תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

ליסה גרוסמן – אימון קשב וריכוז

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

אני פסיכולוגית חינוכית מומחית ומאמנת אישי מוסמכת, משמשת כבר יותר מ30 שנה כפסיכולוגית ו15 שנה כמאמנת אישית לאנשים בעלי קשיים בקשב וריכוז. אני מעודדת אותם לאמץ הרגלים לניהול עצמי מקסימלי בבית, בבית הספר ובעבודה . גישתי נקראת “אימון אישי ההתנהגותי”, שהיא שיטה פרקטית המבוססת במחקר, המקנה אסטרטגיות יעילות לשיפור תקשורת, התארגנות, הקשבה, אימיפולסיביות ותגובתיות יתר. במהלך שלושה עשורים עבדת בארץ ובארה”ב בתחום ליקויי למידה ואימון אישי להפרעת קשב, כפסיכולוגית במסגרות של השרות הפסיכולוגי ובמרכזים לבריאות הנפש, כמאמנת אישית בקליניקה הפרטית שלי ברעננה, וכמנחת קורסים באוניברסיטאות תל אביב ובר אילן. אני בעלתי תואר שני מאוניברסיטת בוסטון בפסיכולוגיה ובחינוך, וחברות בהסתדרות הפסיכולוגים, בעמותת מאמנים בין-לאומיים, ובלשכת המאמנים הישראלית. אני מאמינה ביכולתו של כל אדם ליצור מוטיבציה ופרו-אקטיביות המובילות להעצמה עצמית.

ליסה גרוסמן – מאמנת פסיכולוגית

ליסה ספקת תמיכה ועזרה במגוון נושאים חשובים  בזכות הניסיון הנרחב שלה, שהתחיל עוד בשנת  1973,ובעקבות החזון האישי שלה, שהיא לאפשר לאנשים בעלי לקוייות למידה ו/או קשב למקסם את הפוטנציאל הטמון בהם. משנת 1998 היא מלמדת ומדריכה מורים, יועצי בית ספר, פסיכולוגים ואנשי מקצוע ממגוון מדעי ההתנהגות.

השיטה האימונית של ליסה מבוססת  על אינטגראציה של כמה משיטות הטיפול הנפוצות והיעילות ביותר, כגון NLP, פסיכולוגיה חיובית, וטיפול קוגניטיבי והתנהגותי. היא זכתה להסמכה בתור מאמנת אישית בשיטה קו-אקטיבית, שהינה שיטה המקדמת שינוי קוגנטיבי (פנימי), ומשלבת שיטה זו עם שיטות פסיכולוגיות, מה שמעניק אפקט חיובי ביותר העוזר לאנשים בעלי הפרעות קשב וריכוז ואו לקויות למידה לנהל חיים בריאים וממומשים.

אימון קשב וריכוז

אימון קשב וריכוז, או לפי השם הלועזיCoaching  ADD, זוהי גישה התומכת בהרחבת הכלים לניהול עצמי אפקטיבי. אימון קשב וריכוז נועד לעזור לתפקד בצורה מאורגנת, לצמצם את תופעות של מוסחות ודחיינות, לשפר את היחסים בין המטופל לקרוביו, ולהפוך חסרון ליתרון על ידי ניצול מרבי של היתרונות והכישורים החבויים באדם, כגון חשיבה אינטואיטיבית, ואנרגיה גבוהה. מטרת האימון האישי ל-ADD הינה קודם כל לשנות את הגישה כלפי הפרעות הקשב, ושנית – להפיק את ההיבטים החיוביים ביותר של מצבים אלה, תוך נטרול ההשפעה של ההיבטים השליליים.

בזכות השילוב של שיטות התנהגותיות המיועדות לספק פתרונות לבעיות בטווח הקצר, עם שיטות קוגיניטיביות שמיועדות להשריש את ההישגים לטווח הארוך, מושגות התוצאות הגבוהות ביותר.

 

הייחודיות של אימון קשב וריכוז עם ליסה גרוסמן

ליסה מאפשרת לנהל אימונים וייעוצים לא רק בפגישה פנים מול פנים, אלא גם בשיחת טלפון  סקייפ או face time. האופציה של אימון טלפוני מאפשרת לאנשים עסוקים או מרוחקים ליהנות מאימון מקצועי גם ממרחקים. לליסה ניסיון בהדרכת הורים, אימון סטודנטים ואימון אנשי מקצוע בארץ ובחו”ל, באמצעות  המחשב/טפלון.

בזכות אימון קשב וריכוז של ליסה גרוסמן, ניתן לשפר ביצועים במגוון תחומי החיים:

J     מודעות עצמית ולקיחת אחריות

J     ניהול זמן 

J     הרגלי למידה

J     הרגלי בריאות: תזונה וכושר

J     תקשורת הורים-ילדים

J     מערכות יחסים במקום עבודה

J     שליטה במצבי רוח, דאגות, אגרסיביות

ליסה שמה דגש חזק מאוד על תקשורת אנושית. בין אם מדובר באימון ילדים, מבוגרים, או משפחות הדגש על תקשורת חיובית הינו מרכזית  לשיפור הביטחון העצמי, התפקוד היומי, והרווחה הנפשית בכלל.

 

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה