תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

ענת אבירים – אימון אישי

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

ענת אבירים מאמנת ילדים ובני נוער בעלי AD/HD

ענת אבירים הינה מאמנת ילדים ובני נוער אישית מנוסה, בעלת תעודה מבר אילן לאימון ילדים ובני נוער בעלי AD/HD, וכן עם ניסיון חיים כאימה לשלושה ילדים בעלי הפרעות קשב וריכוז ולקויות מסוגים שונים. ההתמודדות שלה עם תופעות אלה בתקופה שבה הנושא עוד לא היה כל כך פתוח הביאה אותה למקומות שונים ביותר ודרכי התמודדות מגוונות שאפשרו לה לפתח את עצמה בתור מאמנת וגם בתור אם. כיום, המתאמנים של ענת אבירים נהנים מהייחודיות שלה והניסיון הרב גם בפאן המקצועי, וגם האישי. ענת אבירים מתמחה בטיפולי נוירופידבק, המהווים לדעתה את הדרך הטובה ביותר להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ובשיטת רביב המטפלת בלקויות למידה כאחד ובהכנה לכיתה א’. שיטות נוספות הנעשות על ידי ענת אבירים במהלך טיפולי זה טיפול ע”י NLP התופסת תאוצה בימים אלה והופכת עם הזמן לאחת הידועות והאיכותיות ביותר להתמודדות עם הגשמה עצמית, ניהול הסחות והפגת חסימות שונות.

אימון אישי עם ענת אבירים

ענת אבירים מהווה את הדוגמה המצוינת למאמנת אישית. ענת אבירים מגיעה מתחום של אימהות – דבר שמההתחלה הופך אותה למטפלת טובה ביותר, היות והמטפלים האיכותיים ביותר מעניקים למטופלים שלהם קודם כל תחושה של ביטחון והבנה. בנוסף לכך, ענת אבירים הינה בעלת השכלה מאוד שונה ומגוונת, שאימון אישי מאפשר לתת ביטוי לכל הידע ולכל הניסיון המצטבר של מאמנת אישית איכותית וייחודית זו. ענת אבירים תהיה מבצעת אימונים אישיים משום שהם מהווים את הדרך הטובה ביותר לנצל בצורה מקסימאלית את יכולותיה ולעזור למטופל באופן מרבי. אימון אישי עם ענת אבירים זוהי דרך מצוינת לשפר את כל תחומי החיים, משום שמדובר באימון לחיים, אימון אישי ומלא חום ואהבה שיאפשר להשיג את כל השיפור האפשרי. אימון אישי מערב טכניקות טיפול שונות המותאמות כל מקרה לגופו והמספקות את ההזדמנות להשתפר בכל תחומי החיים.

מטרת האימון האישי הוא לפתח כישורי חיים המאפשרים למתאמן להתמודד בהצלחה עם הקשיים המתלווים לאי וויסות קשב הריכוז שלו (כגון התארגנות, ניהול זמן, קשיים חברתיים, דימוי עצמי נמוך ועוד). 

הפרעת קשב וריכוז ילדים מקשה על הילד וגם על המשפחה. לעיתים קרובות הפרעה זו גורמת לקשיים חברתיים ואף קשיים נפשיים של הילד בבניית הדימוי העצמי שלו. בנוסף, הפרעת קשב וריכוז ילדים יכולה לגרום לקשיים בלמידה. הפרעת קשב וריכוז ילדים קיימת.

צור קשר עם ענת אבירים

[contact-form-7 id=”86726″ title=”Appointment_ענת אבירים”]

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה