תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

אהובה אהרוני – אימון קשב וריכוז

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

אימון קשב וריכוז

מי היא אהובה אהרוני?

אהובה אהרוני הינה מאמנת ומטפלת אישית, המתמחה בשיפור ביצועים משמעותי בקרב תלמידים הסובלים מלקויות למידה, וגם עבור אנשים בכל גיל המתמודדים עם הפרעות קשב וריכוז. אהובה אהרוני נותנת מענה מלא לאנשים אלה, החל מתהליך האבחון, דרך התאמת הטיפול, ועד להשלמתו של הטיפול בהצלחה. אהובה אהרוני מנוסה במגוון גדול של טכניקות לטיפול ואימון אישי, מתוך כוונה לתת מענה לכל אדם המגיע לטיפול. האבחון של אהובה אהרוני מהווה את השלב המקדים של טיפולים מפרים ומפתחים, אשר מטרתם לספק לאדם ארגז כלים וללמד את האדם להתמודד עם הבעיות שלו בכוחות עצמו, לא לאפשר להם להשפיע בצורה מזיקה על חייו, להיות עצמאי, ומעל לכל – מאושר. אהובה אהרוני מספקת שירותי חיוני ודיסקרטי, באופן אישי גם במבוגרים המתמודדים עם הפרעות קשב וריכוז. רבים מתביישים בעובדה זו, ומעדיפים שלא לטפל בבעיה, אך כידוע – הכחשה אינה מהווה פתרון לבעייה. אהובה אהרוני היא המטפלת המתאימה, על מנת להשיג את המטרות הבאות: לקבל טיפול אישי מעולה ביותר, מומחית איכותית בתחום אימון קשב וריכוז באווירה דיסקרטית.

מהו הפרינציפ העומד מאחורי אימון קשב וריכוז?

אימון קשב וריכוז הוא מכלול רחב של טיפולים שונים, כאשר לכולם יש מטרה אחת ויחידה – לשפר את התפקוד הקוגניטיבי ןההתנהגותי של המטופל. אימון קשב וריכוז יוצא מתוך נקודת הנחה שכל אדם יכול להביא לשיפור משמעותי של התפקוד היומיומי שלו, בעזרת גישה רצינית וחיובית כלפי העניין. אימון קשב וריכוז כולל בתוכו מגוון שיטות, המשתמשות באלמנטים שונים, על מנת לשפר את ביצועי המטופל. בין האלמנטים האלה ניתן למצוא שימוש במוזיקה, משחקים, משחקי מילים, שיחות פסיכולוגיות ועוד. בעזרת התאמה נכונה של שיטות הטיפול ניתן להגיע להישגים משמעותיים ביותר בתחום, וליהנות מהתקדמות גדולה ביותר. אימון קשב וריכוז מהווה דרך מעולה עבור כל אדם שחש שיכולות הריכוז שלו פוגעות בתפקודו היומיומי ובהצלחתו בחיים.

אימון קשב וריכוז הוא קונספט הטוען שאין דבר העומד בפני הרצון, ואם באמת מעוניינים לשפר את התפקוד – ניתן לעשות זאת על ידי אימון המוח כמו שריר, ומבלי להיעזר בתרופות למיניהן. 

ממה נהנים במהלך אימון קשב וריכוז עם אהובה אהרוני?

אהובה אהרוני הינה מאמנת אישית המעניקה אימון קשב וריכוז מגוון וברמה הגבוהה ביותר. במסגרת הידע שלה, ניתן למצוא גם שיטות פרקטיות המונהגות במסגרת כל אימון קשב וריכוז, לצד שיטות מיוחדות יותר, המאפשרות להעניק נופח נוסף לטיפול. שיטות כגון קינסיולוגיה מאפשרות ליצור קשר עמוק בין הגוף לנפש, ועל ידי כך לחזק את החיבור בין הקוגניציה, העולם הפנימי והגוף. על ידי קשרים אלה, נחשפות בעיות פנימיות, שפתרונן מוביל לשיפור משמעותי בתפקוד, ומקדים ומגדיל את ההצלחה של אימון קשב וריכוז. האימון המיוחד של אהובה אהרוני מתאים גם לילדים, וגם למבוגרים, ומאפשר לה לטפל באוכלוסיה מגוונת, ניסיון חשוב שגם הוא תורם לאיכויותיה בתור מטפלת אישית. בעזרת אהובה אהרוני אפשר לקבל התאמה של שיטות הטיפול, טיפול ומעקב מלאים, וגם תמיכה מלאה בכל הדרוש,כך ניתן להימנע מפנייה למוסדות גדולים. עובדה זו מתאימה לאנשים רבים, המעדיפים לפתור את הבעיות שלהם בעצמם.

נכתב ע”י: פורטל קשב וריכוז

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה