תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

ענת אבירים והתמודדותה עם לקויות למידה

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

הרקע של ענת אבירים

ענת אבירים הינה מאמנת אישית ברמה הגבוהה ביותר. הניסיון רב השנים שלה מאפשר לספק את הטיפולים הייחודים והטובים ביותר בעולם האימונים האישיים. ענת אבירים עברה את תהליך הכרת תופעת הפרעות קשב וריכוז ולקויות למידה גם מהפאן האישי וגם מהמקצועי, כאשר הפאן האישי הקדים את הפאן המקצועי. עקב מצב משפחתי שבו שלושה ילדים הראו סימנים מדאיגים של הפרעות קשב וריכוז ולקויות למידה (היות וידוע ששתי התופעות קשורות קשר עמוק), ענת אבירים נאלצה בעל כורחה להתעמק בנושא, להכיר לפרטי פרטים את הטיפולים השונים הקיימים בשוק, ועוד הרבה יותר. כאשר הבעיה הופכת לאישית, השאיפה לידע חדש גודלת פי כמה. זה אפשר לענת אבירים לקבל השכלה נרחבת מאוד בתחומים מגוונים של לקויות למידה, כולל טיפולים נוירולוגיים שונים וטיפולים בשיטת אדלר. ענת אבירים למדה להבין שלקויות למידה או הפרעות קשב וריכוז לא חייבים להכריע את הכף לגבי העתיד של הילד – ניתן לעשות רבות על מנת לעזור לו להצליח בחייו ולהיות ילד מאושר לכל הדעות.

השפעתן של לקויות למידה על הביצועים

לקויות למידה זוהי בעיה נפוצה, שבה ילד לא מצליח להשתלט על החומר הלימודי כמו אחרים. נהוג לחלק את לקויות הלמידה לארבעה תחומים המהווים את הבסיס לתוכנית הבית ספרית: קריאה, כתיבה, חשבון ושפה זרה. על מנת להכריע האם תלמיד סובל מלקויות למידה, נהוג לבצע אבחון דידקטי או אבחון פסיכודידקטי – תהליך של חמש שש פגישות, במהלכן נבדקות היכולות של הילד, ונשה ברור, האם הוא לא יכול ללמוד – או לא רוצה. אבחון פסיכודידקטי מספק לתובנות עמוקות יותר למאפייני האינטליגנציה של הילד, מה שמעניק אפשרות למצוא לו פתרונות שירחיבו את האפשרויות שלו וימצו עד תום את הפוטנציאל הקיים. לקויות למידה מטופלות כיום בעזרת הקניית מיומנויות למידה חדשות, המותאמות לצרכיו ויכולותיו של כל תלמיד מטופל. בנוסף, קיימות שיטות מגוונות של אימון אישי המעניקות לתלמידים אלה את האפשרות להצליח למרות הכול. בכדי לבצע את האימונים האישיים נדרשת מאמת אישית מנוסה ומיומנת, שיכולה להעניק גם מניסיונה, וגם יחס אישי רב. ענת אבירים מספקת את כל הקריטריונים הללו.

שיפור לקויות למידה בעזרת ענת אבירים

ענת אבירים הינה מאמנת אישית מיוחדת במינה, משום שהיא עברה את כל הבעייתיות של הפרעות שונות על בשרה, לפיכך האימונים האישים שלה לטיפול בלקויות למידה תמיד חוזרים בשורשיהם אחורה – לתקופה שבה עשתה אימונים אלה עבור ילדיה. כאשר מדובר בצורך להקנות למטופלים הרגלי למידה חדשים ומתאימים ליכולות שלהם, חשוב מאוד למצוא את המאמנים האישיים הטובים והמבינים ביותר. ענת אבירים מספקת את הקריטריון הזה בצורה מושלמת,היחס שלה למטופלים הינו חם ואישי ביותר, משום שהיא רואה את עבודתה כשליחות אמיתית שמטרתה לעזור לילדים להרגיש טוב יותר עם עצמם. שליחות זו החלה עם ילדיה שלה וממשיכה עד עכשיו בעזרת אימוני אישיים ברמה גבוהה ביותר. כאשר אימון אישי מנוהל על ידי אדם כה מקצועי ובעל יחס כה אישי וחם כמו ענת אבירים, התוצאות יהיו בהתאם וסביר להניח שהשפעתם תהיה ניכרת מייד לאחר כמה וכמה טיפולים.

נכתב ע”י: פורטל קשב וריכוז

צור קשר עם ענת אבירים

[contact-form-7 id=”86726″ title=”Appointment_ענת אבירים”]

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה