תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

השוואה לאבחון MOXO

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

מהו מכון קשב וטיפול ומה העקרונות המנחים של שרית רותם?

מכון קשב בטיפול זהו מרכז הנועד לעזור להתמודד עם בעיות פסיכולוגיות ופסיכיאטריות שונות, תוך שימוש בשיטות הטיפול החדשניות והמתקדמות ביותר הקיימות בשוק כיום. המכון הוקם ומנוהל על ידי שרית רותם, פסיכולוגית בעלת השכלה מרובה ורב-גונית. הסיבה לכך ששרית רותם משקיעה זמן כה רב בהשכלתה ובקבלת כלים רבים ושונים שיעזרו לה לבצע את עבודתה בצורה טובה ואיכותית יותר, הינה ההבנה שהכול בעולמנו – הן הפנימי והן החיצוני, הכול קשר זה לזה בקשר עמוק ביותר. כך, בזכות השכלתה הנרחבת (תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני פסיכולוגיה קלינית וחינוכית, בנוסף למגוון רחב ביותר של קורס הכשרה והעשרה בתחום הפסיכולוגי והקליני), שרית רותם מספקת את התמיכה והעזרה הדרושים ללקוחותיה על מנת ללמוד להתמודד עם הבעיות שלהם, יהיו אשר יהיו. בעזרת ביקור במכון קשב בטיפול, בניהול של שרית רותם, תקבלו את כל הכלים הדרושים לכם על מנת להתחיל ולשפר את חייכם.

מבחןMOXO  ויתרונותיו

מבחן MOXO זהו חידוש בעולם אבחון הפרעות קשב וריכוז, המאפשר לקבל תוצאות הרבה יותר מדויקות, מפורטות ומועילות מאשר המבחנים הקודמים. הייחוד של מבחן MOXO הינו שהוא בוחן בנפרד את ארבעת המרכיבים של הקשב: קשב, ריכוז, היפראקטיביות ואימפולסיביות. למרות שהחלוקה הזאת הייתה קיימת מאז ומתמיד בתפיסת הפרעות קשב וריכוז, מבחנים קודמים, כגון מבחן TOVA היו בודקים את מידת הקשב בלבד ואת היכולות הקוגניטיביות באופן כללי, מבלי לבצע את החלוקה החכמה וההגיונית הזאת. מבחן MOXO הינו מבחן קצר ונוח, האורך 15 דקות לנערים ו-18 למבוגרים, מה שמאפשר לבצע אבחונים מדויקים ואיכותיים לאנשים בכל גיל. בעזרת התוצאות המפורטות של מבחן MOXO הרבה יותר קל להתאים טיפולים נכונים עבור בעיית הקשב או הריכוז הקיימת, או אפילו לשלול את קיומן של בעיות אלה, מה שמספק יתרון גדול גם כן, משום שגם שלילה של תופעה מסוימת תורמת ומביאה צעד אחד קדימה לעבר חזרה לחיי שגרה בריאים.

ביצוע מבחן MOXO במסגרת מכון קשב בטיפול – אווירה ייחודית ותוצאות בהתאם

במכון קשב בטיפול באופן כללי ובטיפולה של שרית רותם באופן ספציפי ניתנת חשיבות גדולה מאוד למבחן MOXO. מבחן זה מהווה אינדיקציה מצוינת למצבו הקוגניטיבי של כל מטופל, מה שמאפשר לפסיכולוגית לשרטט את גבולות הבעיה באופן ברור ונראה לעין. מכון קשב וטיפול מאפשר למטופליו לעבור סדרת אבחונים מתקדמים להפרעות קשב וריכוז שונות, כאשר מבחן MOXO הינו הבסיסי והחשוב מביניהם. ביצוע מבחן MOXO באווירה נעימה, חברותית ונינוחה הינו חשוב מאוד לשם קבלת התוצאות הדרושות לשם תחילת טיפולים מתקדמים. במסגרת מכון בקשב ניתן למצוא את הטיפולים החדשניים ביותר בתחום הפסיכולוגיה, הרפואה הקלינית והרפואה המשלימה, כולל הטיפול האינטגרטיבי, טיפול EMDR החיוני מאוד לטיפול במצבי טראומה וטיפול בעזרת נוירופידבק שכבש את העולם הרפואה הקוגניטיבית בסערה. ויותר מכל, בעזרת היחס האדיב והאישי של שרית רותם המטופלים תמיד מרגישים שיש להם למי לפנות, מה שהופך את מכון קשב בטיפול למקום שאליו ניתן להגיע עם כל בעיה ועבור כל אבחון, לקבל את מלוא תשומת הלב וההבנה.

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה