תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

אבחון דידקטי במסגרת מכון שלם – לאבחון רגוע ומקצועי

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

אבחון דידקטי במסגרת מכון שלם – לאבחון רגוע ומקצועי

רקע כללי על מכון שלם

מכון שלם הינו מרכז לסיוע וטיפולים פסיכולוגיים ברמה הגבוהה ביותר הממוקם בראשון-לציון. למכון מגיעים מטופלים מכל רחבי גוש דן, כאשר יש אפשרות גם לשלוח את המומחים של המכון למקומות נוספים בארץ, כגון לירושלים או לחיפה. מכון שלם שם לו למטרה לספק את המגוון הרחב והאיכותי ביותר של טיפולים פסיכולוגיים, זאת על מנת לספק למבקרים את השיפור המקסימאלי במצבם.

מכון שלם עוסק בכל סוגי הטיפולים המקובלים כיום בעולם הפסיכולוגיה, החל מטיפולים קוגניטיביים התנהגותיים, טיפולים פסיכולוגים ליחידים במגוון טכניקות, טיפולים זוגיים לזוגות שנמצאים במשבר ורוצים להתמודד איתו מבלי לתת לסדקים להעמיק ואפילו טיפולים משפחתיים מורכבים שדנים בבעיות הפרטיות של כל אחד מחברי המשפחה ובדרכים שבהן בעיות אלה משפיעות על המשפחה כולה. בנוסף, מספק מכון שלם אבחונים שונים עבור ילדים ומבוגרים בכדי לחשוף קשיי למידה או הפרעות קשב וריכוז. מלבד האבחונים, המכון מספק גם את כל הטיפולים המקובלים כיום להתמודדות עם בעיות אלה.

אבחון דידקטי ולמי הוא נועד

אבחון דידקטי זהו מבחן שנועד לילדי בית הספר, מגיל 7 עד 17. מהותו הינה לגלות האם לילד ישנם מאפיינים פיזיולוגיים כלשהם שמפריעים לו לקלוט, להבין וללמוד את התכנית הלימודית המקובלת. למעשה, אבחון דידקטי נעשה כאשר ילד מסוים מראה הספק גרוע בלימודים וההורים ומערכת החינוך רוצים לבדוק, האם הקושי נובע מחוסר רצון או מחוסר יכולת.

אבחון דידקטי מתבצע על ארבעה תחומי למידה בסיסיים: יכולת לקרוא, יכולת לכתוב, חשיבה מתמטית ויכולת ללמוד שפה זרה. האבחון הדידקטי הרגיל מתבצע על ידי מורה שעבר הכשרה לבצע אבחון דידקטי. כמו כן, קיים סגנון שונה של אבחון דידקטי, האבחון הפסיכודידקטי, המתבצע בעזרת פסיכיאטר ילדים ונועד לא רק לבדוק את יכולות הלמידה של הילד, אלא את האינטליגנציה שלו באופן כללי. אבחון זה הינו מעמיק יותר ומניב הרבה יותר פרטים והמלצות בסופו. מרכזים להתמודדות עם ליקויי למידה יכולים לספק עזרה רבה ופתרונות מעשיים שיעזרו לתלמידים להצליח בלימודיהם.

היתרונות של ביצוע אבחון דידקטי במסגרת מכון שלם

במכון שלם ניתן למצוא את שני סוגי האבחונים, לקבל את התשובות המדויקות ביותר וגם את ההמלצות המפורטות ביותר להתמודדות עם ליקויי למידה. במכון שלם מודעים לכך שעל ידי תיוג של ילד כ”סובל מליקויי למידה” ניתן לפגוע מאוד בסיכויי ההצלחה שלו. זו הסיבה לכך שבמכון שלם תמצאו לא רק את המגוון הרחב ביותר של סוגי אבחון דידקטי, אלא גם מומחים מכל קשת הטיפולים הפסיכולוגיים שיוכלו לתת חוות דעת שנייה ולעזור לכם למצוא את הדרך הכי יעילה להתמודד עם קשיי למידה במידה והם קיימים.

אבחון דידקטי איכותי ועדין של מכון שלם יאפשר לא רק לחשוף את הבעיה, אלא גם לעשות זאת בצורה שלא תפגע בביטחון העצמי של הילד הנבדק. בנוסף, ברגע שהאבחון מניב תוצאה, מכון שלם מספק אפשרויות שונות להתמודדות עם קשיי למידה במידה והם קיימים. בנוסף, למכון שלם קשרים רבים עם מומחים מהרמה הראשונה בסקטור הציבורי והפרטי, לכם ניתן למצוא דרכם את הטיפולים המתקדמים והייחודיים ביותר שיעזרו להתמודד עם קשיי למידה.

נכתב ע”י: מערכת “קשב וריכוז”

 

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה