תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

אבחון פסיכודידקטי

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

איזה אבחון לעשות?

איך לדעת איזה אבחון הילד צריך? מתי לעשות אבחון פסיכודידקטי מורחב? מתי מספיק רק אבחון דידקטי? מתי כדאי לעשות אבחון קשב וריכוז?
נושא האבחונים הנו מורכב, אנו ההורים לא אנשי מקצוע, שולחים אותנו מבית הספר לאבחון ולא תמיד אנחנו מבינים מה בדיוק צריך הילד.

זאת הסיבה שמרכז גאיה אנו מציעים להגיע לפגישת ייעוץ ראשונה עם אחד הפסיכולוגים מהצוות שלנו על מנת לכוון אתכם לבצע את האבחון המתאים.
כל אבחון מתחיל בפגישה עם ההורים ולכן במידה ותמשיכו לאבחון עם פסיכולוג, פגישה זו תוכל כבר להיות חלק מהאבחון עצמו.
בגדול, אבחון דידקטי נועד לאבחון לקויות למידה, אבחון פסיכודידקטי הוא מקיף יותר וכולל גם בדיקה דידקטית וגם אבחון פסיכולוגי, כולל בדיקת אינטיליגנציה.

 ביצוע אבחון פסיכודידקטי 

הורים רבים עושים את האבחון כדי לקבל התאמות בבית הספר (תוספת זמן במבחנים, הקראת מבחנים, שימוש במחשבון וכדומה), אך אם כבר נעשתה ההשקעה באבחון, מומלץ לטפל בקשיים שעולים מתוך האבחון.
היתרון בביצוע אבחון במרכז גאיה הוא בכך שיש לנו מגוון רחב ביותר של טיפולים שמיועדים להעניק מענה למגוון רחב של קשיים. הייחוד של מרכז גאיה הוא בכך שניתן בעקבות האבחון לקבל הכוונה וייעוץ להמשך טיפול ועזרה לילד. אנו עוסקים בטיפול בהפרעות קשב וריכוז, טיפול רגשי פרטני וקבוצתי, טיפול בלקויות למידה בעזרת הוראה מתקנת, ריפוי בעיסוק וטיפול בבעיות ויסות חושי ועוד.
הצוות שלנו כולל פסיכיאטר, פסיכולוגים, מטפלים בהבעה ויצירה, מורים להוראה מתקנת, מטפלים ברפואה משלימה ומרפאות בעיסוק.
הפסיכולוג שביצע את האבחון יוכל להפנות אתכם לטיפול המתאים ביותר וכן למטפל המתאים ולילד לכם ביותר.

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה