תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

ד”ר יפתח ברוזה – הפרעות קשב וריכוז

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

הפרעות קשב וריכוז הפכו לתופעה שכיחה מאוד בקרב ילדים, תלמידים ומתבגרים. הפרעות אלו נוצרות עקב שינוי נוירולוגי במערכת העצבים במוח האדם. כתוצאה משינוי זה, האדם מגיב בצורה שונה מהרגיל לגירויים, ולמעשה אינו מבצע כל סינון או מיון למגוון הגירויים שמתקבלים מהסביבה. בעקבות כך נוצר עומס מידע מערכתי על המוח והאדם אינו מסוגל להתמודד עם עומס.

הסימפטומים העיקריים של הפרעות קשב וריכוז הם לרוב אימפולסיביות, היפראקטיביות וקשיי קשב וריכוז שונים. חשוב לציין, כי ישנה הערכה כללית, שאחוז הלוקים בהפרעה מקרב האוכלוסייה הכללית עומד על 10%. אחוז זה משמעותי מאוד, ולפיכך יש חשיבות רבה מאוד לאבחון וטיפול בהפרעות בגיל צעיר כמה שיותר.

המורים במערכת החינוך הישראלית, לצד הורים מודאגים, מחפשים מגוון דרכים לאבחן ולטפל בבעיה באיכות גבוהה. שיטות טיפול רבות פותחו על מנת להביא לאבחון יעיל ומוקדם של ההפרעה. אבחונים ממוחשבים, כגון מבחן BRC  או מבחן MOXO. מבחנים אלו יודעים לנבא את קיומה של הפרעה באחוז גבוה. בסוף האבחון מתקבלת חוות דעת מקצועית, אשר מאפשרת להתאים טיפול יעיל, אישי ואיכותי.

מלבד אבחונים, ישנן שיטות טיפול רבות במגוון תחומים: טיפול תרופת י- ריטלין, טיפול במגע, פסיכותרפיה, תרפיות במוסיקה, יצירה, משחק ועוד. ישנם יתרונות וחסרונות לכל שיטה ויש להכיר את שיטות הטיפול, על מנת להגיע לשיטת הטיפול המתאימה ביותר למטופל.

במאמר זה נתמקד בשיטה ייחודית, אשר הביאה לטיפול איכותית.

את שיטה זו מוביל ד”ר ברוזה. ד”ר ברוזה הוא רופא, הומאופת קלאסי, אשר מתאים סוג טיפול טבעי לכל מטופל. ד”ר ברוזה משתמש בניסיון הרב שצבר במהלך השנים, בכדי למצוא שיטת טיפול מאוזנת לכל מקרה, ברמה גבוהה ככל שניתן.

לאחר סיום הלימודים בטכניון, עבד ד”ר ברוזה במחלקה פנימית בבית החולים כרמל. לאחר מכן עבר ד”ר ברוזה לעבוד במחלקה הפסיכיאטרית במרכז הרפואי רמב”ם. לאחר שנות עבודה רבות, בהן טיפל במאות מטופלים, החל ד”ר ברוזה לעסוק בהדרכה במכללת רידמן לרפואה משלימה, ובהמשך הקים את בית הספר ללימודי המשך במכללה.

בימים אלו, ד”ר ברוזה מנהל את מרפאות “כללית רפואה משלימה” בקריית אונו ובבת-ים, לצד היותו רופא מייעץ במרפאות נוספות.

מלבד היותו רופא מן השורה הראשונה בתחום הרפואה המשלימה, ד”ר ברוזה כהומאופת קלאסי ב”כללית משלימה” הוא בעל קליניקה פרטית בתל-אביב ובמוצא, הממוקמת במבואות ירושלים.

בתחום הרפואה האינטגרטיבית, ד”ר ברוזה משלב בין ידע מעולם הרפואה המערבי לעולם הרפואה המשלימה. בשיטה זו, ניתן לשלב טיפול איכותי, שמורכב ממגוון תחומים ומטפל בטווח רחב של בעיות; נושאי תזונה, אלרגיות, הומאופתיה, תרופות, הדרכה לקיום אורך חיים נכון ובריא, רפואה סינית, טיפולי מגע שונים ועוד.

ד”ר יפתח ברוזה עבד עם מגוון אוכלוסיות מטופלים כגון תינוקות, ילדים בגילאים צעירים, תלמידים, מתבגרים ובוגרים. תחום ההתמחות שלו הוא הפרעות קשב וריכוז, לקויות למידה וטיפולים טבעיים מיוחדים בתחומים אלו. ד”ר ברוזה מעניק הדרכה נכונה להורים, תוך שימת דגש על קיום פעילות ספורט בריאה וביסוס המסגרת הנכונה לטיפול.

במידה ואתם מעוניינים לקבל טיפול איכותי להפרעה שכל כך מקשה עליכם, או שאתם פשוט לא מצאתם את השיטה הנכונה לטיפול – אתם מוזמנים לפנות לד”ר ברוזה ולהתחיל ליהנות מטיפול יעיל ומחיים נוחים, איכותיים ומאושרים.

נכתב ע”י: פורטל קשב וריכוז.

 

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה