תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

טיפול טבעי – טבעי שנבחר טבעי

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

הנחת היסוד של הטיפול הטבעי בשיטת אלבאום היא שאדם ביכולתו לשפר את איכות חייו באמצעות גופו על ידי השיפור ב4 מערכות עיקריות : גוף – רגש- חשיבה – חושים ועל ידי יכולת לבצע אינטגרציה מיטבית במערכות אלו. בדרך זו יקבל האדם / המטופל אחריות על גופו וחייו, יקנה לעצמו דרך חיים איכותית על ידי איתור וטיפול במקור הבעיה והקשיים בדרך טבעית ולא רק ע”י טיפול בסימפטומים ע”י טיפול תרופתי.

הטיפול הטבעי רואה את האדם/ המטופל בצורה הוליסטית שלמה ויחד עם זאת כאינדיבידואל בדרך הטיפול שניתנת לו כלומר כאשר ישנה הבחנה ממנה סובל המטופל לרבות הפרעת קשב, היפראקטיביות, חרדה, הפרעות התנהגות, קשיים בוויסות החושי, הנחת היסוד היא שהפרעה היא סימפטום למשהו הרבה יותר עמוק ומורכב וזהו רק קצה קרחון שתחתיו מסתתרות בעיות ו/או גורמים שונים להיווצרותה ועל כן בהכרח הטיפול חייב להיות מותאם למטופל כמו כפפה ( אינדיבידואלי ).
לדוגמא, ל”הפרעת קשב וריכוז” מספר גורמים שבסיסם נובעים מקשיים על רקע סנסו – מוטורי , רגשי, נוירולוגי – רישות עצבי, ביולוגי, חסרים או עודפים של הורמונים /ויטמינים שמשפיעים על מערכת העצבים ועוד. בטיפול הטבעי אנו מעריכים את תפקוד כל מערכת בפני עצמה ויכולת השילוב שלה עם מערכות נוספות על מנת ליצור איזון תפקודי מרבי. כמו כן, בודקים את סביבת האדם הטבעית בה הוא נמצא: בית, בה”ס, עבודה וכדומה ומנסים ליצור התאמה של הפרט למערכות אלו ע”י שינוי דפוסי חשיבה, חיזוק מוטורי, העצמה וויסות רגשי ולא על ידי השתקת הסימפטומים הנלווים להפרעה ע”י טיפול תרופתי.

למי הטיפול מיועד :
ילדים, נוער ומבוגרים שמבקשים לעצמם שינוי באיכות חייהם המעוניינים לאמץ לעצמם אורח חיים טבעי מיטבי ע”י מודעות עצמית ולקיחת אחריות.

השיטה מטפלת ב:
קשיי תפקוד מוטוריים – תכנון תנועה , מוטוריקה גסה / עדינה , קשיי קואורדינאציה.
SPD – וויסות חושי – תת / יתר רגישות.
קשיי קשב וריכוז – ADHD/ADD – מוסחות, סדר וארגון מטלות , תנועתיות יתר, ויסות ובקרה עצמית , אימפולסיביות, יכולת התמדה וכדומה.
ויסות רגשי – אימפולסיביות, התפרצויות, מתח, חרדה, ביטחון עצמי, דימוי עצמי .
העצמת כישורי חיים – מוטיבציה, גבולות, אלימות, קבלת סמכות, תקשורת, מיומנות חברתית
ועוד.

כיצד התהליך מתבצע :
פגישת ייעוץ ראשונית עם מאבחן ומטפל בכיר ללא תשלום – במהלכה יתאר המטופל את קשייו כמו כן, יקבל הסבר על שיטת הטיפול ועל נקודות התמקדות עיקריות בהם נוכל לסייע.
אבחון – יתבצע אינטק מקיף על המטופל, אבחון מוטורי – סנסורי בשילוב אבחון כירולוגי פסיכו דיאגנוסטי. במידת הצורך ניתן לשלב אבחון קוגניטיבי –BRC המוכר ע”י מערכת החינוך, כחלק מהמערך האבחוני.
בניית תכנית טיפולים אינדיבידואלית המותאמת לצורכי המטופל.
טיפול חד שבועי, פרטני, במשך 50 דקות שבמהלכו יתקיימו הדרכות הורים ובמידת הצורך שיתוף פעולה עם הצוות החינוכי. במהלך הטיפול יקבל המטופל “ארגז כלים” בהם טכניקות וכלים פרקטיים שיאפשר לו להתמודד עם קשייו ולהמשיך וליישם את העצמתו והתפתחותו בדרך עצמאית .
לפגישת ייעוץ חינם חייגו 074-7015551 . בקרו באתרו : www.igulim.co.il

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה