תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

מכון א”מ הדרך – טיפול נוירופדיבק

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

טיפולי נוירופדיבק במסגרת מכון א”מ הדרך

הגישה החדשנית של מכון א”מ הדרך

מכון א”מ הדרך נוסד כחלק מההתפתחות המואצת של שיטת הטיפול החדשנית נוירופידבק בכל רחבי העולם, וגם בישראל. בעוד במוסדות מיושנים יותר וגם במערכת הכבדה והלא גמישה של מערכת החינוך והרפואה הישראליים ממשיכים להשתמש בשיטות תרופתיות על מנת להשפיע על המוח, המומחים והמייסדים של מכון א”מ הדרך כבר התקדמו אלפי צעדים קדימה, ומציעים ללקוחותיהם את השירות הייחודי של טיפול בהפרעות קשב וריכוז בעזרת נוירופידבק, שיטה חדשנית ובעלת יתרונות כמעט בלתי מוגבלים.

מכון א”מ הדרך מספקת אפשרות לעבור טיפולי נוירופידבק להתמודדות עם הפרעות קשב וריכוז ושאר תופעות שנלוות למצב זה. מכון א”מ הדרך משתמש בשיטות החדשניות ביותר, שאפילו נוסו, נבדקו ועברו בהצלחה בסוכנות החלל האמריקאית. המייסדים של מכון א”מ הדרך מאמינים שמה שטוב לאסטרונאוטים האמריקאיים – בטוח טוב גם עבור הילדים הישראלים שסובלים מהפרעות קשב וריכוז שגורמות להתדרדרות גם בלימודיהם וגם בחייהם החברתיים.

היכולות הבלתי מוגבלות של נוירופידבק

נוירופידבק זוהי שיטה חדשה לטיפולים במגוון בעיות המשפיעות בצורה ישירה על פעולתו של המוח ומאפשרות לו להפיק את המרב. שיטה זו מבוססת על שנים רבות של מחקר שנעשו על ידי מומחים בכל רחבי העולם. הבסיס לשיטה היעילה של נוירופידבק הינו בגלי המוח האנושיים.

לאנושות יש אפשרות לקרוא גלים אלה מלפני זמן רב מאוד, אך רק לאחרונה למדו המדענים בתחומים השונים לנצל את הסוד הקסום הזה על מנת להשיג מטרות מועילות וחשובות גם בחיי היומיום. גורמים רבים במוח האדם דורשים “טיפול מבפנים”, כלומר – בעזרת ניתוח מעמיק של המתרחש בתוך המוח עצמו. למרות שהמוח הינו הסוד הגדול ביותר של העולם המודרני, גם לאחר כל המחקרים שנעשו בתחום, כבר היום ניתן ליהנות מהיכולות הגבוהות של המכשור הטכנולוגי לקריאת והבנת דרך פעילותו של המוח, וגם על ידי ביצוע פעולות קטנות ומועילות לשם שיפור הביצועים. כיום, ניתן ליהנות מטיפולי נוירופידבק איכותיים וחדשניים, מבלי לסבול מתופעות הלוואי המלוות בדרך כלל טיפולים תרופתיים, שעדיין מושלים בכיפה בטיפולים בתופעות שונות, אך בקרוב מאוד יעבור זמנם.

נוירופידבק עם הצוות של מכון א”מ הדרך

מכון א”מ הדרך מספק טיפולי נוירופידבק לטיפול הפרעות קשב וריכוז, אך מדובר בטיפול שניתן להתאים למקרים רבים ובעיות רבות. על מנת להתחיל את תהליך הטיפול במסגרת מכון א”מ הדרך יש לעבור את השלב החשוב ביותר, שמבוצע ברמה הגבוהה ביותר על ידי המומחים של המכון. האבחון ויצירת הפרופיל של האדם המטופל מאפשרים להתאים את הטיפול בצורה בטובה ביותר.

בשלב שלאחר האבחון ויצירת הפרופיל הטיפולי, כל מטופל מקבל לו”ז להגעה למכון לקבלת הטיפול. כאשר מדובר בילדים (מעל גיל 6), ההורים לא יצטרכו להתאמץ יותר מדי על מנת לשכנע אותם להגיע לטיפול, היות ושיטת הטיפול נוירופידבק המונהגת במכון א”מ הדרך מושתת על משחק ווידיאו שיהווה גם הנאה וגם טיפול עבור הילדים. מדובר בשיטת טיפול ייחודית שמספקת את כל הצדדים – גם בהבאת שיפור אמיתי לחיי היומיום של הילד, וגם על ידי יצירת טיפול מהנה שלא גורם לילד להרגיש “חולה”, פחות טוב מאחרים, או את התחושה הלא נעימה שהטיפול זהו עונש על התנהגותו.

נכתב ע”י: פורטל “קשב וריכוז”

 

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה