תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

ביצוע מבחן MOXO

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

על מרכז תלמים
מרכז תלמים הינו מכון הסדר של כל קופות החולים. המרכז עוסק באבחון, הדרכה ואימון אישי ומשפחתי לילדים / מתבגרים / מבוגרים עם הפרעות קשב וריכוז.
המרכז מנוהל על ידי חנן חן MbA בעל תואר שני בחינוך ומנהל עסקים, וכן מאמן מומחה מטעם איק”א והטכניון להפרעות קשב וריכוז.
הניסיון והידע הרבים שהצטברו בקרב המטפלים, בכללם פסיכולוגים, מאמנים אישיים, מאבחנים דידקטיים, קלינאי תקשורת, מרפאים בעיסוק ותראפיסטים לטיפול רגשי, יוצרים פסיפס ייחודי המוביל ומדריך את המשפחות, בחיבוק חם, אישי ומקצועי.
מרכז תלמים הוא מקור הישועה עבור הורים רבים, שמתקשים בעזרה לילדיהם להתמודד עם בעיותיהם בכל מעגלי החיים – המשפחתי ,החברתי והלימודי.

חשיבותו של מבדק ה – MOXO
MOXO הוא מבדק חדשני המיועד לאבחון הפרעות קשב וריכוז. הוא מספק תמונת מצב הרבה יותר מדויקת ומפורטת מהאלטרנטיבות הישנות, ומאפשר מציאת פתרונות מותאמים באופן ייעודי לכל ילד. תוצאות המבדק יוצרות חלוקה של תופעת הפרעות הקשב והריכוז לארבעה מרכיבים עיקריים: קשב, ריכוז, היפראקטיביות ואימפולסיביות. אף על פי שאלו מהווים מכלול שלם, כל אחד מהמרכבים הללו הוא בעל השפעה חשובה משלו, ובעל ביטויים שונים בחיי היום יום. מבדק MOXO מאפשר התמקדות בהיבטים ספציפיים אלו של הפרעות קשב וריכוז, ועל ידי התאמת טיפול הולם – לפתור אותם.
מבדק ה -MOXO מתבצע בפורמט ממוחשב, ואורכו הוא רבע שעה (עבור מבוגרים – 18 דקות).
ה – MOXO מהווה אינדיקציה טובה ליכולות הקשב של הנבדקים, משום שהוא פשוט ואינו גורר משתנים מתערבים לתהליך.
מבדק ה – MOXO מקובל כיום במוסדות המובילים לטיפול בהפרעות קשב וריכוז. יתרונו טמון ביכולתו לאבחן את כל הפרמטרים, תוך השפעת מסיחים, הן חזותיים והן שמיעתיים.

יתרונות ביצוע מבדק MOXO במסגרת מרכז תלמים
מרכז תלמים משתמש ביתרונות הגבוהים של מבדק ה – MOXO, ומנצל אותם בצורה מקסימאלית במסגרת פעילות המכון. מרכז תלמים מיועד להעניק את הטיפולים האישיים והאיכותיים ביותר עבור ביטויים שונים של הפרעות קשב וריכוז. במרכז ניתן למצוא מגוון טיפולים, כאשר כל אחד מותאם לתופעות שונות של הפרעות קשב וריכוז. המאבחנים והמטפלים הקשובים של המרכז, מתאימים לכל מטופל תכנית אישית להתמודדות אמיתית עם ההיבטים השונים של הפרעות קשב וריכוז.

במרכז תלמים, כל ילד שעובר מבדק MOXO, איננו מחויב לביצוע מבדק נוסף עם ריטלין, אך במידה וקיים הצורך, המבדק עם הריטלין ניתן ללא תשלום נוסף.
יתרונו הבולט של מרכז תלמים הינו שמיד עם סיום המבדק, ההורים והילד זוכים לפגישת הערכה, הדרכה ואימון ראשוני. פגישה זו מספקת מענה מקצועי בדבר מהי הפרעת קשב וריכוז, השלכותיה בגן / בביה”ס, בבית ובכלל. כמו כן, ההורים מקבלים הדרכה והכוונה מקצועית ואישית על אופן ההתמודדות. מרכז תלמים מספק אפיקי טיפול מגוונים, הכוללים, בין היתר, שלל סוגי תראפיות וטיפולים טבעיים. חשוב לנו להדגיש את יכולותיו של הנבדק, לחזק את אמונתם של ההורים ביכולותיו, ולפעול במשותף לחיזוק יכולת המסוגלות שלו בלימודים ובחברה.

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה