תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

טיפול רגשי חייב להיעשות אך ורק על ידי בעלי מקצוע ייעודיים ומומחים

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

טיפול רגשי חייב להיעשות אך ורק על ידי בעלי מקצוע ייעודיים ומומחים

אינספור מומחים ובעלי מקצוע בתחום הריפוי והטיפול קבעו באופן חד משמעי, כי, אי טיפול בבעיות רגשיות כאלה או אחרות, ובמהלך כל השלבים והגילאים, טומנים בתוכם סיכון גדול לאיכות ורמת ההתפתחות של אינספור פרטים, ללא שום יוצא מן הכלל. להוסיף לכך את העובדה, כי, הקטגוריה של בעיות רגשיות כוללת בתוכה הפרעות מנטליות, רגשיות והתנהגותיות, קשת רחבה ומגוונת ביותר של משברים, היתכנות והופעה של מצבי רוח שונים ומשונים ועוד, הרי, ואין ספק, כי, טיפול רגשי חייב להיעשות אך ורק על ידי בעלי מקצוע ייעודיים וייחודיים. בנוסף לכך, בעלי מקצוע אלו חייבים להיות מורשים, מוסמכים ובוגרים של מיטב מוסדות הלימוד האקדמיים הרפואיים והטיפוליים.

על בעלי המקצוע אשר מתמחים בביצוע טיפול רגשי
פסיכותרפיסטים, פסיכולוגיים, פסיכיאטריים, מטפלים טבעיים ואלטרנטיביים, עובדים סוציאליים ואפילו מדיומים ומתמחים בדימיון מודרך, הינם בעלי המקצוע היחידים אשר מורשים ומוסמכים בביצוע טיפול רגשי ובעיקר מן הסיבות הבאות: פסיכותרפיסטים הינם בוגרים של מסלולי לימודים ייעודיים, חדשניים ומתקדמים, אשר הטיפול הרגשי מהווה נר לרגלם / פסיכולוגיים הינם בוגרים של מסלולי לימודים לפסיכולוגיה אשר מתמחים בעבודה טיפולית יישומית ומודולרית אשר מבוססת על אבחון, ייעוץ וטיפול / פסיכיאטריים, רופאים לכל צורך ועניין, ורופאים אשר מתמחים במדעי הרפואה הקלינית אשר עוסקת אך ורק ברפואת הנפש / מטפלים טבעיים ואלטרנטיביים אשר מיישמים תורות טיפוליות וחיוניות ביותר מן המזרח הרחוק, ואשר דוגלים בעבודה בין אישית תוך כדי נטילת תרופות טבעיות ומבריאות / עובדים סוציאליים אשר מתמחים במתן סיוע מקצועי לאנשים אשר סובלים מבעיות רגשיות ומנטליות, משברים אישיים, מצוקה ועוד.

טיפול רגשי חייב להישאר אינטימי ודיסקרטי באופן מוחלט
כאמור, טיפול רגשי חייב להיעשות לא רק על ידי בעלי מקצוע ייעודיים ומומחים, אלא גם מורשים ומוסמכים – ולא בכדי. בטח כאשר במהלך הטיפול הרגשי, שוטח ומפרט המטופל בפני המטפל את כל קורות חייו האישיים והכמוסים ביותר על ‘מגש של כסף’. יתרה מכך, המטופל מספק למטפל גישה מלאה ומוחלטת לנבכים העמוקים ביותר של נפשו, נבכים שאותם המטפל בוחן, מנתח ומחליט על שיטות טיפול מתאימות עבורם. לכן, הטיפול הרגשי חייב להישאר אינטימי ודיסקרטי באופן מוחלט בין המטפל למטופל. בטח כאשר מדיניות זו לא רק מבטיחה באופן כמעט מוחלט תהליך טיפולי חיוני ופורה, אלא בעיקר שומרת על הפרטיות והביטחון האישי של המטופל. הרי לא חסרים סיפורים ומקרים של מטפלים אשר הפרו באופן גס ובוטה מדיניות פרטיות של מטופלים, הפרה אשר לא רק פגעה בחיסיון המטופל, אלא בעיקר המיטו קלון על הטיפול והישגיו ואפילו הביאו להידרדרות ונסיגה במצב הרגשי של המטופל.

טיפול רגשי הינו המזור לכל הבעיות הרגשיות הקיימות
במהלך המאה ה – 21, הבעיות הרגשיות הפכו לבעיות והכשלים הגדולים ביותר אשר עימם בני האדם, בכל ארצות העולם ובעיקר המערביות שבהן, נאלצים להתמודד עימם – ולאו דווקא הבעיות הרפואיות. הסיבות לעובדה זו הינן רבות ומגוונות, אבל בעיקר נובעות מסגנון חיים לא מאוזן, מיידיות, אינטנסיביות ולחצים של החיים ועוד. בנוסף, אם בעבר, השיטות הרפואיות הקיימות כלל לא ידעו כיצד להתמודד עם בעיות רגשיות, אזי והיום, הטיפול הרגשי הפך להיות המזור לכל הבעיות הרגשיות הקיימות. כל מה שצריך לעשות על מנת ליהנות ממעלותיו, יתרונותיו ותוצאותיו, זה להכיר בבעיה, בתסמינים ובנזק שלה, ולהתחיל בסדרת טיפולים עם מטפל מקצועי, מורשה ומוסמך אשר מתמחה באבחון, ייעוץ ויישום מתודה טיפולית רלוונטית וחיונית.

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה