תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

נוירוקליניק, מרכז לטיפולי נוירופידבק בהנהלת ד”ר דורון תודר

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

מרכז רפואי נוירוקליניק מאחד תחת קורת גג אחת מגוון אפשרויות אבחנה וטיפול בתחום של הרפואה המודרנית, הנקרא נוירופידבק. באמצעות שיטת טיפול זו, מאמנים את המוח ומלמדים אותו לייעל את פעילותו החשמלית. מרכז רפואי נוירוקליניק מנוהל על ידי ד”ר דורון תודר ומציע מגוון טיפולים המסייעים להתגבר על הפרעות שונות הנובעות למשל מטראומה, פגיעת ראש, הפרעת קשב וריכוז ולקויות למידה.

ד”ר דורון תודר הוא מומחה בתחום הפסיכיאטריה (סיים את לימודיו באוניברסיטת בן-גוריון בשנת 2000 והתמחה במרכז לבריאות הנפש בבאר-שבע). בנוסף להתמחותו בתחום הרפואה, לד”ר תודר תארים מתקדמים במתמטיקה ופיזיקה, המספקים לו כלים להבנה מעמיקה וראייה רחבה של טכנולוגיית נוירופידבק.

הטיפול באמצעות טכנולוגיית נוירופידבק ויתרונותיו

טכנולוגיית נוירופידבק מבוססת על רישום של פעילות גלי המוח. מדידות אלה של הפעילות המוחית נהוגה בפרקטיקה הרפואית מזה שנים רבות, אך רק בעשורים האחרונים החלו לעשות שימוש פעיל בטכנולוגיה זו לשם טיפול בהפרעות, הנובעות מפעילות לא סדירה של המוח.

באמצעות טיפולי נוירופידבק אפשר לטפל, בין השאר, בהפרעות קשב וריכוז, לקויות למידה, אפילפסיה, מיגרנות, פגיעות הנובעות מאירוע מוחי, השלכות של פגיעות ראש, אוטיזם, הפרעות פסיכיאטריות דוגמת פוסט-טראומה והפרעה טורדנית-כפייתית, בעיות נוירולוגיות כגון טיקים ותסמונת טורט, אלצהיימר ודמנציה, ומגוון תופעות נוספות, שמקורן בפעילות בלתי תקינה של גלי המוח.

לטיפול באמצעות טכנולוגיית נוירופידבק יתרונות רבים. הטיפול אינו תרופתי ולכן אינו כרוך בתופעות לוואי קשות (תופעת הלוואי העיקרית של טיפולי נוירופידבק היא עייפות, כמו אחרי פעילות מוחית מרוכזת). כיוון שהטיפול אינו פולשני, הרי שאינו כרוך בסיכונים. מטופלים רבים, שלא חוו הקלה מתסמינים בעקבות טיפולים רפואיים אחרים, מדווחים על שיפור ניכר במצבם כבר לאחר מספר טיפולים באמצעות טכנולוגיית נוירופידבק.

טיפולי נוירופידבק במסגרת מרכז רפואי נוירוקליניק בהנהלת ד”ר דורון תודר

מרכז רפואי נוירוקליניק מציע טיפולי נוירופידבק מקצועיים תחת פיקוח של מומחים הן בתהליך התאמת הטיפול למטופל והן במהלכו. בעקבות שורה של בדיקות המאתרות את אופי ההפרעה בפעילות גלי המוח ואת מיקומה, נקבע פרוטוקול טיפולי, שמטרתו לאמן את מוחו של המטופל לפעול על-פי תבנית תקינה. מעקב אחר התקדמות תהליך הלמידה ואחר התסמינים הקליניים מוביל לשינוי הפרוטוקול הטיפולי במידת הצורך.

לנוירוקליניק יש שני סניפים, האחד ברמת גן, במרחק הליכה מתחנת הרכבת, והשני בבאר שבע. בנוסף, מטופלים המתקשים להגיע לטיפול פעמיים בשבוע במרכז רפואי נוירוקליניק בשל קשיי ניידות או מרחק נהנים מיתרונות הטיפול מרחוק: הם מקבלים מכשיר לביתם ופרוטוקול טיפולי חדש נשלח אליהם בדואר אלקטרוני בכל שבוע, בהתאם לתוצאות הטיפולים שקדמו לו.

טיפול של צוות מקצועי ומנוסה במרכז רפואי נוירוקליניק מוביל לשביעות רצון גבוהה אצל לקוחות מרכז רפואי נוירוקליניק, החווים הקלה משמעותית מתסמינים, שהסבו להם סבל רב.

עוד פרטים ניתן לקרוא באתר www.neuroclinic.co.il

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה