תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

המרכז לפסיכולוגיה מתקדמת – טיפול בהפרעות קשב וריכוז

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

המרכז לפסיכולוגיה מתקדמת מספק גם טיפול בהפרעות קשב וריכוז

היום, הפרעות קשב וריכוז (או בשמן האחר ובקיצור ADHD) נחשבות לאחת מן ההפרעות הפסיכולוגיות – התנהגותיות – רגשיות לא רק הנפוצות ביותר, אלא גם מכריעות ביותר מבחינת כל מה שנוגע לאיכות התפקוד של אלה אשר סובלים מהן. להוסיף לכך את העובדה, כי הפרעות קשב וריכוז הינן תוצאה ישירה של התפתחות פתולוגית, הופכת את ההפרעות האמורות לכאלה שפשוט ‘חובה’ לטפל בהן.

בהתאם, טיפול בהפרעות קשב וריכוז נחשב לאחד מן הטיפולים הראשיים ביותר של המרכז לפסיכולוגיה מתקדמת. כראייה, המרכז משקיע כל העת משאבים כלכליים ואנושיים גדולים ביותר למען חקר ופיתוח של הטיפול. טיפול בהפרעות קשב וריכוז במרכז זה ניתן על ידי כמה וכמה פסיכולוגיים, מכל הזירות והשדות המקצועיים, מתחום הגוף והנפש, הפסיכולוגיה ה’קלאסית’, פסיכולוגיה של ילדים ומתבגרים, פסיכולוגיית ספורטאים ועוד. במילים אחרות, המרכז לפסיכולוגיה מתקדמת מספק טיפול בהפרעות קשב וריכוז לא רק מקצועי ומתקדם, אלא גם טיפול בהפרעות קשב וריכוז אשר מהווה תולדה של כמה וכמה תורות פסיכולוגיות משלימות באותה עת.

 

טיפול בהפרעות קשב וריכוז – טיפול פסיכולוגי ‘חובה’, חשוב ונחוץ ביותר

כאמור, הפרעות קשב וריכוז הינן הפרעות אשר נובעות כתוצאה מהתפתחות פתולוגית, כלומר, התנהגות ‘חולה’ ומשובשת של מערכת העצבים המרכזית. ככאלו, בין התסמינים שלהן ניתן למצוא את הבאים:

·         קושי ביכולת להתרכז בטווח הקצר והארוך

·         חוסר יכולת התמקדות בפרטים

·         נטיות להתנהגויות לא צפויות ומתפרצות

·         אי שקט אשר בא לידי ביטוי בביצוע מספר פעולות במקביל ועוד

 

במילים אחרות, כל התסמינים האמורים ועוד פשוט דורשים טיפול בהפרעות קשב וריכוז. להוסיף לכך את העובדה, כי כל התסמינים האמורים מופיעים כבר בשלבי ילדות מוקדמים (וממשיכים להופיע גם בגילאים מאוחרים במקרה של חוסר טיפול בהפרעות קשב וריכוז), הרי שביכולתם של התסמינים לשבש לא רק את איכות החיים של הילדים, אלא גם לפגוע קשות ברמת ואיכות ההתפתחות שלהם. לעומת זאת, טיפול בהפרעת קשב וריכוז יכול להעלים את רוב התסמינים האמורים ולשפר פלאים את איכות החיים ואת איכות ההתפתחות של אלה אשר סובלים מהן. לא בכדי אומרים, כי טיפול בהפרעות קשב וריכוז הינו טיפול פסיכולוגי ‘חובה’, חשוב ונחוץ ביותר.

 

המרכז לפסיכולוגיה מתקדמת מספק טיפול איכותי בהפרעות קשב וריכוז

אחד מסודות ההצלחה הגדולים ביותר של כל טיפול בהפרעות קשב וריכוז הוא לא יישום וביצוע הטיפול עצמו, אלא האיכות שלו. לכן, המרכז לפסיכולוגיה מתקדמת מספק טיפול בהפרעות קשב וריכוז ברמה גבוהה ביותר, כזה אשר מעניק את התוצאה המיוחלת מבחינת אינספור פציינטים אשר לוקים בהן.

למען המחשה, טיפול בהפרעות קשב וריכוז מטעם המרכז מתחיל באבחון מקצועי, מוקדם, מקיף ויסודי, דהיינו, אבחון אשר יספק לפסיכולוגים אשר עורכים אותו שפע של מידע ונתונים אודות הליקויים לצורךכתיבה של תוכנית טיפול בהפרעות קשב וריכוז אשר מתאימה בדיוק לצרכי המטופל. לאחר מכן, התהליך ממשיך בטיפול פסיכולוגי בין אישי רגשי מתאים מבחינת הליקויים והפציינט עצמו, טיפול אשר משחרר את הפציינט מן הליקויים, וגם מספק לו שפע של כלים ואמצעים שעימם הוא יוכל להסתגל לשגרת החיים החדשה שלו ולחיות ללא השפעה של הליקוי המדובר.

נכתב ע”י: פורטל קשב וריכוז

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה