תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

מרכז חדוה נבון – התמודדות עם לקויות למידה

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

את מרכז חדוה נבון הקמתי לפני יותר מ-30 שנה, כדי לתת מענה עמוק ויסודי לילדים, למתבגרים ולבוגרים המתמודדים עם לקויות למידה מסוג: דיסלקסיה, דיסגרפיה או דיסכלכוליה או/ו קשיים בקשב ובהתארגנות מסוג ADD   ו ADHD וכן תופעות של סרבנות ועקשנות מסוג ODD.

את המסע המרתק ללימוד וחקירת התופעות הללו התחלתי עם ההבנה שלשני בני היקרים ליקויי למידה וקשיים בקשב. כל אחד מהם עשה את המסע האישי שלו למימוש הפוטנציאל כשאנחנו כהורים ליווינו, תמכנו ועזרנו בהתמודדות המאתגרת. לאורך השנים פיתחתי שיטות למידה ייחודיות, המכניסות לתהליך הלמידה שמחה, תנועתיות, אנרגטיות, קצב ומוסיקה כדי להפוך את תחושות הכישלון, הפחד והערך העצמי הנמוך לחוויה של הצלחה, עוצמה וערך עצמי מתאים ומאוזן. לטיפול בקשיים בקריאה ובכתיבה בעברית, באנגלית ובערבית, פיתחתי את שיטת: “רוקדים עם אותיות”. לטיפול בקשיים בחשיבה חשבונית ובאוטומטיזציה של פעולות החשבון הבסיסיות, פיתחתי את שיטת: “רוקדים עם מספרים”. לייעול תהליכי ההתארגנות בלמידה פיתחתי את שיטת: ” לומדים איך ללמוד”. במקביל לעבודה על הלקות עצמה, אני ערה למחיר הרגשי הכבד שהלקות יוצרת, וכאן אני משלבת את שיטתemdr  – שיטת קיצרת מועד להפחתת חרדות ולעיבוד זיכרונות טראומטיים. השיטה מאפשרת ללומד לשחרר את הלחץ, המתח והחרדה המלווים אותו, וללמוד מתוך קלות, ביטחון ואמונה ביכולותיו.

בהמשך התעמקתי בסוגיית ההתמודדות של הורים עם לקות הלמידה והקשיים הרגשיים והחברתיים של ילדם ואני מנחה קבוצות הורים לילדים, מתבגרים ובוגרים עם הפרעות קשב, סרבנות ועקשנות וכמובן פגישות ייעוץ אישיות.

לאורך השנים קיימתי קורסים להכשרת מטפלים לליקויי למידה, קשב והתארגנות, במגוון השיטות של המרכז. בנוסף אני מקיימת הרצאות, סדנאות והשתלמויות לצוותים חינוכיים וטיפוליים.

במרכז מספר מחלקות:

1. מחלקת אבחונים: אבחונים דידקטיים מקיפים ויסודיים, השלמה של החלק הפסיכולוגי ואבחוני מוכנות לכיתה א’.

2. הוראה מתקנת לטיפול בכל סוגי לקויות הלמידה, הכנה לבגרויות בכל המקצועות, הכנה למבחן הפסיכומטרי ובנוסף הכנה לקראת מבחני התיאוריה בנהיגה.

3. הדרכת הורים, טיפול משפחתי וטיפול זוגי.

4. אימון אישי ורגשי לליקויי למידה והפרעות קשב.

מוזמנים לגלוש לאתר החדש שלנו וליהנות ממגוון מאמרים על חרדות בלמידה, קשיים בהתארגנות, סרבנות–עקשנות ועוד. מוזמנים להתקשר ואענה לכם בשמחה WWW.NAVONCENTER.COM

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה