תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

מכון בשביל הגישה – גישה ייחודית להפרעות קשב וריכוז

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

מכון בשביל הגישה והעקרונות עליהם הוא מושתת

מכון בשביל הגישה זהו מרכז לאימון הפרעות קשב וריכוז בילדים ומבוגרים, בנוסף להיותו מרכז ייעוץ והדרכה עבור הורים. מרכז זה מורכב מצוות מקצועי ביותר של מומחים מכל קשת תחומי החינוך, הפרעות קשב וריכוז וליקויי למידה. המנהל של המכון – ניר נוה הינו מאמן אישי מקצועי, בוגר בית ספר להתמחויות באימון (איק”א), מתמקצע באימון הפרעות קשב וריכוז בקרב ילדים, מתבגרים ומבוגרים. במסגרת פעילותו הוא מעביר גם הדרגות להורים וגם אנשי חינוך, על מנת להחדיר את ההבנה העמוקה של דקויות הפרעות קשב וריכוז בקרב כל הנוגעים בדבר. כל הצוות של המכון הינם בעלי השכלה גבוהה ביותר ותארי דוקטור, מה שמאפשר למכון להיות מקצועי ואיכותי ביותר בכל תחומי העבודה שלו. במסגרת הפעילות הענפה של המכון מטופלים ילדים ומבוגרים רבים שלומדים להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז שלהם ומתחילים לחיות את חייהם במלואם.

הפרעות קשב וריכוז והשפעותיהם על חיינו

להפרעות קשב וריכוז יש השפעה מרחיקת לכת על חייו של כל אדם הסובל מהפרעות אלה במידה זו או אחרת. אי לכך, כיום נעשים מגוון מחקרים שונים המאפשרים למצוא פיתרונות יעילים בעיה זו, ולספק לילדים ולמבוגרים הסובלים ממנה דרך יעילה ואמיתית להשיג את כל שאיפותיהם בחיים. אחת הבעיות החזקות ביותר של הפרעות קשב וריכוז, זו העובדה שתופעה זו מבדילה את הילדים או המבוגרים הסובלים מאחרים (כ-10% מכלל האנשים סובלים מהפרעות קשב וריכוז). עובדה זו בפני עצמה עלולה לגרום לבעיות פסיכולוגיות רבות בקרב אנשים אלה.

על מנת להתמודד עם הקשיים של הפרעות קשב וריכוז, אנשי חינוך רבים, כמו גם פסיכולוגים ונוירולוגים, פיתחו שיטות מגוונות החובקות את כל התחומים המדעיים. שיטות אלה, החל מטיפולים פסיכולוגיים, ועד לטיפולים נוירופידבק הינן אפקטיביות מאוד, אך עבור כל אדם הסובל מהפרעות קשב וריכוז יש להתאים את השיטה שתתרום לו ביותר ותאפשר לתפקד בצורה טובה ויעילה ביותר.

התמודדות עם הפרעות קשב וריכוז במסגרת מכון בשביל הגישה עם  ניר נוה

דרך ההתמודדות העיקרית של מכון בשביל הגישה נגזרת משמו – הצעד הראשון כלפי שינוי ושיפור תפקוד זה שינוי גישה. ראשית כל, על מנת להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז, יש לשבור את מעגל הכישלונות ולהפסיק להאמין בכך, שאדם מסוים הינו פחות טוב מאחרים רק בגלל שהוא סובל מהפרעות קשב ריכוז. בשלב הבא, הצוות של מכון בשביל הגישה, תחת ניצוחו של ניר נוה, מספקים אימוני קשב וריכוז המאפשרים למטופלים של המכון להשתפר בהתמדה ולמצוא את הדרכים המתאימות להם על מנת להצליח בכל תחומי החיים.

הגישה של מכון בשביל הגישה טוענת שברגע שהאדם מפסיק לתפוס את עצמו בצורה בעייתית או לא נכונה – מרגע זה מתחיל השינוי לטובה. לכן הם קודם כל פועלים לשנות את הגישה השגויה, ולאחר מכן עוזרים ותומכים בפיתוח גישה חדשה, אמיתית יותר, מתגרת יותר והרבה יותר מספקת עבור האנשים המטופלים במכון. בעזרת גישה חדשה זו, כל מטופל במכון יוכל להתחיל חיים חדשים, טובים יותר ממקודם.

נכתב ע”י: פורטל “קשב וריכוז”

פורסם בקטגורית טיפול בהפרעות קשב וריכוז

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה