תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

ד”ר גבי וינשטיין – טיפול בהיפראקטיביות

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

 

ד”ר גבי וינשטיין הינו מומחה ישראלי בנוירולוגיה ומדע מוח האדם. ד”ר וינשטיין מטפל במספר גדול של הפרעות, לקויות ובעיות הקשורות למוח. אחד מהתחומים המרכזיים בהם הוא מתמחה היא הפרעת היפראקטיביות. ד”ר וינשטיין מבצע אבחון וטיפול אישי בהתאם לצורכי הנבדק ומאפשר שיפור משמעותי באיכות החיים.

הפרעת היפראקטיביות הינה הפרעה אשר מקורה בשינויים נוירולוגים- התפתחותיים במוח האדם. ההפרעה משפיעה על התנהלותו הטבעית של האדם וגורמת להשפעות שליליות בתחומי חיים רבים. על נתוני מחקר מדעיים, המקור הספציפי להפרעה הינו כתוצאה מהתפתחות פתולוגית שונה של מערכת העצבים המרכזית במוח. לרוב, ההפרעה הינה מולדת והיא אינה חולפת. ההפרעה מלווה את האדם לכל אורך חייו ומשפיעה רבות על איכות החיים. ד”ר וינשטיין, כמו אנשי מדע ורפואה רבים ברחבי הארץ, מדגיש את החשיבות של ביצוע אבחון ו/או טיפול בהפרעה בגיל צעיר עד כמה שניתן, על מנת למזער או אפילו לנטרל את השפעותיה השליליות על איכות החיים של האדם.

היפראקטיביות הינה הפרעה אשר באה לידי ביטוי בהשפעה על התנהגותו וההיבטים הפיזיים של האדם הלוקה בהפרעה. כחלק מהסימפטומים השונים של ההפרעה, האדם הלוקה מתקשה בביצוע של משימות שונות כגון ישיבה לאורך זמן ממושך, ביצוע משימות הדורשות ריכוז, התמדה ורגישות, בתיעול האנרגיה של הגוף לכדי משימות ספציפיות ועוד. יחד עם זאת, אצל רבים מהלוקים בהפרעה ניתן להבחין במתח פיזי ו/או נפשי, חוסר שקט תמידי, תזזיתיות קיצונית, התפרצויות לדברי אחרים, תופעות אלימות מילולית או פיזית, קושי בארגון וניהול עצמי, שכחנות, דיכאון, דימוי עצמי נמוך, תחושת מסוגלות נמוכה מאוד ועוד.

אחד מהתחומים העיקריים אשר בהם ההפרעה באה לידי ביטוי כבר בהתחלה הוא התחום הלימודי. תחום הלימודים דורש סבלנות רבה, יכולות ריכוז, התמדה ועוד. בעלי הפרעת היפראקטיביות מתקשים בלימודים, למרות שהם בעלי הרצון ו/או הידע ו/או היכולות האישיות להצליח בלימודים. רבים מבעלי ההפרעה שמעו לא פעם את המשפט הבא: “לילד יש רצון ויכולות אך הוא לא מביא אותן לכדי מימוש…הוא לא משתמש בפוטנציאל האישי שלו….יש לבחון את הדברים לעוקמם…התלמיד מניח את הדעת” וניסוחים נוספים דומים. ילדים בעלי הפרעת היפראקטיביות סובלים ממנה לא מעט. ללא אפשרות בחירה האם להיות בעלי הפרעה או לא, הם נולדים אל תוך הפרעה זו והיא משפיעה רבות על חייהם החברתיים, אישיים, זוגיים, משפחתיים, הדימוי העצמי, הביטחון העצמי, תחושת מסוגלות, פיתוח יכולות אישיות ומומחיות ועוד.

ד”ר גבי וינשטיין  הינו מומחה ישראלי לאבחון וטיפול בהפרעת היפראקטיביות,  בנוסף לכך שהוא מטפל בהפרעות קשב וריכוז. ד”ר וינשטיין חקר בוגרים רבים מהאוכלוסייה הכללית ונדהם לגלות עד כמה התופעה שכיחה בקרב האוכלוסייה הבוגרת. על כן, הוא מדגיש את החשיבות הרבה שבביצוע אבחון ו/או טיפול בגיל צעיר עד כמה שניתן. בהתאם לכך שיש את הידע, הטכנולוגיה, היכולות והזמן המתאים אצל המומחים, אפשר למזער ואפילו לנטרל את ההשפעות השליליות של ההפרעה ולשנות את חייו של האדם הלוקה מקצה לקצה- מחוסר איזון וקשיים רבים ליציבות, שיפור תמידי והצלחה אישית.

ד”ר וינשטיין הוא המוביל של מרפאת “פוקוס” אשר הוקמה לפני יותר מ-6 שנים במרכז הארץ. המרפאה מבצעת אבחונים וטיפולים למגוון אוכלוסיות הגיל ובמיוחד למבוגרים. האבחון במרפאה הינו מקצועי, איכותי, אישי, צמוד ולא פחות חשוב- נעים. המרפאה עובדת עם מספר מאמנים מקצועיים מובילים על מנת לבנות תכניות אימון לבעלי הפרעת היפראקטיביות.

לצד עבודתו במרפאה, ד”ר וינשטיין הינו מומחה בנוירולוגיה אשר עובד במסגרת קופת החולים “מכבי שרותי בריאות” וב-שרותי בריאות כללית”. אתם מוזמנים להגיע לרופא מומחה, בעל ניסיון מוכח. אתם תפתחו במסע מופלא אל עבר השינוי המרענן, היעיל והנעים בדרך לאיזון החיים ולחיים מצליחים- גם וללא קשר לקיומה של ההפרעה.

המרפאה מקבלת מטופלים דרך ביטוחים רבים כגון ביטוח פרטי, החזרים מתוכניות ביטוח פרטיות בכל חברות הביטוח והחזרים במסגרת קופת חולים לאומית. 

נכתב ע”י: פורטל קשב וריכוז.

 

 

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה