תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

שרית רותם – קשב בטיפול: נוירופידבק

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

מכון קשב בטיפול ועקרונות עבודתו

מכון קשב בטיפול הינו מרכז טיפולי הממוקם ביישוב חשמונאים. הוא מנוהל על ידי שרית רותם, פסיכולוגית בעלת השכלה מרובה העוסקת גם בהיבטים הקלאסיים של הפסיכולוגיה כפי שהיא מוכרת לרוב, אך גם בתחומים מתקדמים וחדשניים ביותר, כגון נוירופסיכולוגיית ילדים, תחום חדש ומתפתח שבו שרית רותם כותבת בימים אלה את עבודת התזה לדוקטוראט שלה. בנוסף להשכלה השוטפת שלה (תואר ראשון ושני בפסיכולוגיית ילדים), היא עברה מגוון קורסים העוסקים בשיטות טיפוליות חדשות שפותחו בשנים האחרונות. שיטות אלה פועלות להתמודדות עם בעיות ספציפיות ומסוימות המפריעות למטופלי המכון בחיי היומיום. טיפולים אלה מהווים שילובים של תורות שונות ואף מדעים שונים. הם מפותחים במיוחד על מנת לתת מענה מלא לבעיות הקיימות של אדם החיים בתקופה המודרנית. בעזרת גישה ייחודית ורב-גונית זו לטיפול הפסיכולוגי, מאפשר מכון קשב בטיפול להשיג תוצאות מרשימות ביותר בפרקי זמן קצרים. 

נוירופידבק ויתרונותיו

נוירופידבק זוהי שיטת טיפול חדשה שעוד לפני מספר שנים ניתן היה לחשוב שמדובר בלא יותר ממדע בדיוני, אך כיום מדובר במכשיר אמיתי למדי. נוירופידבק מטפל בכל בעיה שמקורה במכשיר המשוכלל ביותר בעולם – המוח האנושי. נוירופידבק מבוסס על עבודה עדינה על גלי המוח, שינויים קטנים שניתן לעקוב אחריהם ולתעל אותם על מנת להשיג את המטרות הדרושות ואת השינויים ההכרחיים עבור תפקוד יומיומי נאות. לפיכך, על מנת לקבל את התוצאות ביותר של נוירופידבק, חשוב מאוד לשים לב לכך שהתהליך כולו נעשה באופן מקצועי. לשם כך נדרשת השתתפות של מומחים בתחום זה, המבצעים עבודה זו בצורה איכותית. הקדמה הטכנולוגית אפילו הביאה לכך שניתן לעשות טיפולי נוירופידבק מרחוק, בעזרת סיוע ופיקוח של אנשי מקצוע המלווים את המטופל לכל אורך הדרך.

נוירופידבק מאפשר תת מענה מלא ואיכותי לבעיות רבות, כולל מחלות כגון אפילפסיה, פוסט טראומה, הפרעות קשב וריכוז וכל בעיה תפקודית אחרת שמקורה במוח האנושי. נוירופידבק זוהי תגלית אמיתית בעולם הרפואה הקלינית, שעוזרת להתמודד עם בעיות מגוונות לפני כן לא היה להם מענה הולם.

טיפול נוירופידבק במסגרת מכון קשב בטיפול

במכון קשב בטיפול, יחד עם המנהלת שלו שרית רותם, מבינים היטב את היתרונות הבלתי מעורערים של טיפול בעזרת נוירופידבק. זו הסיבה לכך שזה אחד הטיפולים החשובים ביותר שניתן למצוא במכון. מדובר בתרומה ענקית לכל האזור משום שטיפול בעזרת נוירופידבק הינו עוד די בשלביו הראשוני (למרות שיעילותו ויתרונותיו הוכחו לאין שעור), לפיכך כל מקום המספק טיפול נוירופידבק איכותי ומקצועי שערכו לא יסולא בפז. מכון קשב בטיפול מספק למטופליו קודם כל שלב ארוך ומושקע של אבחונים המספקים את האפשרות למקד את הבעיה הקיימת במטופל, ולאחר מכן להתאים לו את הטיפול ההולם ביותר, על סמך אבחונים מדויקים אלה. שילוב של אבחונים נקודתיים ומדויקים עם האפשרות הייחודית ל”תקן” אזורים מסוימים של המוח ולהשפיע על גלי המוח בצורה שתעזור לתפקוד הכללי – כל אלה הופכים את מכון קשב בטיפול, יחד עם הטיפול החדשני בעזרת נוירופידבק לפיתרון מעולה עבור אנשים רבים ולמקום מושיע אמיתי.

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה