תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

ענת אבירים וטיפולה בהפרעות קשב וריכוז

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

ענת אבירים – רקע לפעילות

ענת אבירים הינה מאמנת אישית ומטפלת בעלת ניסיון יעיל ואמיתי בטיפולים שונים ועבודה מגוונת ופורייה עם ילדים ובני נוער בעלי AD/HD ולקויות למידה.  ניסיון חייה כאם לילדים עם קשב וריכוז, הסדנאות והקורסים השונים בהם ביקרה הובילו אותה להתמקצעות בתחום הפרעות קשב והריכוז ולקויות למידה מתוך הצורך העמוק להבין וכן רכישת כלים מקצועיים להתמודדות עם הקשיים בהצלחה.

ענת מטפלת בשיטת רביב לתיקון לקויות למידה, מאמנת את מטופליה בשיטות ובאסטרטגיות שונות לשיפור הזיכרון, תכנון זמן, חשיבה מתמטית, ארגון במרחב ועוד.כן ענת הינה מטפלת בשיטת הנוירופידבק – (NeuroFeedback).  הנוירופידבק משמש לטיפול בבעיות קוגניטיביות כמו קשב, זיכרון, שפה, ולבעיות רגשיות והתנהגותיות כמו חרדות, התנהגות אגרסיבית ואימפולסיבית, ותקשורת.  תוך שבועות ספורים מדווחים המטופלים בהתרגשות על שינוי ממשי באיכות החיים. הורים מספרים על ירידה משמעותית באימפולסיביות, שיפור ביכולות הקשב ובריכוז, ביכולת הישיבה של הילד והריכוז במסגרת לימודים, ביחסיו עם חבריו ועוד.
אני מאמינה כי עם שיתוף פעולה מתמיד עם הוריי המטופל ניתן להגיע לתוצאות מדהימות. מניסיוני, אני יודעת היטב כי ניתן לטפל בהפרעות קשב וריכוז ולהתגבר עם הקשיים והתסכולים הנלווים להפרעות קשב וריכוז בצורה הטובה ביותר.

טיפול בהפרעות קשב וריכוז

הפרעות קשב וריכוז זוהי תופעה שהדאיגה ומדאיגה אנשים רבים בתחומים שונים: חינוך, רפואה, מדע. כיום ניתן למצוא כמה וכמה טיפולים בהפרעות קשב וריכוז, שמהווים פריצות דרך בתחומים שונים. בין הטיפולים האלה ניתן למצוא טיפולים פסיכולוגיים בשיטות שונות (בעוד ששיטות חדשות ממשיכות להתפתח דרך קבע ומעניקות פרספקטיבות חדשות לטיפול בהפרעות קשב וריכוז), טיפולים נוירולוגיים הכוללים השפעה קלילה על גלי המוח, כגון טיפול נוירופידבק שמהווה פיתרון מעולה ופופולארי כיום להפרעות קשב וריכוז, בזכות הקלות שבה הוא מתבצע ובזכות העובדה שהוא לא גורם לתופעות לוואי מכל סוג. שיטה נוספת שהייתה הראשונה והנפוצה ביותר הינה השיטה התרופתית, או בשמה הידוע של התרופה – ריטלין. אנשים רבים עוררים ספקולציות ושאלות רבות בנוגע לאפקטיביות שלו ולנזקים שהוא מסב, אך בסופו של דבר, טיפול תרופתי גם הוא מאוד חשוב ותורם, אך בשילוב עם טיפולים פסיכולוגיים ונוירולוגיים אפשר להגיע לתוצאות מקסימאליות, ועם הזמן ללמוד לתפקד כהלכה ללא התרופות. בסופו של יום – זו המטרה של כל המטפלים האישיים, כולל ענת אבירים.

טיפול הפרעות קשב וריכוז בניצוחה של ענת אבירים

ענת אבירים מספקת טיפולים שונים ואפקטיביים עבור הפרעות קשב וריכוז. טיפולים אלה כוללים גם אימון אישי וגם טיפולים נוירולוגיים שונים, זאת משום שעל פי ניסיונה הרב של ענת, מדובר בטיפולים היעילים ביותר, משום שהמוח זהו איבר מאוד גמיש ואלסטי, והינו גם בעל יכולות לעבודה עצמית, תיקון עצמי ובאופן כללי – אי אפשר לקבוע באופן גורף את יכולותיו הקוגניטיביות של אדם מסוים, משום שהן יכולות להשתנות תחת מצבים שונים. ניתן לטפל בהפרכות קשב וריכוז בשילוב של טיפול התנהגותי, נוירולוגי עם אימון קשב וריכוז אישיים. ענת אבירים מאמינה בגישה אישית לכל מטופל ומציאת הטיפול האולטימטיבי שמספק את ההישגים הגבוהים ביותר ושיפור אמיתי ומשמעותי בחיי האדם. ענת אבירים ניגשת לנושא טיפול בהפרעות קשב וריכוז בצורה מאוד אישית וקרובה, לפיכך, היא מאפשרת לכל מטופל להשיג את התוצאות הטובות ביותר, על ידי לימוד מעמיק של יכולותיו האישיות והתאמה של הטיפול האפקטיבי ביותר. 

 פורסם בקטגורית טיפול בהפרעות קשב וריכוז

 

 

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה