תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

ד”ר רחלי פרץ – טיפול רגשי

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

ד”ר רחלי פרץ – טיפול רגשי
ד”ר רחלי פרץ היא רופאה נטורופתית, שתחום התמחותה העיקרי הוא תזונה וריפוי טבעי. ד”ר פרץ היא בוגרת המגמה לתזונה ונטורופתיה בקולג’ הישראלי לרפואה טבעית, והיא בעלת תואר דוקטור ND משנת 2001. בעבודתה כנטורופתית ד”ר פרץ מעניקה שירות במסגרת קופות חולים ומכונים רפואיים שונים, וכן בקליניקה הפרטית שלה. מעבר לעיסוקה כנטרופתית, ד”ר פרץ מחזיקה במגוון כלים ועיסוקים נוספים: היא מוסמכת לאבחון אירידיולוגי (אבחון דרך גלגל העין) וכן עוסקת בטיפול בדלקות וכאבים על ידי לייזר רך.

בעבודתה הטיפולית ד”ר פרץ עושה שימוש נרחב בצמחי מרפא בשילובים שונים. הצמחים שד”ר פרץ עובדת עמם הוכחו כיעילים בטיפול במגוון מצבים ובעיות, במסגרת מחקרים קליניים נרחבים, על אוכלוסיות מרקעים מגוונים. הצמחים משמשים בטיפול באקנה ובעיות עור שונות, עודף כולסטרול, סוכרת, כאבי בטן, חרדות, דיכאונות, נטייה לסטרס, השמנה, הפרעות קשב וריכוז וכיוב’.

במשך שנות עבודתה, המתפםרשות על פני למעלה משני עשורים, ניהלה ד”ר פרץ סדנאות בנושא תזונה מטעם ויצ”ו, נעמ”ת והחברה למתנ”סים. בנוסף, היא הציגה את משנתה הטיפולית וענתה על פניות ושאלות הקהל בתכניות בריאות ברדיו ובטלויזיה.
רבים ממטופליה של ד”ר פרץ מגיעים אליה בעקבות המלצה חמה ששמעו ממכרים וחברים, שתמיד מספרים על שירות מקצועי, אמין ואיכותי במענה לקשיים ולתלונות המביאים אותם לפנות.

טיפול רגשי ונטורופתיה
משחר ההיסטוריה התמודד המין האנושי עם מגוון רחב של מצוקות רגשיות. בתקופות השונות בתולדותינו נהוג היה לייחס את המיומנות, הידע, הכלים והכוח לסייע לאדם בהתמודדות עם קשיים רגשיים כל פעם לבעל מקצוע או עיסוק אחר. בתקופות מסוימות היה זה תפקידם של הוגים ופילוסופים שדנו במשמעות החיים ובמכאוביהם, בתקופות אחרות (ובמובן מסוים עד ימינו) היה זה תפקידם של כוהנים ואנשי דת, ובמאה וחמישים השנים האחרונות זהו בעיקר תפקידם של רופאים פסיכיאטרים, ואנשי מקצוע מתחום הפסיכותרפיה- פסיכולוגים, עובדים סוציאליים,מטפלים בהבעה ויצירה וכד’.
תחום המצוקות הרגשיות מקבל משנה תוקף בעידן המודרני, בו קצב החיים וההצטברות ההולכת וגוברת של אתגרים ולחצים בכל תחומי החיים, לצד ריבוי האפשרויות ופרשות דרכים של החלטות- כל אלה עשויים להעמיס ולהכביד על כל אחד מאיתנו יותר מבעבר. אנו עסוקים יותר מחד, ומנגד נדרשים לתפקד ברמה גבוהה יותר במספר רב יותר של חזיתות (בית, עבודה, לימודים…).

כאמור, המצוקות הרגשיות הן חלק טבעי ובלתי נפרד מקיומנו, ויש להן פנים רבות (דיכאון, חרדה, לחץ ומתח…). טיפולים תרופתיים בתופעות אלו, על אף היותם אפקטיביים, כרוכים לעתים קרובות בתופעות לוואי לא נעימות ובחשש להתמכרות. טיפול רגשי באמצעות פסיכותרפיה הוא ארוך ותובעני, ולא מן הנמנע שלאדם הסובל יהיו הכוחות להשקיע עצמו בתהליך שכזה. האלטרנטיבה לאפשרויות אלה היא גישה טיפולית טבעית, בריאה יותר מבחינה גופנית, אותה מציעה ד”ר פרץ. במסגרת פיתוח פורמולות של צמחי מרפא, פיתחה ד”ר פרץ מגוון תכשירים הפועלים ומשפיעים על המערכות השונות המעורבות ביצירת תגובות של מתח ועומס נפשי. הפורמולות, לאחר נטילתן, נספגות במחזור הדם ופועלות על מערכת העצבים והמערכת ההורמונלית על מנת לספק לאדם רוגע והקלה דרך איזון מחדש של המערכות השונות. הטיפול הנטורופתי בקשיים רגשיים לא משפיע על תיאבון, עירנות וכד’, ואינו תובע מן המטופל להכנס לתהליך ארוך, מחייב ולעתים רבות קשה ומכאיב.

נכתב ע”י: פורטל קשב וריכוז 

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה