תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

אימון קשב וריכוז במסגרת מכון בשביל הגישה – ניר נוה

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

מכון בשביל הגישה – ניר נוה – התמקדות באימוני קשב וריכוז

מכון בשביל הגישה הינו מרכז הנועד לעזור וללמד את המתמודדים עם הפרעת קשב וריכוז  ולתת בידיהם את הכלים  והדרכים הטובות ביותר לחיים טובים ולהישגים המשקפים את היכולות שלהם העבודה המשותפת עם המתמודדים ובני משפחתם מתבצעת  בשיטות העדינות והחדשניות ביותר. היתרונות של שיטת הטיפול המונהגת במסגרת מכון בשביל הגישה הינה בהבנת הצורך בהכרות מעמיקה של המתמודדים עם הפרעת הקשב והריכוז עם ההפרעה עצמה הן בהיבט הנוירולוגי והן בהיבט האימוני / טיפולי השיטה מלמדת כל מטופל כיצד לעבוד על עצמו ולשפר את ביצועיו בתחומי החיים השונים. בעזרת אימון קשב וריכוז עבור ילדים ומבוגרים, מספק מכון בשביל הגישה את הבסיס היציב ביותר המספק ללקוח את ארגז הכלים הרחב ביותר להמשך עבודה עצמית יומיומית .הדרכת ההורים המתבצעת במכון בשביל הגישה מאפשרת להורים ולבני המשפחה לראות ולהבין את ילדם ואת ההתמודדות שלו ומעניקה להם את ארגז הכלים לחיים שלביים יותר ולעזור בקידומו של ילדם.

בסיום התהליך הופכים ההורים למהין סנגורים ומנחי דרך עבור ילדם הן במסגרת החינוך הן בהיבט
החברתי והן בהיבט הרגשי.

מטרתו של מכון בשביל הגישה ושל מנהלה ניר נוה הינה לאפשר איכות חיים טובה יותר הן לבעלי הפרעת הקשב והריכוז והן לבני המשפחה שלהם והסביבה בכלל.

תרומתו של אימון קשב וריכוז לתפקוד היומיומי

אימון קשב וריכוז הינה גישה טיפולית חדשנית  בתחום הפרעות וריכוז המשתלבת בתוך מערך טיפול כולל המשלב טיפול תרופתי, טיפול נפשי ואימון אישי.

גישה זו הינה גישה המספקת ללקוח את הכלים לשינוי באיכות חייו יצירת מחשבות חיוביות ובטחון עצמי, ניהול זמן והשתלבות בחברה.

מכון בשביל הגישה, בניהולו של ניר נוה, מספק אימון לבעלי הפרעת קשב וריכוז ומאפשר למאומן  לממש את הפוטנציאל הגלום בו .

להפיק את המקסימום מהפוטנציאל שלהם.

צוות  המכון  מאמין שביכולתו של כל אדם המתמודד עם הפרעת קשב וריכוז לשפר את איכות חייו וביצועיו האישיים. הדרך להשגת יעד זה עוברת בלמידה והכרת ההפרעה על צדדיה השונים, המאומן רוכש ידע תיאורטי נרחב מתחומים שונים – רפואיים, רגשיים וקוגניטיביים.

(על מנת להגיע להישגים קיים להכיר את ההפרעה על הצדדים החיוביים והפחות טובים של ההפרעה.המכון  מספק ללקוחותיו את הכלים הנדרשים להבנת ההפרעה . לחיזוק הביטחון העצמי ולהפקת המרב מהחזקות של כל לקוח.

לקוחות מכון בשביל הגישה לומדים שהפרעות קשב וריכוז איננה בהכרח חיסרון  ואין זו גזרה שאין כל דרך להירפא ממנה.

בזכות מכון בשביל הגישה זוכה כל לקוח  מבוגר או ילד הורה או בן משפחה המתמודדים עם הפרעת קשב וריכוז לחיות חיים מלאים ומאושרים.

 

נכתב ע”י: פורטל “קשב וריכוז”

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה