תיאום-תורים-למאבחנים-פורטל-קשב-וריכוז
תור למומחה מומלץ

מערכת תיאום תורים

טיפול הפרעות קשב וריכוז בנמל תל אביב בעזרת מכון חיבורים

תוכן עניינים

מומחה-קשב-וריכוז (1)

מכון חיבורים בנמל תל אביב – טפול מותאם אישית

מכון חיבורים בנמל תל אביב הוקם מתוך רצון לעזור לאנשים צעירים ובוגרים, יחידים, זוגות או משפחות, להתמודד עם כל בעיה פסיכולוגית הנקרית בדרכם, המפריעה לחייהם המאושרים ולמימושם העצמי. מכון חיבורים מהווה את המקור לתמיכה ועזרה פסיכולוגית באזור נמל תל אביב ההומה אדם. המכון הינו רחב ידיים, בעל חדרים דיסקרטיים בעלי אווירה אינטימית ונעימה. צוות המכון מונה כ-16 איש, בניהם תמצאו מומחים בכל סוגי התרפיה הפסיכולוגית. מגוון זה מאפשר לתת מענה לכל בעיה העלולה להתעורר בקרב כל אחד ואחת במהלך חיי היומיום.

 בין סוגי הטיפולים שמספק מכון חיבורי ניתן למצוא טיפול באומנות, טיפול במשחק, היפנוזה, טיפול זוגי, טיפול התנהגותי, טיפול קוגניטיבי, ותורות נוספות שהפכו לחלק בלתי נפרד מהפסיכולוגיה המודרנית. הרב-גוניות של מכון חיבורים מאפשרת לתת מענה כולל ומלא לכל בעיה, עבור כל אדם, ללא הבדלי גיל ומין. 

הפרעות קשב וריכוז והשפעותיהן על חיי בוגרים וצעירים

הפרעות קשב וריכוז הינה בעיה שהפכה לשיחת היום  בשנים האחרונות. על פי המחקרים השונים, עד 10% מכלל האוכלוסייה, בכל הגילאים, סובלים מתסמינים של הפרעות קשב וריכוז, או בכולם בו-זמנית. התסמינים האלה הינה: בעיות קשב, בעיות ריכוז, אימפולסיביות והיפראקטיביות. תופעות אלה עלולות להופיע במהלך שנות הילדות, ובדרך כלל נשארות גם בחיים הבוגרים. 

כיום, לא רק ילדים מתמודדים עם הפרעות קשב וריכוז. מבוגרים רבים מבינים שבעיה זו היא שמנעה מהם להצליח בבית ספר וגורמת להתקשות בלימודים הגבוהים, או מונעת כלל את האפשרות ללמוד. כיום ניתן לעשות אבחון הפרעות קשב וריכוז בעזרת מספר מבחנים מקובלים הבודקים את יכולות הריכוז של האנשים החוששים שיש להם הפרעות קשב וריכוז. 

קיימים טיפולים רבים שמטרתם לעזור להתמודד עם תופעה זו. טיפולים אלה כוללים גם פתרונות טיפוליים וגם תרופתיים. התהליך הקשה ביותר במסע ההתמודדות עם הפרעות קשב וריכוז זה התאמת הטיפול המתאים לכל אדם ספציפי.

מכון חיבורים בנמל תל אביב ותרומתו להתמודדות עם הפרעות קשב וריכוז

מכון חיבורים בנמל תל אביב זהו מקום מבטחם של אנשים רבים הנאלצים להתמודד עם בעיות פסיכולוגיות שונות, בניהם הפרעות קשב וריכוז. במכון חיבורים שבנמל תל אביב תוכלו לעבור אבחון הפרעות קשב וריכוז בשיטות הנפוצות והמקובלות ביותר ולקבל את כל סוגי הטיפולים הקיימים עבור בעיות אלה. בין אם מדובר בטיפול פסיכולוגי רגיל או זוגי (שידועים בתור עזרים משמעותיים ביותר להתמודדות עם הפרעות קשב וריכוז) או טיפול קוגניטיבי התנהגותי, שמטרתו לשנות התנהגויות לשם יצירת דפוסים התנהגותיים חדשים, ושינויי חשיבה – על מנת ליצור דרך חשיבה חדשה.

במכון חיבורים תמצאו צוות מבין וקשוב שישמח לתת מענה לכל שאלה, ולתמוך בכם בכל בעיה שתתעורר במהלך הטיפול וההתמודדות עם הפרעות קשב וריכוז. מכון חיבורים בנמל תל אביב הציב לעצמו מטרה לתת גב ויד תומכת לכל אדם הנאלץ להתמודד עם בעיותיו בכוחות עצמו, אך בעל רצון לעשות זאת בעזרה מקצועית של מכון חיבורים בנמל תל אביב.

הטיפול של מכון חיבורים נמל תל אביב בהפרעות קשב וריכוז כולל קודם כל אבחונים מקיפים, שמטרתם למקד את הבעיה הקיימת, בשלב הבא: התאמת הטיפול המתאים לאדם הספציפי ולבסוף: ניהול יעיל של טיפול זה. 

 

מומחה-קשב-וריכוז (1)

שתף עמוד זה