תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

מכון א”מ הדרך – אימון קשב וריכוז

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

אימון קשב וריכוז בעזרת טיפולים של מכון א”מ הדרך

הייחודיות של מכון א”מ הדרך

מכון א”מ הדרך הינו מוסד ייחודי הממוקם במושב גת רימון ליד הישוב פתח תקווה, המקיים טיפולים חדשניים בשיטה אשר תופסת מקום מרכזי בתחום הטיפול בבעיות שונות אשר מקורן הינו המוח האנושי. טיפול זה נקרא טיפול נוירופידבק, אשר עבר דרך ארוכה, עד שהגיע לקהל הרחב, והפך לנגיש עבור כל אדם הזקוק לו. אין ספק, כאשר מדובר בטיפול בתופעות בלתי מוסברות של המוח, אנשים רבים חוששים מהתוצאות. אך השיטה המונהגת במסגרת מכון א”מ הדרך פותחה על ידי סוכנות החלל האמריקאית NASA ושימשה את המדענים המומחים בתחומים שונים בהצלחה יתרה. בשנים האחרונות, לאחר מחקר מעמיק ותקופה מספקת בתור תקופת מבחן לאיכות ובטיחות של טיפול נוירופידבק, הוא מגיע גם לארץ, במסגרת מוסדות מורשים ובדוקים כגון מכון א”מ הדרך. באמצעות טיפולים אלו ניתן היום להתמודד בקלות רבה  יותר עם תופעות שונות המפריעות לאורח החיים התקין.

האפשרויות שפותח בפנינו אימון קשב וריכוז

אימון קשב וריכוז זוהי גישה אשר פותחה בשנים האחרונות בעולם המדעי הדן בהפרעות קשב וריכוז. גישה זו פותחה עקב ניסיונות רבים “לשקם” את האנשים שסובלים מהפרעות קשב וריכוז. למעשה, גישה זו סותרת גישות רבות שהיו לפניה, אלה הגורסות שאנשים הסובלים מהפרעות קשב וריכוז, אותם ה-10% מכלל האוכלוסייה – לא יכולים לעשות דבר על מנת לתפקד בצורה טובה ויעילה כמו כולם. למעשה, מדובר בשיטה מהפכנית, אשר מוכיחה כי אנשים יכולים לאמן את היכולות שבעבר נחשבו כמולדות ולשנות את מהלך הפעילות המוחית באופן קבוע.

אימון קשב וריכוז בשיטה הייחודית של מכון א”מ הדרך

מכון א”מ הדרך מאפשר לבצע אימון קשב וריכוז בצורה ייחודית וחדשנית, בעזרת טיפולי נוירופידבק. טיפולים אלה, המבוססים על קריאה ופענוח של גלי המוח האנושי והשפעה עליהם מספקים מקור בלתי נדלה של יכולות לשינוי התפקוד המוחי .

הטיפול במכון א”מ הדרך משלב אבחון מקצועי עם טיפול ברמה הגבוהה ביותר, המותאם באופן אישי לכל מטופל ומציע הדרכה הורית וטיפול רגשי נלווה במידת הצורך.מטופלים רבים מדווחים על שינוי משמעותי וקבוע אשר שיפר את איכות חייהם באופן חסר תקדים, בעקבות טיפול נוירופידבק במכון א”מ הדרך בניהולה של מירב שקד טולידאנו – MSW  .

 

 

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה