תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

מרכז ד”ר טל – כל התמיכה שתצטרכו

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

מרכז ד”ר טל – הטיפול הפרעות קשב וריכוז וכל בעיה פסיכולוגית אחרת

פורסם בקטגורית טיפול בהפרעות קשב וריכוז

מרכז ד”ר טל – כל התמיכה שתצטרכו

הקליניקה מרכז ד”ר טל הינו מקבץ של אנשי מקצוע מובילים בתחום הפסיכולוגיה. לכל אחד מאנשי מקצוע אלה יש תחום התמחות צר משלו, שהופך אותו למומחה ברמה הגבוהה ביותר בתחום הפעילות שלו. כל המומחים האלה קובצו על ידי ד”ר אילן טל, המייסד של הקליניקה, במטרה להעניק למטופלים את הגישה המתאימה להם ולאפשר להם לפתור כל בעיה שעומדת לפניהם.

מרכז ד”ר טל הוקם מתוך ההבנה שאיחוד ומספר רב יחסית של אנשי מקצוע המתמקדים כל אחד בתחום הספציפי שלו זו הדרך הנכונה ביותר לתת מענה איכותי ומושלם עבור כל מטופל. כל אחד מהמטופלים במרכז ד”ר טל מגיע עם מטען משלו ועם בעיות משלו שעליו לפתור. בשלב הראשוני, המטופל עובר ראיון כללי על ידי הצוות המקצועי של המרכז ובשלב הבא מוצע לו הטיפול המתאים לו. פעמים רבות מטופל מסוים יראה כמה אנשי מקצוע במהלך הטיפול שלו, מה שיעניק לו את היכולת הרחבה ביותר להתמודדות עם הבעיות שהתעוררו בחייו. המטרה של כל המומחים של מרכז ד”ר טל הינה להביא כל מטופל למצב של רוגע ואיזון בחייו.

הפרעות קשב וריכוז וטיפולן

הפרעות קשב וריכוז הינו שם כולל לתופעות שיכולות להתעורר בגיל הילדות ולהישאר גם בתקופת הבגרות. מדובר בחסך מסוים של האדם ביכולת להתרכז בביצוע משימה אחת לאורך זמן, אימפולסיביות והיפראקטיביות. מקובל לחשוב ש- 10% לערך מכלל האנשים סובלים מתופעות הפרעות קשב וריכוז, כאשר רובם סובלים ממנה לכל אורח חייהם.

למעשה, כיום אין תרופה גורפת לתופעת הפרעות קשב וריכוז. קיימות מספר אפשרויות שכל אחת מהן מתאימה באופן מלא או חלקי אך ורק למספר מסוים מהמתמודדים עם התופעה. לפיכך, השלב החשוב ביותר לאחר אבחון הפרעות קשב וריכוז הינו גיבוש של טיפול – לעיתים מדובר בטיפול תרופתי, פסיכולוגי או שילוב בין השניים. ההחלטה על טיפול כלשהו עבור אדם מסוים מותנה בבדיקה של מספר מומחים, כאשר כל אחד מהם מספק חוות דעת ואפשרויות טיפול. בסופו של יום, הטיפול הנבחר הינו זה שמאפשר למטופל לתפקד בצורה הטובה ביותר.

הדרך של מרכז ד”ר טל להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז

במרכז של ד”ר טל מודעים לבעייתיות הגדולה של התמודדות עם הפרעות קשב וריכוז בכל שלב בחיים. בדיוק לשם כך, במסגרת הטיפולים השונים במרכז ניתן למצוא ייעוץ וטיפול הן עבור מבוגרים הסובלים מהפרעות קשב וריכוז, הן באבחון ילדים עם הפרעות אלה וגם מענק טיפולים שונים ומגוונים להתמודדות עם ההפרעה במידה היא הוכחה.

מלבד זאת, פעמים רבות נשללת האפשרות של הפרעות קשב וריכוז בתור גורם הפוגע בתפקוד היומיומי. במצב זה, המומחים של מרכז ד”ר טל יעשו כל מה שביכולתם על מנת לספק טיפול שיעזור לפתור את הבעיה אחת ולתמיד.

הייחוד של מרכז ד”ר טל בהתמודדות עם הפרעות קשב וריכוז או כל הפרעה אחרת הינו היחס האישי והמעמיק שניתן לכל מטפל, החל מהטיפול הראשון ועד לשלב שבו הבעיות נפתרו, הושגה שליטה על ההתנהלות היומיומית והמטופלים יכולים להמשיך את חייהם בחיוך ובאושר.

 

נכתב ע”י: מערכת “קשב וריכוז”

פורסם בקטגורית טיפול בהפרעות קשב וריכוז

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה