תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

ד”ר יפתח ברוזה – טיפול טבעי בהפרעות קשב וריכוז

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

ד”ר יפתח ברוזה הוא רופא בוגר הטכניון, אשר מטפל בהפרעות קשב וריכוז בטיפול טבעי. ד”ר ברוזה מציע שיטות טיפול מתקדמות, אשר מאפשרות טיפול איכותי ללא התערבות תרופות כימיות.

הפרעת קשב וריכוז היא שם כולל להפרעות שנוצרות עקב שינוי עצבי-נוירולוגי במוח. הפרעות קשב וריכוז משפיעות על תפקוד האדם בצורה משמעותית. למעשה, כתוצאה מההפרעה, מוח האדם אינו ממיין או מסווג מידע שהוא קולט מהסביבה, כך שבפועל האדם קולט את כל הגירויים האפשריים בסביבתו. בניגוד לאנשים בעלי תפקוד עצבי נורמלי, בעלי ההפרעה קולטים את כלל הגירויים החזותיים, שמעתיים, תחושתיים וכל סוג אחר של גירוי מהסביבה הכללית. האדם אינו מסוגל להתמודד עם עומס זה ולכן מתקשה בביצוע מספר משימות או משימה אחת, במקביל או לאורך זמן ארוך.

בשנים האחרונות, בוצע מחקר מעמיק על ידי צוותי מחקר מתקדמים, שהביא לפיתוח שיטות טיפול יעילות. מגוון השיטות מגיע מתחומים שונים ובהם טיפול תרופתי בתרופה המפורסמת “ריטלין”, טיפול בפסיכותרפיה, תרפיות במוסיקה, אומנות, יצירה ועוד, טיפול במגע ועוד מגוון שיטות.

לכל שיטת טיפול יש יתרונות רבים ומעט חסרונות. במאמר זה נתמקד בשיטת הטיפול התרופתי-כימי ונציע טיפול איכותי מקביל לשיטה זו.

תרופת “ריטלין”  הינה תרופה ממשפחת תרופות ממריצות כטיפול בהפרעה. במספר דיווחים מאת מטופלים, נאמר כי התרופה אכן עזרה לטיפול אך תוך מספר השפעות לוואי על הילדים כגון: אפתיות, חוסר תאבון מורגש, ירידה משמעותית במשקל, הסתגרות חברתית ועוד מספר תופעות לוואי. התרופה אכן יעילה ומשיגה את מטרתה אך ישנן גם דרכים נוספות, לא פחות יעילות ואפילו יותר בטיפול תרופתי בהפרעה.

ד”ר ברוזה הינו הומאופת קלאסי מומחה, אשר הוכשר כרופא בטכניון. לאחר שנים רבות של עבודה, בבתי חולים רבים כגון רמב”ם וביה”ח “כרמל”, החל לעבוד כרופא מנהל של “כללית רפואה משלימה” בקריית אונו ובבת- ים. ד”ר ברוזה משלב את הידע והרפואה המערבית, יחד עם שיטות מתקדמות מעולם הרפואה המשלימה. שילוב זה מאפשר התאמת טיפול אישי ואיכותי תוך שמירה על רמת חיים איכותית וגבוהה.

התרופה הינה תרופה אישית-רמדי לכל מטופל. מטרת התרופה “רמד” היא לחזק את התכונות החזקות של המטופל, למתן ולעדן חסרונות וצדדים בעייתיים באישיות ולהביא לכדי התקדמות בטיפול במהירות וביעילות. התרופה מיוצרת בפיקוח ובקרה איכותית, על ידי בתי מרקחת שעברו הכשרה מיוחדת לשם כך.

תלמידים רבים במערכת החינוך הישראלית חווים הפרעות קשב וריכוז. ישנה הערכה כי ממוצע האחוז של הלוקים בהפרעה, מקרב האוכלוסייה הכללית עומד על 10%. אחוז זה ממחיש את החשיבות של טיפול בגיל צעיר, באיכות גבוהה ובעיקר בדרך האישית המתאימה ביותר.

ד”ר ברוזה מעניק ייעוץ מתקדם לילדים, תלמידים, מתבגרים, בוגרים, הורים, מורים ועוד- אודות הדרך הטובה ביותר לנהל את הטיפול. מלבד טיפול טבעי, ד”ר ברוזה מפנה את המטופלים לטיפולים נוספים במידת הצורך, כגון דיקור סיני, טיפול במגע או שיטות נוספות.  מלבד טיפול איכותי של ד”ר ברוזה, הוא גם מייעץ למטופליו כיצד להתאים תזונה נכונה, פעילות ספורטיבית מתאימה, הדרכה מעשית להורים וביסוס מסגרת נכונה לטיפול.

ד”ר ברוזה מטפל בקליניקות פרטיות בתל אביב ובמבואות ירושלים- מוצא. הנכם מוזמנים להגיע לטיפול איכותי ומהנה ולהתחיל לחיות את חייכם ברמת חיים גבוהה!

נכתב ע”י: פורטל קשב וריכוז.


מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה