תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

נוירוקליניק – טיפול בהפרעות קשב וריכוז

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

נכתב ע”י: פורטל קשב וריכוז

חקר המוח היה תמיד אחד התחומים המרתקים ביותר במדע. מדענים רבים, חוקרים, אנשי רפואה, חינוך ועוד, ניסו להבין את דרך פעולתו של המוח. כיום ידועה העובדה, שבעזרת אבחון נכון ובהמשכו טיפול איכותי, ניתן לבצע שינויים משמעותיים במוח, אשר ישפרו בצורה ניכרת את איכות החיים של האדם. זהו תחום שמתפתח ומתגלה בהתמדה. שיטת הנוירופידבק, מתבצעת במרכז הרפואי “נוירוקליניק”. מרכז נוירוקליניק הינו מרכז מתקדם, לביצוע אבחון וטיפול בתחום הנוירולוגיה. שיטת הנוירופידבק פותחה על סמך חוקים מדעיים שזה עתה הוכחו, תיאוריות מתקדמות שפותחו על ידי מיטב חוקרי המוח, ועל בסיס טכנולוגיה מודרנית ייחודית.

המוח מוגדר כאיבר החשוב ביותר של האדם אחרי הלב. המוח “מנהל” את האדם; רגשות, תנועות, תגובות, מהירות, יכולות ועוד. המוח מושפע ממגוון רחב של גורמים; תורשה, סביבה, טכנולוגיה, שיטות חינוך, חברה ותרבות, שינויים פיזיולוגיים אישיים ועוד. השיטות הקיימות כיום בתחום הטיפול, מכירות את כל הגורמים הללו ומנסות להתייחס אליהם כל אחת בהתאם לגישתה. המטפלים בשיטת הנוירופידבק מסתמכים על הגישה כי ניתן להשפיע על המטופל אם נתייחס לשינויים שקרו לו במוח. כך, ניתן יהיה למזער ואולי לבטל כליל כל מיני הפרעות שפוגמות ביכולת התפקוד של האדם. טיפול בשיטת הנוירופידבק מתבצע ללא התערבות חיצונית, תרופות או השקעת מאמץ גופני. האדם הוא זה שעובר את התהליך, ובמהלכו הוא נדרש אך ורק להתאים עצמו לנדרש בשיטה.

מרכז נוירוקליניק מבצע את הטיפולים על בסיס שיטת הנוירופידבק. בשיטה זו מבוצע מעקב מיוחד אודות פעילות גלי המוח. המטפלים מצליחים להבדיל בין פעילות לא תקינה של המוח לבין תקינה. כתוצאה מכך פותחו שיטות רבות, שמכוונות ללמד את המוח כיצד נכון לתפקד, מהי המסגרת הנכונה, התגובה הנכונה והקצב הנכון של הפעילות.

במרכז נוירוקליניק מבוצע טיפול מתקדם בשיטה יצירתית, איכותית ובטוחה: הטיפול מבוסס על עקרון ההתניה. מוח האדם מסוגל ללמוד בעצמו מהי הדרך הנכונה לתפקוד, על בסיס גירויים שונים מהסביבה. המטופל בוחר לצפות בסרט. המחשב מבצע קריאה של פעילות המוח של המטופל. המחשב מגיב לגלי המוח של המטופל ומשנה אותם בדרך הבאה: במידה והפעילות היא תקינה וסדירה – המטופל יראה את הסרט בצורה חדה וברורה. במידה והפעילות אינה תקינה – הסרט נראה באופן מטושטש ולא ברור. כך בצורה ישירה, איכותית ובטוחה, המוח לומד כיצד נכון לתפקד, מסגל לעצמו את התנאים הנכונים והסימפטומים השונים שהאדם סבל מהם נעלמים עם הטיפול.

שיטה זו מאפשרת למטופל ללמד את עצמו, ובעיקר את המוח, כיצד לפעול נכון. תהליך משמעותי אשר מבוצע בטיפול הוא הסדרת גלי המוח. בעזרת תהליך ההסדרה, ניתן להביא להקלה משמעותית בסימפטומים השונים שמביאים לסבל של המטופל.

סימפטומים רבים, שקשורים לבעיות בתחום המוח, ניתנים לטיפול במרכז נוירוקליניק: הפרעות קשב וריכוז, לקויות למידה, קשיי ריכוז מיוחדים, דיכאון, חרדה, מתח נפשי, בעיות שינה,  מיגרנות וכאבי ראש, אוטיזם אפילפסיה ועוד.

ילדים רבים מגיעים למרכז על מנת לבצע טיפול. הילדים נהנים מהטיפול, לומדים על עצמם, ובעיקר מממשים יכולות ופוטנציאל שהיה קיים מאז ומתמיד. הילדים משפרים יכולות לימודיות, מחזקים יכולות קיימות, משפרים זמני תגובה וביצוע, משפרים יכולות ריכוז וקשב, מפתחים יכולות הבנה וחשיבה מהירות יותר ועוד.

המרכז הוקם ומנוהל על ידי ד”ר דורון תודר. ד”ר תודר סיים את לימודי הרפואה בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת בן גוריון בנגב. את התמחותו ביצע במרכז הרפואי לבריאות הנפש בבאר שבע. לאחר שנות מחקר, אבחון, טיפול ועשייה רבה, החל לבצע טיפולים איכותיים למגוון אוכלוסיות ולשלל מקרים.

הנכם מוזמנים להגיע למרכז נוירוקליניק, לבצע טיפול איכותי ומהנה ולהתחיל להציג יכולות אישיות גבוהות כמו שרק אתם יודעים.

למרכז הרפואי נוירוקליניק יש סניפים ברמת גן ובבאר שבע.

נכתב ע”י: פורטל קשב וריכוז.

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה