תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

ADHD? בואו נשחק ונסיים עם זה!

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

מכון א”מ הדרך הנמצא במושב גת רימון  בסמוך ליישוב גני התקווה, ממקד את הטיפול שלו בשיטה חדשנית שעתידה להפוך למובילה ביותר בתחום טיפול בבעיות תפקודיות שונות. שיטה זו, שיטת נוירופידבק, נחקרה רבות על ידי מיטב המומחים בעולם, לפני שהגיעה לשימוש רחב בעולם הרפואי-טיפולי.

מכון א”מ הדרך מספק שני שלבים חשובים ביותר במהלך טיפולו בבעיות תפקודיות שונות. ראשית, הוא מספק אבחון מאוד מדויק וספציפי עבור כל מטופל המגיע למכון. על סמך אבחון זה נוצר פרופיל טיפולי של כל אדם, שבעזרת מעקב אחריו המומחים במכון משנים ומשפרים את דרך הטיפול . במהלך המפגשים הטיפוליים זוכה המטופל ליחס אישי וצמוד מהמטפלים המקצועיים של מכון א”מ הדרך ובמידת הצורך נעשית גם התערבות רגשית והדרכות הורים. טיפולים במסגרת מכון א”מ הדרך מבוצעים על ידי צוות מקצועי ומיומן, המוודא את איכות ואפקטיביות הטיפול עבור כל אחד מהמבקרים במכון.

הפרעות קשב וריכוז – סקירת מצב

הפרעות קשב וריכוז הפכו ללא ספק לשגרת יומם של אנשים רבים, בניהם ילדים, הורים, אנשי חינוך ואנשי מדע המחפשים פיתרון יעיל לתופעה זו. למעשה, הפרעת קשב וריכוז הינה  תופעה אשר עדיין לא נמצא לה הסבר מדוייק בכל מאת האחוזים, אך במקביל התפתחו  מגוון רחב של טיפולים שנועדו לעזור לאנשים הסובלים מתופעה זו. בין שיטות הטיפול השונות ניתן למצוא גם את השיטה התרופתית – ריטלין (שיטה זו איבדה מהפופולאריות שלה בשנים האחרונות, עקב תופעות לוואי רבות שנגרמות על ידי הריטלין), וכן שיטות טיפוליות בלבד, כגון השיטה ההתנהגותית קוגניטיבית.

עם זאת, הפרעות קשב וריכוז מטופלות כיום בהצלחה רבה בשיטה  של נוירופידבק, המשפיעה על המוח , מה שמעניק את התוצאות המקסימאליות ללא התערבות פולשנית, וללא תופעות לוואי. אנשים רבים שסבלו מהפרעות קשב וריכוז כל ימי חייהם חיכו לשיטת טיפול יעילה ואיכותית זו. בעזרתה, הפרעות קשב וריכוז יכולות אפילו להעלם עם הזמן מהעולם, ולא להדאיג יותר הורים לחוצים וילדים שהנפש הרכה שלהם לא תמיד עומדת בלחץ החברתי והתגיות של “דיסלקט”, “מופרע” ועוד הגדרות לא נעימות הניתנות לאנשים מיוחדים אלה.

טיפול בהפרעות קשב וריכוז בשיטתו הייחודית של מכון א”מ הדרך

בעזרת הטיפולים המתקדמים של מכון א”מ הדרך ניתן להתמודד ביעילות מקסימאלית עם הפרעות קשב וריכוז. הטיפול הייחודי של מכון א”מ הדרך מתחיל באבחון ארוך ומקצועי המבוצע על ידי המומחים הרלוונטיים. להבדיל מאבחונים אחרים, אבחון זה לא רק בודק האם יש הפרעות קשב וריכוז, אלא גם את המרכיבים הקיימים ואת מידת חומרתם – האם האדם הינו יותר היפראקטיבי, או אימפולסיבי? האם הפרעות הקשב הינן משמעותיות יותר מאשר הפרעות הריכוז? ועוד. אבחונים מדוייקים אלו עוזרים להתמודד עם הבעיה באופן ישיר וממוקד, על ידי השפעה על גלי המוח הרלוונטיים, ויצירת שינוי אמיתי בתפקוד היומיומי של האנשים. טיפול  בשיטת נוירופידבק בהפרעות קשה וריכוז זכה ל-80% אחוזי הצלחה מלאה, תוצאות גבוהות יותר  ואיכותיות יותר מאשר כל טיפול אחר המיועד להתמודדות עם הפרעות קשב וריכוז. במסגרת מכון א”מ הדרך תמצאו את טיפולי נוירופידבק המתקדמים ביותר, יחד עם יחס מקצועי ואיכותי של הצוות המטפל. טיפול נוירופידבק אינו מצריך מהמטופל לעשות דבר פרט מלהנות מסרט – ומי לא אוהב להנות מסרט המותאם לטעמו האישי. שיטה זו מביאה לעלייה ברמת המוטיבציה של המטופל להגיע לטיפול וגורמת לו להתמיד בו עד סופו וכך מאפשרת השגת  התוצאות הטובות ביותר. 

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה