תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

ד”ר מיכאל קופילוב – טיפול בהפרעות קשב וריכוז

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

ד”ר מיכאל קופילוב הוא רופא ותיק בתחומי הפסיכיאטריה, פסיכותרפיה ופסיכוגריאטריה.

 

כאשר מדובר בתחום הפרעות קשב וריכוז, חלקנו כבר נמצאים במצב של “חוסר אונים”. הלחצים מגיעים מבן הזוג, מהעבודה, מהבוס, מהחברה, מהסביבה ועוד. רבים מאתנו, האנשים הבוגרים, חוששים להגיע לטיפול עקב ביישנות או חוסר אמונה בעצמנו ובטיפול.

 

אנשים רבים ניסו מגוון של שיטות טיפול שונות, על מנת לצאת “ממעגל” הבעיה ולנסות למצוא את הדרך להצלחה. כמו כן, רבים מאתנו טעו בכך שלא עצרו רגע, חשבו עם עצמם וניסו לחשוב מהו המקור לבעיות, להפרעות ולכשלים.

בנוסף לכך, חלקנו אכן עשו מהלך זה ולמרות זאת, לא הצליחו למקד את המקור לבעיה ולהגדיר אותה.

 

 

לאלו מכם שכן השכילו לעשות את הצעד קדימה לקראת הפתרון, הדרך הנכונה ביותר היא ליצור את הקשר עם אנשי המקצוע המומחים.

 

לא מעטים מהאנשים הבוגרים מרגישים חוסר נוחות בעת הפניה אל אנשי המקצוע. הדרך הנכונה לחשיבה היא שאנחנו לא “חולים”, בעלי “נכות” וכמובן שאין אנו “משוגעים”. אנחנו בסך הכול בני אדם שחיים את חיינו במאה מודרנית, אשר לוחצת ומשפיעה עלינו לטוב ולרע. ההפרעות הן דבר שכיח, אין בהן כל רע מלבד זה שהן מפריעות לנו למיצוי מלוא יכולתנו.

 

אנשי מקצוע רבים כבר הבינו שלפעמים עיקר הבעיה שוכנת אצל המטופלים, בעוד שהסביבה תומכת ורוצה את טובתם. כאנשים בוגרים ומשכילים, נסו לחשוב על הדרך לצאת מן השגרה של לחץ, מאבק כנגד עצמכם, כנגד ההפרעות וכנגד “העולם” שעד כה לא הביא לתוצאות.

בכדי שתוכלו להתחיל את המסע לקראת ההצלחה, ישנה חשיבות להסכמה, למעורבות ובעיקר אמונה בעצמכם. נקודות אלו חשובות מאוד בתהליך עם ד”ר קופילוב.

 

ד”ר קופילוב מעניק שירות אבחון, ייעוץ, טיפול והכוונה בכל תחומי מדעי ההתנהגות.

ד”ר קופילוב הוא רופא ותיק, אשר הוכשר כרופא בעל תואר MD  בבית הספר לרפואה במוסקבה. בנוסף לכך, הוא חבר באיגוד הפסיכיאטריה הישראלי ומעורב בכל תחומי המחקר והטיפול כבר למעלה מ-30 שנים. את עיקר פעילותו בבית החולים מבצע ד”ר קופילוב בבית החולים “ברזילי” באשקלון.

 

ד”ר קופילוב תפקד במגוון מוסדות ושירותים בארץ. הוא מבצע ביקורי בית מיוחדים ומעניק ליווי לטווח הארוך של המטופלים. הוא כותב חוות דעות מקצועיות ומשפטיות למוסדות שונים בארץ, כגון המוסד לביטוח לאומי, מערכת המשפט, צה”ל, משרד הביטחון ועוד.

 

כחלק מעבודתו, הוא עבד עם מגוון רחב של אוכלוסיות וביניהן: אוכלוסיית נפגעי הלם וחרדה בשדרות, רופא באגודה הישראלית לניצולי שואה “עמך”, רופא מומחה בסנגוריה הציבורית ועוד.

 

מטופלים רבים, כחלק מהתהליך האבחון, פנו אל ד”ר קופילוב על מנת לקבל את שירות כתיבת חוות הדעת הטוב ביותר. את עיקר הפעילות, מבצע ד”ר קופילוב עם אנשים בוגרים, אשר אפילו בגיל מבוגר, ניתן לעצב מחדש את עולמם, כך שיוכלו לחזק את נקודות החוזק ולשפר את נקודות החולשה.

 

גופים רבים, חברות ומוסדות דורשים חוות דעת מקצועיות ואיכותיות, כחלק ממדיניות השוויון והאמינות. כמו כן, לרבים מאתנו, חוות דעת אלו הן שיעשו את ההבדל שבין סיוט מתמשך לבין שקט, שלווה והצלחה. 

 

חשוב להשקיע ולעבוד בתיאום מלא בזמן תהליך האבחון, על מנת להגיע לתוצאות אמינות, איכותיות וטובות אשר יעזרו לכם בחיים הלא פשוטים שמחכים לכם בחוץ, גם אחרי הטיפול.

חלקם של המטופלים, מגיע על מנת לבדוק נקודות ודילמות אישיות, אשר לא “נחשדו” בהתחלה כנקודות שמפריעות בפועל, אך לאחר האבחון, ניתן היה לדעת בדיוק מה וכיצד מפריע להצלחה.

 

מרכזי הטיפול של ד”ר קופילוב ממוקמים בדרום הארץ בעיר אשדוד ובמרכז הארץ ברמת גן.

הנכם מוזמנים לפנות אל ד”ר קופילוב על מנת להתחיל את השינוי הנחוץ וליהנות מההשקעה הברוכה שלכם.

 

 

נכתב ע”י: פורטל קשב וריכוז.

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה