תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

טובי פלד – טיפול רגשי

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

מדוע טיפול רגשי?

המציאות היומיומית של חיינו בעולם המודרני מלאה צמתים. אם בעבר נהוג היה לראות את מסלול החיים כברור ומסומן מתחילתו ועד סופו: גן, בית ספר יסודי ואז תיכון, שירות צבאי או לאומי, אולי לימודים (במקצוע “מסודר” ו”מכניס”, כמובן), עבודה, ובין לבין חתונה, הקמת משפחה ושוב מהתחלה- כיום אנו מצויים במצב שבו אנו חשופים לדרישות ותביעות למכביר. העולם הולך ונהיה יותר ויותר הישגי, והדבר מתבטא בחיינו משלבים מאוד מוקדמים (כבר בגן הילדים), המציאות הכלכלית היא כזו שהופכת את ההשרדות הכלכלית לאתגר, בטח אם האדם רוצה לשלב בחייו (לצד עבודה, כמובן) זמן עם בן/בת הזוג, הילדים, החברים והמשפחה, הצורך במימוש עצמי וסיפוק – על אף היותו מבורך – מפגיש אותנו עם עוד מקום שבו עלינו לחתור להשיג משהו עמום וחמקמק, וכל אלה נעשים על רקע התפתחויות טכנולוגיות וחברתיות המתרחשות מול עינינו בקצב מסחרר. כאשר בוחנים את המצב מזווית זו, אין זה מפתיע כלל שרבים מאיתנו חשים כי הם חיים באופן שלא הולם את מי שהם ומי שהם רוצים להיות. גם מול שפע האפשרויות והנוחות של החיים המודרניים, יותר ויותר אנשים מוצאים עצמם מתמודדים עם תחושות של עצב, החמצה, חרדה, תסכול או ריקנות.

יתרונות הטיפול הרגשי

טיפול רגשי הוא מדיום המאפשר לאדם ליצור לעצמו מרחב שקט, מוגן, בעל קצב קצת אחר, שבו הוא יכול לעצור לרגע, ובעזרת המטפל והטכניקות שהוא מביא לחדר- לבחון את חייו ואת רצונותיו, להגיע להסבר והשלמה עם הקשיים ולהבין את עצמו ואת דרכו.
המוטו של טובי פלד בהקשר זה הוא: “כשאני נפגש עם פונים לייעוץ או טיפול פסיכולוגי אני ממוקד במטרה אחת – עזרה “. ובדיוק לשם טובי מכוון- הבאת הקלה, מזור ובעיקר תקווה ואופטימיות ליכולת של הפונה לדאוג שדברים יהיו אחרת מאיך שהם כיום.
טובי פלד הוא גם מחלוצי גישת הטיפול הפסיכולוגי המקוון בישראל. טיפול פסיכולוגי ברשת הוא תחום חדש יחסית, שמאפשר לאנשים לפנות לקבל סיוע פסיכולוגי באמצעות הרשת. פניה לטיפול כזה עשויה לנבוע ממספר סיבות (ביישנות וחרדה חברתית, נסיעה ארוכה לחו”ל, חיסכון בזמן, קושי להגיע לקליניקה וכיוב’). טיפול כזה נועד אמנם למקרים הפחות חמורים ודחופים, אך גם הוא חורט על דגלו מתן עזרה והקלה לפונים אליו, מכל מצוקה שהיא. צרו קשר.

נכתב ע”י: פורטל קשב וריכוז

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה