תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
קשב וריכוז- מערכת תיאום תורים אצל המומחים המובילים בישראל

הפרעות קשב וריכוז בתל אביב

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

מאבחנים ומטפלים להפרעות קשב וריכוז באזור תל אביב

דברים שכדאי לדעת על אבחוני קשב וריכוז

לכל הורה תל אביבי יש את הרצון לראות את הילד שלו גדל, מצליח בלימודים ובונה לעצמו אישיות טובה וחזקה. עם זאת, כולנו בעיר יודעים שלחיים לעיתים יש תוכניות אחרות, ולכן התפקיד שלנו כהורים הוא להיות עם היד על הדופק. אם אתם רואים שלבן שלכם יש בעיות בלימודים בזמן האחרון, קשיים בקריאה או בכתיבה, יכול להיות שהגיע הזמן לעשות לו אבחון, כי אבחוני קשב וריכוז יכולים לשנות את החיים.

 

מדוע חשוב לעשות אבחוני קשב וריכוז?

ראשית, כדאי לדעת שהיום היחס לכל הנושא של לקויות למידה ובעיות קשב וריכוז שונה מאוד לעומת מה שהיה בעבר. כלומר, היום הדבר הראשון שבדרך כלל יציעו להורים של ילדים שמתקשים בבית הספר זה לעשות אבחון כזה, שכן היום כבר ברור שלא מעט אחוזים מהאוכלוסייה אכן סובלים מבעיות קשב וריכוז. אם אתם תוהים האם חשוב לעשות אבחוני קשב וריכוז כאשר יש חדש לבעיה, הרי שהתשובה היא כמובן חיובית. ילד שלא עושים לו אבחון כזה הוא ילד שלמעשה אי אפשר לאתר את הבעיה שלו, ומשמעות הדברים היא שגם אי אפשר לסייע לו בהתמודדות עם הקושי. לא אחת במקרים כאלה הילד עלול להגיע למחשבות שליליות על עצמו שיכולות לכלול אמירות ורגשות כמו: “אני לא מספיק מוצלח” או “כולם יותר חכמים ממני”.

איזה אבחון מומלץ לעשות?

כשמדברים על אבחוני קשב וריכוז מדברים למעשה על קשת רחבה של אבחונים ואופציות, במיוחד בתל אביב. כי היום התחום הזה הרבה יותר נלמד ונחקר מאשר בעבר. זה ברור שאם אתם כהורים מגיעים מרקע אחר בחיים, הרי שלא תוכלו לבחור לבד את האבחון המתאים, ובדיוק כאן אנחנו נכנסים לתמונה. אצלנו במכון שביט תוכלו לפגוש אנשי צוות שחיים ונושמים את התחום הזה, והמשימה הראשונה שלנו תהייה לבחור את האבחון המתאים לבן שלכם. בנוסף לכך, אצלנו הילד שלכם יוכל לא רק לעבור אבחון אלא גם ניתוח של תוצאותיו, ולאחר מכן מסקנות. בסופו של דבר המטרה שלנו לא רק להיות מסוגלים לומר שהבן שלכם סובל מבעיה כזו או אחרת, אלא בעיקר למצוא את הדרך לעזור לו. לכן חשוב לעשות את שלב האבחון שכן זה השלב שאחריו נוכל להתחיל לגבש תוכנית פעולה. להורים יש תפקיד מהותי בכל התהליך הזה כי בסופו של דבר הם אלה שצריכים לתמוך ולעודד את הילד. לכן כדאי לדעת שאתם נכנסים למשימה משפחתית שלכל אחד יש בה תפקיד ואנחנו נשמח להדריך אתכם וללוות אתכם לכל אורך הדרך.

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה