תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

מרכז נדב דורון – אימון קשב וריכוז

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

אימון קשב וריכוז

ילדים עם הפרעות קשב וריכוז מתמודדים עם אתגרים שונים במהלך כל חייהם – בתקופת בית הספר, בתקופת הלימודים האקדמיים, במקומות עבודה שונים, בזוגיות, בחינוך הילדים ועוד. על מנת שהם יצליחו להתגבר על האתגרים העומדים בפניהם בהצלחה, יש להקנות להם, עוד בילדותם, כלים איכותיים שישמשו אותם בכל אחד משלבי החיים. לשם כך קיים תחום אימון קשב וריכוז.

מרכז נדב דורון – מנתח התנהגות מוסמך בעל ניסיון מקצועי של למעלה מ- 15 שנה, מציע דרך ייחודית לטיפול ואימון ילדים עם הפרעות קשב וריכוז – דרך המשלבת מספר דיסציפלינות אשר כולן הוכחו כיעילות בצורה מדעית. דרך הטיפול במרכז מותאמת לצרכיו של כל תלמיד בצורה דינאמית ומבוקרת, ומאפשרת לו ליהנות מחוויה של הצלחה.

ארגז כלים לחיים

במרכז פועלים במטרה ליצור לכל אחד מהתלמידים ארגז כלים איכותי, שיאפשר לו להתקדם ולמצות את הפוטנציאל האישי שלו, על אף ההפרעות. מדובר בתהליך מעמיק יותר מהאימון האישי המוכר, מכיוון שנקודת המוצא לעבודה עם התלמידים במרכז היא הרצון להגיע למקור הבעיה ומשם לצמוח, תוך התייחסות לסביבה המקיפה את הילד וגישה פרקטית המאפשרת לו להתאים את הכלים שניתנו לו למגוון סיטואציות בחיי היום יום.

הטענה המרכזית הנמצאת בבסיס הטיפול והלמידה במרכז אלף בית היא – “אין ילד שלא יכול ללמוד, יש ילד שלא מלמדים אותו נכון”. טענה זו מביאה ליצירת מהלך אימוני וטיפולי אישי לכל ילד, שבהלכו נבחנת התקדמות הילד באמצעות כלים מחקריים, המאפשרים למורים ולמנחים לבצע התאמה לצרכיו בכל שלב ושלב.

יוצרים חוויות של הצלחה

האימון במרכז הוא ייחודי, ומתבסס על פרמטרים קבועים:

• העבודה עם הילדים נעשית בקבוצות קטנות או בצורה אישית.

• נערך מעקב אחרי כל ילד, על מנת להתאים את התהליך בצורה מדויקת לצרכיו.

• מושם דגש על איכות הלמידה. לא מספיק שהילד יכול לקרוא, חשוב שהוא ידע לקרוא בשטף תוך הבנה מלאה של הכתוב.

• חוויות של הצלחה נמצאות במרכז התהליך על מנת להעלות את רמת הביטחון של הילד ולהעצים אותו כבן אדם.

• מכיוון שילדים עם הפרעות קשב וריכוז נמצאים, לרוב, בפער ניכר מבחינה לימודית לעומת חבריהם לכיתה, מושם דגש רב על צמצום הפערים בצורה מהירה ואיכותית.

• חיזוק כישורים אקדמיים, הצבת מטרות וגבולות באופן עצמאי, פיתוח הקשבה, פיתוח תשומת לב לפרטים, למידה עצמית, התמודדות עם לחצים – אלה הם רק חלק מהכלים שניתנים לתלמיד במהלך תהליך האימון במרכז.
נדב דורון, מייסד המרכז, והצוות המוביל מזמינים אתכם- תלמידים, הורים ומורים – להיחשף לשיטות טיפול איכותיות ומתקדמות, אשר מבטיחות שינוי המצב הקיים, יצירת מסגרת לימוד אישית ואיכותית צמצום הפערים, הנאה מתהליך הלמידה וחיוך גדול על הפנים.

אתם מוזמנים להגיע לשיחת היכרות ללא התחייבות במרכז נדב דורון, השוכן במרכז תל-אביב (חניה צמודה לבאי המרכז), ולהכיר את הצוות שיעניק לילד שלכם (ולכם) חוויות של הצלחה.

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה