תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

החזרי מס ובעיות קשב וריכוז

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

חברת STR החזרי מס

לפי סעיף 45 לפקודה זכאי הורה לילד לקוי למידה לתוספת של 2 נקודות זיכוי בשנה עבור כל שנת מס. נקודת זיכוי אלו גורמות להקטנת הסכום אותו עליו לנכות למס הכנסה.
נישוםאשר לא קיבל את נקודות הזיכוי המגיעות לו יהיה זכאי להחזרי מס.

איך זה משפיע על הנטו של ההורה

ככל שלהורה עובד המשלם מס יש יותר נקודות זיכוי יורד לו פחות מס ולכן הנטו שלו גדל. גבר תושב ישראל זכאי ל2.25 נקודות זיכוי ואילו אישה זכאית ל2.75 נקודות זיכוי.

הורה לילד הלומד בכיתת חינוך מיוחד זכאי לתוספת של שתי נקודות זיכוי שווי נקודת זיכוי משתנה משנה לשנה אך הסכום השנתי עולה על 2500 ₪ כך שהורה לילד הלומד בחינוך מיוחד יהיה זכאי להחזרי מס בגובה של מעל 5000 ₪ עבור כל שנה בה למד הילד במסגרת של חינוך מיוחד.

יש לשים לב שאת נקודות הזיכוי עבור ילד לקוי למידה יכול לקבל רק אחד מההורים לפי בחירת ההורים (כמובן שעדיף לבקש את ההטבה עבור בן הזוג אשר משלם את המס הגבוה יותר)

 

מי זכאי להחזר מס

על מנת להיות זכאים לתוספת של שתי נקודות זיכוי ולהחזר מס בגין ילד בעל לקות למידה ישנם 2 תנאים המחויבים להתקיים:
על הילד לעבור וועדת השמה אשר החלטותיה הן שיבוץ של הילד בכיתת חינוך מיוחד.
על הילד ללמוד בפועל בכיתת חינוך מיוחד.

תוספת של נקודות זיכוי בגין ילד בעל לקות למידה נובע מהרחבת הגדרת “ילד נטול יכולת” גם לילד בעל לקויות למידה מכיוון שכך ילד הסובל מלקות למידה ואפילו שנזקק לתרופות ויוצא לשיעורי תגבור במהלך היום אך לא לומד במסגרת של חינוך מיוחד הוריו לא יוכלו לקבל נקודות זיכוי בדין לקות הלמידה.

יש לשים לב שאם אף אחד מההורים אינו משלם מס הכנסה התא המשפחתי לא יהיה זכאי להחזר מס – כלומר חובה שלפחות אחד ההורים יעבוד במשכורת של מעל 5000 ₪.

במקרה של משפחה חד הורית הזכאות לכסף הינה להורה אשר הילד בחזקתו (ההורה שזכאי לקצבת ילדים) אם ההורה שהילד בחזקתו לא יכול לנצל את ההטבה כיוון שאינו משלם מס הכנסה ניתן לבקש להעביר את ההטבה להורה אשר הילד לא בחזקתו.

מדוע דווקא STR  החזרי מס

כיוון שכדי לקבל את ההטבה יש צורך לפנות למס הכנסה ולהגיש דוח המלווה במספר רב של מסמכים אשר העדרות של מסמך אחד יכולה לגרום לאי קבלת הכסף מומלץ לפנות לאיש מקצוע הבקיא בהתנהלות מול מס הכנסה על מנת להבטיח את קבלת הכסף המגיע לכם.

בפנייתכם לSTR החזרי מס אתם מבטיחים לעצמכם:

טיפול ע”י אנשי מקצוע המתמחים בהחזרי מס עבור ילדים לקויי למידה.

• עזרה באיסוף החומר.

 מילוי הדוחות למס הכנסה

 הגשת הדוחות במס הכנסה.

 טיפול עד לקבלת הכסף.

  ייצוג ע”י רואה חשבון.

 

 

אז אם גם אתם מעוניינים לקבל את הכסף המגיע לכם פנו עוד היום – 077-7282150

 

 

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה