תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

ד”ר היידי פלביאן אימון קשב וריכוז

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

ד”ר היידי פלביאן היא מומחית באימון קשב וריכוז. לדעתה האימון הוא מהלך מקצועי שמכריח את המאמן להיות בעל מקצוע מהשורה הראשונה. ד”ר פלביאן התמחתה באימון אישי לבעלי לקויות למידה ו-‏ADHD. היא מאבחנת ומטפלת בהתאם לתיאורית ההשתנות הקוגניטיבית ועוסקת בהכשרת מורים לחינוך המיוחד. כל הידע והניסיון שרכשה מובילים אותה להיות מאמנת מקצועית לסובלים מהפרעות קשב וריכוז. ד”ר פלביאן עוסקת בעבודתה בילדים, מתבגרים ומבוגרים.

תהליך האימון האישי בהפרעות קשב וריכוז מתאים לבעלי אבחון מקצועי של הפרעות קשב, בכל גיל ובכל מין. האימון מבוסס על שיטות טיפול מתקדמות אשר עושות שימוש במגוון שיטות טיפול פסיכולוגיות, קוגניטיביות ומנטאליות.

האימון מתמקד בהגברת המודעות העצמית של המטופל תוך נתינת הכלים המתאימים להתמודדות עם הבעיות. בתהליך מתקיים ליווי מנטלי ואיכותי של המטופלים, בזמן האימון עצמו וגם לאחריו. המטופל מפתח כלים אישיים חיוביים, אשר לרוב מביאים לשינויים יוצאי דופן בחיי המטופל.

בשנים האחרונות, הפך כלי האימון האישי לכל דומיננטי מאוד בתוך עולם הפרעות קשב וריכוז. ילדים, תלמידים, נערים ונערות, מתבגרים, הורים, מורים ובוגרים, כולם יחדיו, הבינו את ההבדל הענק שבין החיים ללא אימון והחיים לאחר האימון. כל תחושות הכאב, האכזבה, הקושי, ההתמודדות והמשבר, קיבלו מענה על ידי המומחים בתחום.

חוסר המודעות לאפשרות לטיפול באותן בעיות, הביא להעמקת הבעיה, שכן האתגרים אצל הילדים רק מתגברים עם הזמן. ד”ר פלביאן מזמינה אתכם להצטרף אל אלו שכבר הפסיקו לסבול ומעכשיו רק נהנים ומעריכים את הצלחת ילדיהם יותר. 

מעבר לכך, השיטות מאפשרות למטופלים להפך חסרונות בולטים מהעבר, ליתרונות. אין דרך אחת להתמודד עם הבעיות, במקום להתייחס לבעיות כ”בעיה”, אפשר גם להפכה ליתרון כדוגמת הפיכת חוסר עקביות מחשבתית ליכולת יצירתיות ואלתור.

ד”ר פלביאן עובדת במספר שיטות, אשר מותאמות לכל מטופל בהתאם למאפיינים, מטרות קבועות מראש והתאמה אישית.

בתהליך האבחון, מתבצעים תהליכים רבים אשר נותנים תמונת מבט איכותית: זיהוי הרגלים ונורמות אצל המטופל, העמקה אל תוך הבעיה, מציאת המקורות לבעיות, יכולת הגדרת הבעיה וההשלכות שלה ולאחר מכן התחלת העבודה. בתהליך העבודה מתקיים הליך פיתוח אסטרטגיות טיפול נכונות, בניית מיומנויות חברתיות, חיזוק ביטחון עצמי ושיפור החוסן המנטאלי, ליווי יעיל ונכון של המטופל גם לאחר סיום האימון ובדיקת התוצאות האימון בהתאם למטרות שהוגדרו מראש.

הצלחת האימון תלויה ביכולת של המטופל לפתח מערכת תקשורת ויחסים טובה ואישית, אשר מתבססת על אמון הדדי, ביטחון, פתיחות, ביקורת ורצון להביא לשיפור.

ד”ר פלביאן, אינה מעוניינת לתת כלים נכונים רק למצבים הרגועים, כאשר למטופל יש זמן ונוחות מקסימאלית להתמודד עם הבעיה, אלא, גם ובעיקר כאשר המטופל נמצא במצבי הלחץ והקושי, שבהם יש “איבוד שליטה”, חוסר שקט נפשי, מורכבות והתמודדות קשה. מטרת האימון הינה לתת כלים טובים, ארוכי טווח ואיכותיים, בכל מגוון הבעיות והצורות, בכל דרך טובה ונוחה למטופל, בכל מקום וזמן.

יש לציין, שתהליך האימון האישי אינו מחליף את הטיפול הרפואי. האימון, על בסיס המאפיינים הייחודיים שלו, נותן דרך נוספת להתמודד ולטפל בבעיות. מחקרים רבים שנעשו בתחומים אלו, כבר הוכיחו את יעילות השיטה ואת ההשפעה לאורך טווח ארוך.

 נכתב ע”י: פורטל קשב וריכוז.

 

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה