תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

מרכז נדב דורון – דיסלקציה

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

דיסלקציה

מרכז נדב דורון הינו מרכז למידה המציע דרך ייחודית ומוכחת לטיפול בלקויות למידה בכלל ודיסלקציה בפרט. דרך הטיפול במרכז מתבססת על שיטת ניתוח התנהגות, אשר פותחה והוכחה מחקרית בארצות הברית, תוך שילוב דיסציפלינות שונות שיחד יוצרות מענה מקיף ואישי לכל תלמיד. מייסד ומנהל המרכז הוא נדב דורון- מנתח התנהגות מומחה, מרצה אורח באוניברסיטאות ומכללות.

הדרך הנכונה להתמודד עם דיסלקציה

דיסלקציה היא לקות למידה מיוחדת, שמוגדרת כהפרעה מולדת. מדובר באחת מבין הלקויות השכיחות ביותר בקרב תלמידים בעלי לקויות למידה, והיא מופיעה ברמות שונות ובגילאים שונים.
דיסלקציה באה לידי ביטוי בדרכי חשיבה וזיכרון, כגון עיבוד, ארגון וניתוח מידע, המשפיעים על יכולתו של האדם להתבטא בשפה, בקריאה, כתיבה, זיכרון לימודי ועוד. כתוצאה מכך, נוצר פער משמעותי בין התלמיד בעל הלקות ובין חבריו לכיתה, פער שגורם לתסכול ועלול לגדול ככל שהשנים חולפות.

במרכז נדב דורון פיתחו דרך למידה ייחודית המאפשרת לתלמיד לצמצם באופן דרמטי את הפער בינו לבין חבריו לכיתה, כאשר במהלך שנה התלמיד לומד, בצורה איכותית, חומר של שנתיים.
חשוב לומר כי אמנם מדובר בתהליך אינטנסיבי, אך המייסד נדב דורון וצוות המרכז שמים דגש על ההנאה שבלמידה, מתוך תפיסה הרואה בחוויה חיובית של למידה את הדלק המניע את התלמידים. כמו כן, קיימים פרמטרים נוספים המבדלים את דרך הלמידה במרכז

מול דרכי לימוד וטיפול אחרות:

• הלמידה במרכז מבוססת על דרך לימוד שהצלחתה הוכחה במחקרים מדעיים.

• מתקיים מעקב שוטף אחר כל תלמיד באופן אישי. כאשר הנתונים שנאספים מסייעים ליצירת תוכנית לימודים מדויקת העונה על צרכיו.

• במרכז מושם דגש על למידה איכותית, כך שהמטרה היא שהילד לא רק יזהה את האותיות אלא ידע לקרוא בצורה שוטפת ומהירה, מבלי לוותר על הבנה מעמיקה של הטקסט הנקרא.

• מומחי המרכז מייעצים גם להורים המתמודדים עם הלקות, ומספקים ידע מקצועי נרחב המסייע להורים לתמוך בילדיהם ולעזור להם.

גם הילד שלכם יכול

התמודדות עם דיסלקציה יכולה להביא לירידה בערך העצמי ולחסר אמונה בילד וביכולותיו. במרכז נדב דורון יודעים כי כל ילד יכול ללמוד! כל ילד! רק צריך לתת לו את הכלים המתאימים, ויחד איתו למצוא את דרך ללמוד ואת הקצב הנכון.
אז אל תוותרו על הילד שלכם. אתם מוזמנים להגיע לשיחת היכרות ללא התחייבות במרכז נדב דורון, השוכן במרכז תל-אביב (חניה צמודה לבאי המרכז), ולהכיר את הצוות שיעניק לילד שלכם (ולכם) חוויות של הצלחה.

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה