תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

הפרעות קשב וריכוז אצל מבוגרים – תופעה ההולכת ומתרחבת

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

איך אנו בתור מבוגרים יכולים לאבחן אצלינו הפרעות קשב וריכוז?

זה לא אובחן על ידי בדיקת דם או צילום רנטגן וזה אפילו כבר אובחן כמשהו לא יותר מעצלות או חוסר מיקוד . אבל עבור מיליוני מבוגרים, קשב וריכוז , היפראקטיביות , (ADHD ) הוא מצב אמיתי, שינוי בחיים . פעם חשבנו שזהו רק נושא הקיים בילדות, אך תופעת הפרעות הקשב והריכוז נמצא כעת גם אצל אנשים בוגרים ומופיעה בשלבים רבים של החיים וזאת אצל גבריםו נשים במידה שווה. הפרעת קשב וריכוז למבוגרים : משתתפים המתקשים להשאר בפוקוס מתחילים לתאר כיצד הפרעות קשב וריכוז שינו את חייהם וגם משתפים מה הם עשו כדי להתגבר על התופעה. מומחים רפואיים מהמובילים בתחום ניסו להסביר כיצד המוח האנושי מזייף אצל אנשים עם הפרעות קשב וריכוז ומה הן אפשרויות הטיפול החדשות

בין היתר ניתן למצוא את אגודת הפרעות קשב וריכוז ( Adda ), הפועלת בארצות הברית.

אגודות הפרעת קשב והריכוז ( Adda ) היא הארגון היחיד שמתמקד אך ורק במתן מידע, משאבים והזדמנויות ברשת למבוגרים עם קשב וריכוז / היפראקטיביות ( AD / HD )ואנשי מקצוע שמשרתים אותם . בתוך כך, adda יוצר תקווה , מודעות , העצמה וקשרים בעולם בתחום של AD / HD . האגודה קירבה נקודות מבט מדעיות אנושית, ומידע ומשאבים הניתנים ליחידים ולאנשים הסובלים מהפרעות קשב וריכוז. היום קיימים אנשי מקצוע המתמקדים באבחונים וטיפולים אצל מבוגרים, בין היתר ניתנות אסטרטגיות וטכניקות שעוזרים למבוגרים עם AD / HD לנהל חיים טובים יותר.

הפרעות קשב וריכוז אצל מבוגרים  – פוסט הנכתב על ידי JRromzi

הפרעת קשב והיפראקטיביות (ADHD ) היא הפרעת נוירולוגית הנפוצה לרוב בקרב ילדים בגילי בית ספר . אך למעשה התופעה משפיעה על כ -4.4 % מהמבוגרים בארה”ב , ורק 11 % מהם מקבלים טיפול מיוחד. זה מעניין לציין כי להפרעת קשב וריכוז ישנה נטייה לעבור בתורשה , כלומר, 40-60 % מהורים עם ADHD מגדלים ילד עם ADHD . למרות העובדה כי הפרעת קשב וריכוז של הורים הוא מכשול ברור ומייצרת הפרעות קשב וריכוז כבר בילדות, מעט מאוד עוסקת הספרות הקלינית או כמעט ואין מחקרים בנושא הזה, במיוחד בקרב אוכלוסיות מיעוט וקבוצות אתניות שונות.

חשוב שההורים יבינו את תפקיד הקשר שלהם להפרעת הקשב והריכוז של ילדם . זה ישחק לידם אם ההורים יוכלו להבין את ההשפעות של הפרעות קשב והריכוז ואיך הם רואים את אפשרויות טיפול גם בעצמם ( אם הם סובלים מהפרעות קשב וריכוז )ובמקביל גם לילדיהם עם ADHD.

סוגיות אתניות ותרבותיות מנסות לעצב את התפיסה האמונה על ההפרעה ההורית. רעיון זה הוא בהתאם למחקר אמפירי שמדווח על סגנונות הורות רופפים של הורים עם ADHD, גילו כי אצל אמהות שיש להם ילדים עם הפרעות קשב וריכוז .
בכדי להגדיל את הסיכוי להצלחת ההתמודדות עם התופעה, צריכים להיות מותאמים גם לטיפול גם בהפרעות הקשב וריכוז.

על כן, אם לילדך יש הפרעת קשב וריכוז, ישנו סיכוי של עד ל 60% שגם לך ישנה הפרעת קשב וריכוז, על פי המחקר, ידיעה וטיפול נכון יכולים להקל גם על חייך אך גם על חיי ילדינו

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה