תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

ד”ר ג’יי צוקרמן – מכון קשוב – מבחן מוקסו

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

נכתב ע”י: מערכת קשב וריכוז

ד”ר ג’יי צוקרמן הוא רופא ילדים ותיק אשר התמחה בתחום התפתחות הילד ונוירולוגיה.

ד”ר צוקרמן הוא רופא בכיר במכון להתפתחות הילד בבית החולים “יוספטל” באילת.  בעבר שימש במספר תפקידי מפתח בתחום הרפואה, ניהל מכון לטיפול בהפרעות קשב וריכוז והתפתחות הילד מטעם “מכבי שירותי בריאות”, היווה ומהווה חלק מצוות רפואי בכיר במרכז הרפואי “שניידר” לרפואת ילדים.

 

הפרעות קשב וריכוז הן הפרעות אשר הילדים נולדים עמם או שמתפתחות כתוצאה ממספר גורמים.


ההפרעות הן תוצאה של שינוי במערכת העצבים במוח ובפעילות שונה של המוח מאשר אדם רגיל.


ההפרעה מועברת בצורה גנטית מדור לדור. יחד עם זאת, ההפרעה איננה חולפת עם הזמן והיא תלווה את האנשים כל חייהם. כמובן, כיום מהשונה בעבר, ישנה אפשרות איכותית לאבחן בגיל צעיר ולתת טיפול מתקדם, אשר יפחית את השפעות ההפרעה לרמה מזערית.


אנשי הנוירולוגיה הקדישו אנרגיה ומשאבים רבים על מנת לחקור תופעה זו לאורך שנים רבות.


בעשור האחרון, מספר מחקרים הביעו להתקדמות משמעותית ביכולות האבחון והטיפול בהפרעות.

 

הסימפטומים של ההפרעות יכולים להתבטא במישורים רבים, הן בתחומי הלימודים, החברה, העבודה והתעסוקה, הדימוי העצמי או היכולות וההישגים האישיים.

 

הסימפטומים להפרעה באים לידי ביטוי במספר השפעות כדוגמת קושי בביצוע מספר מטלות במקביל, חוסר שקט נפשי ומתח, קושי תפקודי בסביבה בעלת גירויים חזותיים-שמעתיים רבים, קושי בארגון וניהול עצמי, התפרצות לדברי אחרים, קושי בקבלת סמכות ומרות, היפראקטיביות ואימפולסיביות, התמודדות עם אתגרים אישיים ודימוי עצמי נמוך ועוד.

 

מבחנים ממוחשבים מתקדמים פותחו על מנת לאבחן הפרעה באחוזי הניבוי הגבוהים ביותר ובגילאים צעירים יותר. אחד המבחנים המתקדמים ביותר שפותחו לאחרונה נקרא מבחן “מוקסו MOXO“.

מבחן מוקסו מוביל מבין כל המבחנים בכך שאחוזי הניבוי שלו גבוהים יותר ועומדים על 95% ניבוי. המבחן מדמה את הסביבה הטבעית האישית של המטופל, תוך ביצוע משימות שונות לחוד ובמקביל.

לאחר המבחן, ניתנות תוצאות איכותיות וכמותיות, אשר נותנות חוות דעת מקצועית, מפורטת, מעמיקה ומקיפה אודות המטופל.

 

לד”ר צוקרמן קליניקה ייחודית אשר מבצעת מבחן “מוקסו” ומביאה לאבחון איכותי ואישי של ההפרעות. 

 

במסגרת עבודתו פיתח מודל ייחודי אשר הוגדר כ”מודל משולש” לאבחון וטיפול בהפרעות. מודל זה התפרסם בכתבי עת רפואיים מפורסמים.

 

ד”ר צוקרמן מקדיש זמן רב לאבחון איכותי ומעמיק של המטופלים, תוך נתינת דגש לכלל המרכיבים. הידע הרב שהוא צבר, בהיותו מנהל מכון אבחון, חלק מצוות רפואי במרכז “שניידר” וכחלק בהיותו איש רפואה ומחקר בכיר, הקנו לו את היכולות להביא לתוצאות טיפול איכותיות וגבוהות.

 

היתרון המשמעותי באבחון שמבצע ד”ר צוקרמן, לעומת אבחונים אחרים, הוא בכך שבמרבית המקרים, האבחון מונע פניה לגורמי טיפול נוספים או פניה של המשפחה לגורמים נוספים על מנת לקבל חוות דעת נוספת. האבחון לוקח זמן רב ומגיע לנקודות ספציפיות ומעמיקות.

הנכם מוזמנים לפנות לד”ר צוקרמן, להגיע לאבחון איכותי, לבצע טיפול אישי ולהגיע לתוצאות גבוהות. תוצאות אלו אף יאפשרו לחלקכם להפוך חסרון של ההפרעה, ליתרון בחיים.

נכתב ע”י: מערכת קשב וריכוז

 

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה