תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

נקודת מפנה – אימון קשב וריכוז

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

נקודת מפנה – אימון קשב וריכוז

הפרעת קשב ADHD ומגוון לקויות למידה, קיימות בקרב ילדים ומבוגרים כאחד. בעוד שההתייחסות הרווחת לתופעות אלו, הינה התייחסות שלילית אשר יש לטפל בה, קיימת התעלמות מן המתנות הרבות בהן זכה אותו ציבור. אנשים המתמודדים עם הפרעת קשבADHD קיבלו מתנות רבות: הם אנשים יצירתיים במיוחד, בעלי חשיבה “מחוץ לקופסא”, מתלהבים, אנרגטיים, דינאמיים, סקרנים, אוהבי הרפתקאות, כריזמטיים ואוהבים לעזור. יחד עם זאת, הם מתקשים בניהול עצמי, ארגון וסדר, קביעת מטרות, דחיינות, ויסות רגשי ברמות שונות ועוד. כעת, כל אשר נותר לעשות הוא לאתר את המתנות הללו ולבחון כיצד ניתן לתעל אותן לכיוונים נכונים לכל אדם ולטפל בביטויים המאתגרים של הפרעת הקשב.

את ההבנה והידע שלי בתחום הפרעות קשב וריכוז שאבתי משני מקורות: האחד כמאמנת המתמחה בתחום אימון הפרעות קשב וריכוז, ואילו השני כאם לילד (בוגר) בן 28, המתמודד עם ADHD. השילוב בין שני המקורות הללו יצר אצלי הבנה רחבה ומעמיקה של משמעות הפרעת קשב וריכוז, כך שגם המתאמנים וגם בני משפחותיהם מצליחים לנהל את עצמם, את חייהם וחיי בני משפחתם, בצורה טובה יותר, מקבלת, מכילה ומוצלחת.

תהליך אימון למתמודדים עם הפרעות קשב הינו הכלי האפקטיבי ביותר המסייע באיתור המתנות הללו ומימושן, תוך כדי עבודה על הקשיים והמעכבים בדרך. כל זאת במטרה לאפשר לאדם לממש את הפוטנציאל שלו ולחיות בחוויית הצלחה והגשמה.

שמי שוש מעוז-אריה, אני חיה את חיי ומתנהגת ע”פ הערכים החשובים לי בחיים, בכל תחום ועם כל אדם. כמו כן, פיתחתי מודל בשם “דרך ערך” על פיו אני מאמנת אנשים, משפחות, עסקים וארגונים. המטרה של האימון באמצעות מודל זה הינה להביא את הלקוחות שלי: אנשים, משפחות, עסקים וארגונים למימוש הפוטנציאל שלהם ברמה האישית והעסקית וללוות אותם לחיים בחוויית הצלחה.
כמאמנת, אני פועלת על פי הקוד האתי של לשכת המאמנים בישראל.
הערכים שלי, אותם אני מביאה לחוויית האימון הם:

תשוקה
מקצועיות
בהירות
עשיית הבדל
אותנטיות

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה