תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

ביצוע אבחון דידקטי

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

הייחודיות

מכון חיבורים בנמל תל אביב זהו מוסד מקצועי ורחב ידיים, שמטרתו להעניק תמיכה ועזרה פסיכולוגית לכל הבאים בדלתותיו. מכון חיבורים בנמל תל אביב הוקם על ידי ד”ר שי הרשקוביץ שהינו פסיכולוג מוסמך, שי שוסטר שהינו פסיכותרפיסט בשיטה קוגניטיבית-התנהגותית ובטיפול דינאמי, ועל ידי שיר נוי שהינה פסיכותרפיסטית בשיטות הקוגניטיבית-התנהגות ובשיטת הביופידבק. תחומי העיסוק הרחבים של העוסקים במלאכה במכון חיבורים בנמל תל אביב מאפשר לתת מענה רחב לסוגים רבים של בעיות פסיכולוגיות והתמודדויות עם חיי היומיום.

הצוות הכולל של מכון חיבורים בנמל תל אביב כולל בתוכו שישה עשר אנשי מקצוע העוסקים בתחומים שונים של הפסיכולוגיה ומעניקים טיפוליםמכל הסוגים, תוך שימוש בכל תורה טיפולית ידועה. המטרה של המומחים במכון חיבורים בנמל תל אביב הינה להעניק מענה איכותי ומהיר לכל אדם הסובל מטראומה זו או אחרת, להעניק את המגוון המקסימאלי של טיפולים אפשריים, זאת על מנת לבחור ממנו את הטיפול הדרוש.

מהו אבחון דידקטי?

אבחון דידקטי זהו מבחן עבור לקויות למידה, המתבצע בדרך כלל בין הגילאים 7 ועד 17. גיל שבע זהו השלב הראשוני של כל ילד בבתי הספר, ודווקא בשלבים האלה יכולות להופיע לקויות למידה משמעותיות שיעיבו על עתידו האקדמי והמקצועי של התלמיד. מורים, הרואים בעיות מסוימות של הילד במקצועות הלימוד, ממליצים להפנותו לאבחון דידקטי, זאת על מנת לבדוק האם אכן יש מקום להקלות וטיפולים מיוחדים לשיפור הביצועים.

אבחון דידקטי מתבצע על ידי פעיל חינוך (מורה) שעבר או עברה הסמכה לביצוע אבחון זו. על מנת להעניק את התשובות המדויקות ביותר, המבוססות על כמה שיותר מידע, על המאבחן להיפגש עם התלמיד חמש-שש פעמים. לאחר פגישות אלו, המאבחן משוחח עם ההורים, שוטח בפניהם את תוצאות האבחון, ונותן המלצות להתנהלות מועילה עבור הילד. מטרתו של אבחון דידקטי הינה לגלות את הבעיות של כל תלמיד המתקשה בלימודים, על מנת להעניק לו תנאים ומסגרת שיעזרו לו להפיק את המרב מעצמו.

ביצוע אבחון דידקטי 

מכון חיבורים בנמל תל אביב מאפשר לבצע אבחון דידקטי באווירה נעימה ודיסקרטית כאחד. מכון חיבורים בנמל תל אביב הינו בעל הסמכה של משרד החינוך לבצע אבחונים מכל הסוגים, כולל אבחון דידקטי. בנוסף, הגיוון הרב של הטיפולים הניתנים במסגרת מכון חיבורים, ניתן לקבל עזרה לא רק עבור הילד הסובל מלקויות למידה, אלא גם עבור ההורים. פעמים רבות מסתבר שיש צורך בייעוץ משפחתי שיסייע למשפחה להתמודד עם המצב החדש שנוצר ועל מנת להקל את התהליך על כל הצדדים. 

בעזרת הסיוע האיכותי והמקצועי של מכון חיבורים בנמל תל אביב, ניתן להגיע לשיפור ניכר בביצועי הילד תוך זמן קצר. בזכות ההתמקצעות של מקימי המכון בתחומים כגון טיפול קוגניטיבי-התנהגותי ושיטות טיפוליות רבות נוספות, ניתן לקבל את המגוון הנדרש של טיפולים פסיכולוגיים, על מנת להגיע לתפקוד מקסימאלי.

הורים מודאגים רבים פונים למכון חיבורים בנמל תל אביב על מנת לעזור גם לילדים, וגם לעצמם. האופי המקצוע והדיסקרטי של המכון מאפשר לעשות זאת ללא כל תחושה בלתי נעימה.

 

 

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה