תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

ד”ר ענת רביב ומכון מיט”ל – טיפול בהפרעות קשב וריכוז

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

ד”ר ענת רביב ומכון מיט”ל מספקים טיפול בהפרעות קשב וריכוז

מכון מיט”ל וד”ר ענת רביב נחשבים לאחת מן הסמכויות המקצועיות האיכותיות והמבוקשות ביותר בקרב מטפלים מוסמכים רבים ומטפלים כאחד. אנשים בעלי הפרעת קשב לעתים קרובות סובלים גם מלקויי למידה, הפרעות שינה, דיכאון, חרדה, הפרעת מצב רוח, הפרעת התנהגות, הפרעות נוירולוגיות שונות ועוד. התייחסות לתחלואה הנלוות להפרעת קשב נחשבת להפרעה קומבורדית. במסגרת האבחון יש לתת את הדעת לתופעות הנילוות, אדם שאובחן כבעל הפרעת קשב יכול להיות בעל נטייה לתופעות נלוות שמקשות על תפקודו והתנהלותו היום יומית. למען המחשה, היום, מכון מיט”ל, לאחר כמה וכמה שנות פעילויות מקצועיות וחינוכיות ‘מתחת לרדאר’, הפך לאחד מן המכונים הבולטים ביותר בצפון ובק. שמונה בכל מה שנוגע להנחיה וייעוץ בתהליכים טיפולים וחינוכיים לתלמידים סטודנטים ובוגרים שהפרעת הקשה מקשה על תפקודם בחיי היום יום. גופי המפנים אלינו לטיפול בעקבות אבחון הם: בתי ספר מכללות וגורמי רווחה חינוכית. הודות לניסיון רב השנים של ד”ר ענת רביב במערכות חינוך, מכון מיט”ל מחזיק ברשותו כיום שפע של מידע, כלים ואמצעים אשר משביחים, משכללים ומעצימים את התהליכי הלמידה ההתנהלות ללומדים עם קשיי קשב ולמידה.
הידע, הכלים והאמצעים אשר צברה במהלך השנים ד”ר ענת רביב, מי שמילאה אינספור תפקידי מפתח בתחום החינוך וההתפתחות, ‘משדרגים’ באופן מופלא בעיקר תהליכים טיפוליים כמו טיפול בהפרעות קשב וריכוז ומצעידים את אלה אשר עוברים אותם קדימה.

טיפול בהפרעות קשב וריכוז – מטפל באופן יסודי, מהותי ואפקטיבי בהפרעות
טיפול בהפרעות קשב וריכוז כלל אינו טיפול רגשי ופסיכולוגי ‘רגיל’ כי אם טיפול ייעודי בהתחשב שהפרעת הקשב מקורה בהיבט נוירולוגי מולד המביא איתו את החיים תסמינים רבים אשר משבשים באופן חלקי- חמור את איכות החיים של הלוקה בהם בכל ההיבטים החיוניים לניהול אורח חיים תקין. יחד עם זאת, באמצעות טיפול בהפרעות קשב וריכוז מקצועי, ניתן להתגבר על רוב ההפרעות הקיימות באמצעות כלים להתנהלות והתארגנות, ריסון תגובה ואימפולסיביות, השבחה וארגון החשיבה, כלים להתמודדות עם למידה ועומסים במטלות אישיות ולימודיות.

במכון מיט”ל וד”ר ענת רביב אנו מתמחים במתן טיפול בהפרעות קשב וריכוז
אנו במכון מיט”ל מספקים בנוסף לטיפול בהיבט רגשי התנהגותי וחברתי ‘יד מכוונת’ ומקצועית אשר תעזור למשתתף לתפקד טוב יותר בסיטואציות איתן הוא מתמודד.
מגוון התוכניות המוצעות במכון מיט”ל כוללות היבטים של עיצוב התנהגות, פיתוח מצוינות (הן בחיים האישיים והן בחיים המקצועיים, מצוינות אשר תחזק את ה’עצמי’ של המטופל ותדחיק ממנו חששות ופחדים), כלים להשבחת הלמידה (מפתחות מיומנויות למידה, ומשכללות מיומנוית קיימות ). במילים פשוטות, מכון מיט”ל וד”ר ענת רביב מתמחים במתן טיפול בהפרעות קשב וריכוז בהיבטים מגוונים.

צור קשר עם מדיקל סיטי ירושלים

[contact-form-7 id=”86888″ title=”Appointment_מדיקל סיטי ירושלים”]

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה