תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

מרכז נדב דורון – לקויות למידה בילדים

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

מרכז נדב דורון הינו מרכז חינוכי ייחודי.

המרכז מטפל בקשיים והפרעות לימודיות בקרב תלמידים, ילדים, מתבגרים ועוד. המרכז מוביל שיטות טיפול מתקדמות, אשר מאפשרות לבצע טיפול איכותי, מותאם אישית ומהנה. המרכז מתמחה בטיפול בלקויות למידה, מכל הסוגים ובכל הרמות.

לקויות למידה הן שם כולל למשפחה של קשיים והפרעות לימודיות. לקויות אלו משנות את דפוסי הלמידה והחשיבה של הילדים ומשפיעות על התמודדות עם אתגרי לימוד רבים, הקיימים במאה העשרים ואחת. כיום קצב הלימוד מהיר מאוד, מגוון הנושאים גדול, והדרישה ליכולות לימודיות גבוהות רק עולה יותר ויותר. לכן, ברגע שתלמידים מפתחים לקויות למידה, הם לרוב מגיעים מהר מאוד למצב של דיכאון, קושי רב, חוסר ביטחון, דימוי עצמי נמוך, מתח פיזי ונפשי, קשיים חברתיים ועוד. בהתאם לכך, ישנה חשיבות רבה באבחון וטיפול איכותי בלקויות, בגיל צעיר ככל שניתן, על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר. במרכז נדב דורון תוכלו למצוא טיפול איכותי, שעונה על דרישות אלו בצורה מעולה.

לקויות למידה נוצרות לרוב על ידי שילוב בין מספר גורמים עיקריים, אשר משפיעים על התלמידים. גורמים אלו יכולים להיות שינויים נוירולוגיים-עצביים, פערי לימוד מהעבר שלא טופלו בזמן או בדרך הנכונה, קשיים חברתיים שהובילו לקשיים לימודיים, חוסר התאמה בין צורך התלמיד לשיטת לימוד ספציפית לבין השיטה הנלמדת בכיתה, לחצים חברתיים-פסיכולוגיים שונים, לחץ משמעותי מצד ההורים, המשפחה או החברים, קושי בנתינת פתרונות מתאימים על ידי מערכת החינוך הישראלית לבעיות ספציפיות, כישורים אישיים שאינם באים לידי ביטוי ועוד.

הלקויות העיקריות שבאות לידי ביטוי בתחום החינוכי הן: דיסלקציה, דיסגרפיה ודיסקלקוליה. לקויות אלו פוגעות בכישורים בסייסים כגון קריאה וכתיבה, הבנת הנקרא, זיכרון לימודי או חזותי, קושי בחישוב פעולות מתמטיות בסיסיות ועוד. מלבד לקויות אלו, ישנן לקויות למידה בלתי מילוליות אשר הוגדרו על מערכות החינוך והפסיכולוגיה השונות, אשר גם ניתנות לטיפול.

מרכז נדב דורון מציע שיטות טיפול מתקדמות, אשר מבוססות על ניתוח התנהגותי מקצועי. האבחון מבוצע על בסיס שיטות פסיכולוגיות מתקדמות, אשר פותחו בארצות הברית והוכחו מחקרית. המרכז מאפשר לתלמידים, במקום לנסות לעקוף את ההשפעות של הלקויות כפי שמטפלים רבים מציעים, להתמודד בצורה ישירה עם הלקויות ולנסות לבנות מסגרת נכונה לשיפור היכולות.

צוות המרכז מסביר נקודה אחת חשובה לשם הבנה: כל הילדים הם בעלי רצון ללמוד, ללא יוצא מהכלל. יכולות להיות השפעות של התבגרות, אך זה לא מביא לכדי כישלון או אכזבה כפי שמתארים בעלי הלקויות. יש חשיבות מכרעת בהתאמת שיטת הלימוד לתלמיד. המערכת החינוכית פשוט לא יכולה להתאים עצמה לכל צורך ספציפי ולכן מלמדת את כולם באותה השיטה. במידה וילדכם יתחיל ללמוד בדרך המתאימה לו, צוות המרכז לא יופתע לשמוע על הצלחה, שמחה, גאווה ונחת של ההורים. יש צורך בביסוס מסגרת חיים ולימוד נכונה, אשר מאפשרת לגדול ולהתפתח, גם בקצב הלימוד המהיר שקיים במאה העשרים ואחת. הטיפול מעצים תחושת מסוגלות עצמית, מקנה הרגלי למידה,  מיצוי הפוטנציאל האישי ועוד.

המרכז הוקם ומנוהל על ידי נדב דורון. נדב הוא מנתח התנהגות מוסמך, אשר חוקר ומלמד את תחום זה, משתתף בכנסים והשתלמויות בין-לאומיים ומטפל ותיק של למעלה מ-15 שנים. נדב פיתח שיטות אבחון וטיפול, כתב מגוון ספרי הדרכה ויעוץ, מרצה אורח באוניברסיטאות ומכללות ומרבה להיות חלוץ בתחומי המחקר העדכניים ביותר בתחום.

צוות המרכז מורכב מסגל הוראה איכותי ומנוסה, אשר הוכשר ללמד בטכניקות מתקדמות כגון “הוראה ישירה” ולהשתמש בטכנולוגיות הוראה מתקדמות.

אתם מוזמנים לפנות למרכז נדב דורון, להגיע למרכז נעים ואיכותי אשר שוכן במרכז תל אביב. תהיו בטוחים שתוכלו ליהנות מצוות טיפול מעולה, שיבטיח לכם תוצאות איכותיות בשטח, בלימודים ובחיים.

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה