תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

טובה כץ – הפרעות קשב וריכוז- IVA מבחן ממוחשב

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

טובה כץ היא אשת חינוך ותיקה, אשר מבצעת אבחונים וטיפולים מתקדמים בעולם הפרעות קשב וריכוז. האבחונים מבוססים על מבחן ממוחשב מתקדם, אשר פותח ע”י חברה אמריקאית עולמית. טובה מבצעת אבחון מעמיק שלאחריו מותאם טיפול אישי ואיכותי.

הפרעות קשב וריכוז הן שם כולל למשפחה של הפרעות, אשר אובחנו והוגדרו מקצועית ע”י חוקרים ואנשי מדע. הפרעות אלו, אשר מקורן בשנויים נוירולוגים- קוגניטיביים במוח, מקשות על האדם לבצע משימות מורכבות לאורך זמן.

מוחו של האדם הלוקה בהפרעת קשב וריכוז, אינו מסווג או ממיין את המידע שהוא קולט מהסביבה הכללית בעזרת החושים. כך נוצר המצב שהאדם קולט את כל הגירויים החזותיים, שמעתיים, תחושתיים וכללים הקיימים בסביבתו. האדם אינו מסוגל להתמודד עם כמויות מידע אדירות אלו ועל כן הוא מגיב בדרכי תגובה שונות מהאדם הרגיל. סימפטומים שונים מופיעים כתוצאה מההפרעה ובעיקרם הם אימפולסיביות, היפראקטיביות ומתחים פיזיים או נפשיים שונים. ההפרעה מלווה את האדם לאורך כל חייו ואינה חולפת. יחד עם זאת, ההפרעה היא מולדת ועוברת בגנים (תורשתית) מההורים לילדים. מרבית הסימפטומים של התופעה מופיעים בשלבי הלימוד הראשונים של הגן ובית הספר. בעקבות עובדה זו ולאור העובדה שההפרעה אינה חולפת, ישנה חשיבות מכרעת בביצוע אבחון איכותי ולאחריו טיפול אישי, אשר ימתנו את ההשפעות השליליות, ימצאו דרכי התמודדות ופתרון ויעצבו את המסגרת החינוכית והאישית להצלחה מול אתגרים רבים. תוכלו למצוא את האבחון הממוחשב האמריקאי IVA בשמותיהם של האבחונים המובילים בעולם. טובה כץ מבצעת אבחון מתקדם זה ומביאה רבים מהתלמידים, ילדים או בוגרים לכדי הצלחה בחיים ובלימודים- על אף ובמקביל לקיומה של ההפרעה.

מבחן זה, אשר מפותח ומיושם בישראל ע”י חברת ““brain-train הישראלית- מוביל רבים מאלו אשר מבקשים עזרה, תמיכה, יעוץ, אימון והכוונה בעולם הפרעות קשב וריכוז ולקויות למידה.

לאחר עשרות ומאות שנות מחקר אודות המוח, גילו באחרונה מדענים מרחבי העולם כי מוח האדם גמיש ומתפתח לאורך כל חיינו. המוח אינו איבר חזק מאוד ועיקרי בגוף האדם ודורש אימון מיוחד לשם שמירה על היכולות המופלאות שיש לו. מחקרים הראו כי החל מגיל 40 ומאוחר ממנו, יש לבצע אימונים למוח. בעזרת אימונים אלו, ניתן לשמר ואף- לשפר את יכולות הזיכרון, הלמידה והניתוח של המוח, יחד עם יכולות קוגניטיביות נוספות. השימוש באבחון המתקדם IVA– מאפשר לאבחן ולטפל בגילאים צעירים, מתבגרים, בוגרים וזקנים, במגוון היבטים והשפעות. אחת ההשפעות החזקות ביותר שנתגלו היא היכולות של המבחן לחזק את היכולות הקוגניטיביות הקיימות אצל בעלי הפרעות קשב וריכוז, לצד שיפורן ופיתוחן.

אבחון ממוחשב זה בנוי ממערכת איכותית, אשר מעריכה ובונה את תכנית האימון האישית למטופל: ביצוע אבחון קוגניטיבי מתקדם, בנית תכנית אימון אישית, ליווי איכותי וצמוד של טובה, אימון בזמנים נוחים וידועים מראש, מקבלים משובים מפורטים מהמערכת ומטובה, משפרים זיכרון ויכולות קיימות ולבסוף- מונעים נסיגה קוגניטיבית של המוח.

האבחון עבר בדיקות ומחקרים רבים והוכח כבעל אחוזי הצלחה גבוהים מאוד בנוסף ליעילות ואיכות מובהקים.

טובה כץ היא אשת מקצוע ברמת המומחים המובילים בארץ, בעלת ותק של למעלה מ-30 שנות הערכה, אבחון, יעוץ, טיפול, ליווי והדרכה של בעלי הפרעות קשב וריכוז. טובה מבצעת אבחונים גם בצעירים וגם במבוגרים. מלבד הטיפול הספציפי בהפרעות קשב וריכוז, ניתן גם אפשרות להקניית אסטרטגיות למידה, ביצוע הוראה מתקנת, טיפול הפרעות קשב וריכוז בשילוב מיוחד של אסטרטגיות למידה ועוד.

טובה הוא מנת קבוצות והדרכות שונות כגון הדרכות הורים לבעלי לקויות למידה, מוסמכת מכון “אדלר” ומשרד החינוך להדרכת קבוצות ותלמידים, מדריכת אנשי מקצוע, אשת אגודת “ניצן” ומנהלת עבר של אחד מסניפיה. את לימודיה בתחום עברה טובה באוניברסיטת תל אביב ובאוניברסיטה העברית בירושלים. לאחר שנות עשייה רבות במערכת החינוך, היא החלה לשלב אבחונים וטיפולים במסגרות פרטיות. כיום היא מובילה הורים ומדריכים רבים במקצוע ומעניקה שירות איכותי ואוהב לתלמידים וילדים רבים, שכל כך צריכים את העזרה שלה.

טובה מבצעת אבחונים וטיפולים במרכז הארץ. הנכם מוזמנים להגיע לאבחון איכותי, נעים ונוח ולאחריו- טיפול מקצועי מאדם עם ניסיון מוכח.

נכתב ע”י: פורטל קשב וריכוז.

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה