון בעבודה והן לקהל הרחב.

אסתי פישר היים העומדת בראש מכללת iCU להכשרת מאמנים, היא מפתחת השיטה לאינטליגנציה אינטואיטיבית, ואף כתבה עליה ספר. פישר היים היא מאמנת- תרפיסטית, שלמדה כי ניתן להפעיל את השיטה שפיתחה לסובלים מהפרעות קשב וריכוז ולהגיע להצלחות מוכחות. בבית הספר למאמנים שבראשותה, מעבירה פישר היים קורסים בנושא הן למאמנים בעלי ניסיון בעבודה והן לקהל הרחב. 

מסבירה אסתי פישר היים; סיוע למתמודדים עם הפרעות קשב וריכוז עשוי להיות אפקטיבי ביותר כאשר הוא מובנה היטב, וגם מאמנים מתחילים יכולים להצליח בו. המאמן צריך להבין

את הקשיים עימם מתמודד מי שסובל מהתופעה, ליצור קשר טוב עם המתאמן ולפעול באמצעות הכלים אותם הוא רוכש בקורס האימון. הורים לילדים עם הפרעות קשב וריכוז יכולים לרכוש בקורס את הגישה המקצועית הנלמדת בו, מה שיקל עליהם את החיים בבית.

בקורסים לאימון בעלי ADHD לומדים בהרחבה על התופעה, דרכי אבחון, תת קבוצות, ועוד. בהמשך לומדים על אימון בכלל ועל הגישה האימונית שפותחה על ידי אסתי פישר היים. הטיפול עצמו הוא חלק מרכזי בקורס, ובו מוצגות גישות שונות וכלים. כמו כן מושם דגש על דמות המאמן, טיפוח העוצמות שבו, פיתוח היצירתיות בתהליך האימון ועוד.

במכללת iCU מוצע גם קורס אימון להורים. הורים לילדים בכל גיל לומדים שיטה הנקראת “ההורה כמאמן”: ההורה לומד לסייע לילדו בגישה מקצועית של אימון אישי. השיטה פשוטה וקוצרת הצלחות.

במהלך קורסי האימון למאמני ADHD נלמדים בהרחבה נושאים כמו בעיות קשב, קשיי ריכוז, אינטליגנציה אינטואיטיבית, היפראקטיביות, אימפולסיביות, מוטיבציה, ויסות רגשי ועוד. הידע האקדמי מלווה במתן כלים מעשיים וגישות מגוונות לטיפול בכל אחת מהתופעות הנפוצות אצל ילדים עם ADHD.
בלימודים מושם דגש על הקשיים, הדרכים לשיפור התפקוד, על ניהול העולם הרגשי והמנטאלי, התמודדות עם חיי היומיום, וכן התייחסות לתהליכים ותוצאות בטיפול, כמו בניית חוסן נפשי, ביטחון עצמי ודימוי עצמי כישורים חברתיים ועוד. כמו כן יועבר מידע נרחב על השתלבות בעולם העבודה – הן של צעירים והן של מבוגרים, אתיקה מקצועית של המאמן ועוד.

אסתי פישר היים מסכמת את המסר של העבודה בהשתלבות מוצלחת: שילוב הילד במשפחה, בחברה ובבית הספר, שילוב בוגר במעגל העבודה, ובסיכומו של דבר, במעבר הקסום מ”בעיה” ל”יתרון”.

נכתב ע”י: פורטל קשב וריכוז

 

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה