תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

מכון רביב והפרעות קשב וריכוז – גישה חדשנית

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

מהו מכון רביב?

מכון רביב זוהי רשת של מרכזים לפיתוח ותיקון יכולות קשב ולמידה. המכונים מעניקים שיפור משמעותי ביכולות התפקודיות במסגרת יומיומית ולימודית כאחד, בעזרת שיטה חדשנית שפותחה בישראל והופצה גם לאנגליה, אירלנד וארצות הברית. שיטת רביב שעזרה ב-80% מהמקרים להשתפר בכל תחומי החיים, מהווה את הבסיס לטיפולים חדשניים וייחודיים בהפרעות שונות, כאשר המשותף בין כולן זה שיתוף פעולה לקוי במערכת העצבית של המוח. על ידי יצירת תרגילים שמטרתם ליצור קשרים חדשים במוח, שיטת רביב מאפשרת להתמודד בהצלחה מרבית עם תופעות כמו לקויות למידה, הפרעות קשב, בעיות זיכרון בקרב מבוגרים, בעיות באוריינטציה מרחבית, חרדת בחינות וחרדת למידה, תיקון וצמצום נזקים מטראומות ונזקים מוחיים (כל מקרה לגופו). במכון רביב תוכלו לקבל פגישת ייעוץ ראשונה בחינם, שבמהלכה הצוות המיומן של המקום יבחן את המקרה שלכם וימליץ על התוכנית טיפול המתאימה למקרה שלכם.

ההשלכות הוודאיות והאפשריות של הפרעות קשב וריכוז

הפרעות קשב וריכוז מהוות גורם משפיע חמור ביותר בימינו. יותר ויותר אנשים נתקלים בבעיה של אי יכולת להתרכז בביצוע פעולה דרושה, והגילאי שבהם מאובחנות הפרעות קשב וריכוז הולכים ונעשים צעירים יותר. חוקרים רבים רואים בעולם הטכנולוגי המתקדם, יחד עם תזונה לקויה ולחץ רב המוטל על כי בני האדם כסיבות אפשריות לעלייה באחוזים הלוקים בהפרעות קשב וריכוז. כל אלה מביאים לכך שזמן, כספים ומאמצים רבים מושקעים במחקר ופיתוח של דרכי התמודדות עם הפרעות קשב וריכוז.

שיטות רבות מראות אחוזי הצלחה יפים בקרב הלוקים בהפרעות קשב וריכוז, אך עדיין אין פיתרון אוניברסאלי. לרוב, לאחר ביצוע אבחון רב-צדדי ומקיף, ולאחר שנעשה ברור ללא כל צל של ספק שמדובר במקרה של הפרעות קשב וריכוז, כל אחד מתחיל בדרך ארוכה של מציאת הטיפול המתאים והנכון ביותר עבורו. ישנם אנשים שמתמודדים עם הפרעות קשב וריכוז על ידי שיטות תרופתיות בלבד (בין השאר, על ידי נטילת ריטלין), אחרים מעדיפים לעשות שימוש אך ורק בשיטות פסיכולוגיות. שיטת רביב מהווה בסיס לשיפור משמעותי בביצועיהם של אנשים החווים הפרעות קשב וריכוז.

התמודדות עם הפרעות קשב וריכוז על כל צדדיהן בעזרת מכון רביב

מכון רביב מאפשר לעבור את כל התהליכים של אבחון וטיפול בהפרעות קשב וריכוז – המומחים מעבירים את כל האבחונים הדרושים על מנת לשלול הסברים אחרים לתחושות שחווים האנשים. לאחר האבחון, מתחיל הטיפול על פי שיטת רביב, המעניק את האפשרות לשפר ביצועים על ידי תרגולים היוצרים קשרים חדשים במוח, מעבירים מסרים הדרושים לשם תפקוד נאות, ובאופן כללי – מחזקים את הביטחון העצמי של המתמודדים עם הפרעות קשב וריכוז.

מכון רביב מספק לא רק את האפשרות להפסיק להיות תלויים בתופעה ולהתחיל לשלוט בה, אלא גם מספק הכשרה למטפלים בשיטה. כך ניתן להעביר הלאה את נפלאות שיטת רביב ולעזור לאנשים נוספים להתמודד בצורה היעילה ביותר עם הפרעות קשב וריכוז. שיטת רביב מתאימה לכל הגילאים, ומאפשרת לתת שירותים ייחודיים כגון  הכנת המוח ללמידה לפני העלייה לכיתה א’, ועד לשיפור זיכרון בקרב אנשים בגילאי אמצע החיים. 

 

נכתב ע”י: פורטל קשב וריכוז

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה